eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › Remont dwóch toalet i wymiana rolet w budynku administracyjnym, remont bramy, furtki i op³otowania, remont dachu i elewacji w budynku portierni/serwerowni w siedzibie OD w Zamys³owie.



Og³oszenie z dnia 2022-08-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dwóch toalet i wymiana rolet w budynku administracyjnym, remont bramy, furtki i op³otowania, remont dachu i elewacji w budynku portierni/serwerowni w siedzibie OD w Zamys³owie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddzia³ w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-763

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Zarz±dzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dwóch toalet i wymiana rolet w budynku administracyjnym, remont bramy, furtki i op³otowania, remont dachu i elewacji w budynku portierni/serwerowni w siedzibie OD w Zamys³owie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7bceddf4-278d-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00323694

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00076579/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.25 Remont dwóch toalet i wymiana rolet w budynku administracyjnym, remont bramy, furtki i op³otowania, remont dachu i elewacji w budynku portierni/serwerowni w siedzibie OD w Zamys³owie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.gddkia.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Instrukcja korzystania z Platformy: w
przypadku posiadania konta na Platformie - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy; w
przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na
Platformie – nale¿y w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z
polecenia „zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie
kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES, dokumenty w
formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie
podpisu osobistego: dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny(otoczony), dokumenty w formacie
innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu
zaufanego: wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB, dostêpny format podpisu „xml”. Niezbêdne wymagania
sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie: 4/1 Mb/s;
 komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4
GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy
nie starsze ni¿ 3 lata od daty wszczêcia postêpowania) zainstalowana dowolna wersja przegl±darki internetowej –sugerujemy
najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera.
 w³±czona obs³uga JavaScript; zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez Wykonawcê formaty plików (np. Acrobat
Reader dla plików w formacie „pdf”). Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi
przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt,
.xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zamawiaj±cy zaleca wykorzystywanie plików w formacie
.pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB,
przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
pliki Oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ
otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu
odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”. Dokumentacja przedmiotowego postêpowania
dostêpna jest na Platformie w zak³adce „Za³±czniki”. Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu
polecenia „Pobierz”. W celu
pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie
„pobierz paczkê”, a nastêpnie „pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”. Ofertê, dokumenty i o¶wiadczenia nale¿y wczytaæ jako
za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://gddkia.eb2b.com.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest
Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00- 874
Warszawa, tel. (022) 375 88 88, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl.W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych,
mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl. Dane osobowe bêd±
przetwarzane w celu
przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej podstawie akty
wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz
wszystkim zainteresowanym z
uwzglêdnieniem przepisów w zakresie zamówieñ publicznych, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych
umów. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po
zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane
jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo: dostêpu do
danych. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zku zwi±zanego z prawem dostêpu do danych wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego
wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; sprostowania
danych, ich usuniêcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia
Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. ¯±danie sprostowania
danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. ¯±danie sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z przepisami. Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia
przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego; wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich
niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz
zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub
odrzuceniem jego oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Og³oszenie pkt. RODO (obowi±zek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.PO.D-3.2421.40.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dwóch toalet i wymiana rolet w budynku administracyjnym, remont bramy, furtki i op³otowania, remont dachu i
elewacji w budynku portierni/serwerowni w siedzibie OD w Zamys³owie

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45341000-9 - Wznoszenie p³otów

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ

45261400-8 - Pokrywanie

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie ³azienek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena i kryteria jako¶ciowe

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazaæ posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30.000 z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z IDW Tom I SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wg zakresu w umowie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-14 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny byæ z³o¿one za po¶rednictwem platformy zakupowej.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-14 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.