eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Usługa zorganizowania dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla rodzin zastępczych z dziećmi



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla rodzin zastępczych z dziećmi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Edwarda Windakiewicza 9 lokal 5

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.bochnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/pcprwbochni,a,2138604,usluga-zorganizowania-dwudniowego-wyjazdu-integracyjnego-dla-rodzin-zastepczych-z-dziecmi-w-trybie-p.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zorganizowania dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla rodzin zastępczych z dziećmi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca67fc0-07fa-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041932/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa zorganizowania dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla rodzin zastępczych z dziećmi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267883/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.PS.271.2.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania wyjazdu dwudniowego integracyjnego dla rodzin zastępczych z dziećmi tj. uczestniczek i uczestników projektu pn. Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim, tj. 48 osób z rodzin zastępczych z dziećmi z terenu Powiatu Bocheńskiego oraz 2 osób z kadry Zamawiającego tj. łącznie 50 osób.
W wyjeździe udział wezmą rodziny zastępcze spokrewnione, niezawodowe, zawodowe oraz osoby tworzące rodzinne domy dziecka, mieszkający na terenie powiatu bocheńskiego wraz z umieszczonymi u nich dziećmi. W grupie są dzieci i młodzież posiadające orzeczenie o niepełnosprawności oraz o potrzebie kształcenia specjalnego oraz dzieci posiadające orzeczenie z powodu zaburzeń psychicznych. Są to dzieci w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym. Wśród nich są dzieci i młodzież posiadające orzeczenie o niepełnosprawności z powodu zaburzeń psychicznych. Osoby nie mają problemów z przemieszczaniem się, poruszają się samodzielnie.
Opiekunowie zastępczy to osoby w wieku aktywności zawodowej oraz w wieku emerytalnym, poruszają się samodzielnie, jednakże mogą wystąpić ograniczenia funkcjonalne wynikające z ich możliwości w poruszaniu się, z związku z tym poruszanie się w przestrzeni publicznej może być wolniejsze.
Zamawiający uwzględnił diagnozę potrzeb uczestniczek/uczestników projektu, jako kryterium naboru do udziału w wyjeździe integracyjnym. Osoby skierowane deklarują chęć wyjazdu poza miejsce zamieszkania. Celem wyjazdu jest integracja rodzin tworzących system pieczy zastępczej umożliwiający wymianę doświadczeń, nawiązanie relacji, wzajemnego wsparcia, jak również poprawę lub umocnienie relacji na linii dziecko – rodzic zastępczy. Opiekę nad dziećmi będą sprawować opiekunowie zastępczy, natomiast kadra Zamawiającego będzie inicjować, wzmacniać nawiązanie relacji interpersonalnych pomiędzy rodzinami zastępczymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25950 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993

7.3.3) Ulica: Henryka Siemiradzkiego

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-24 do 2022-09-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.