eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipiańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pyrzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c32440f-037a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 w Pyrzycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8531457417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipiańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspyrzyce@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsnr1pyrzyce.edupage.org/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pyrzycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8531457417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodych Techników 5

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zscku.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zscku.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Pyrzycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8531457417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatsosw@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://soswpyrzyce.edupage.org/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Pyrzycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8531457417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodych Techników 7

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cpo-w.pyrzyce@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cpopyrzyce.bipstrona.pl/kontakt

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8531457417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żabów 31

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpspyrzyce@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps-pyrzyce.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8531457417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpy@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pyrzyce.praca.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c32440f-037a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017623/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246791

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.272.12.2023.WD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 643494,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Pyrzyckiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, przez okres 18 miesięcy.
2. Jednostki korzystają z następujących grup taryfowych:
1) C11 - 6 obiektów,
2) C12A - 1 obiekt,
3) C21 - 1 obiekt,
4) G11 - 4 obiekty.
3. Nazwy i lokalizacje obiektów zamawiającego, rodzaje taryf i moc przyłączeniową oraz przewidziane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy określono w załączniku nr 6 do SWZ.
4. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie 18 miesięcy wynosi: 535 114 kWh, w tym:
1) grupa taryfowa C11 - 176 611 kWh,
2) grupa taryfowa C12A - 49 590 kWh,
3) grupa taryfowa C21 - 176 205 kWh,
4) grupa taryfowa G11 - 132 708 kWh.
Szacunkowa ilość zamawianej energii ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Szacunkowa ilość energii elektrycznej może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w okresie objętym zamówieniem. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez zamawiającego przewidywanej ilości energii.
5. Zamawiający udziela zamówienia na usługę kompleksową, w rozumieniu art. 3 pkt 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716), realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy.
6. Sprzedaż energii elektrycznej na rzecz zamawiającego odbywać się będzie zgodnie z zapisami ustawy oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 ze zmianami), rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 503), a także zgodnie z Normami Polskimi.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania Generalnej Umowy Dystrybucyjnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie gdzie zlokalizowane są obiekty zamawiającego.
8. W przypadku zmiany dotychczasowego podmiotu zaopatrującego zamawiającego w energię elektryczną, wykonawca zobowiązuje się do dopełnienia w imieniu zamawiającego wszystkich formalności, jakie nakładają na zamawiającego w tym czasie przepisy oraz poniesienia w tym zakresie wszelkich ewentualnych kosztów z tym związanych. Wykonanie takiego obowiązku nastąpi przed rozpoczęciem realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 791498,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 791498,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 791498,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7770020640

7.3.3) Ulica: ul. Pastelowa 8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-198

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 791498,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.