eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Modernizacja korytarza oraz wymiana pionów kanalizacyjnych - adaptacja projektu przebudowy Poradni "K", zgodnie z koncepcją przebudowy obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A."



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja korytarza oraz wymiana pionów kanalizacyjnych – adaptacja projektu przebudowy Poradni „K”, zgodnie z koncepcją przebudowy obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390760852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kard. B. Kominka 7

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pcuz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18d56f45-eb82-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja korytarza oraz wymiana pionów kanalizacyjnych – adaptacja projektu przebudowy Poradni „K”, zgodnie z koncepcją przebudowy obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18d56f45-eb82-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021187/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Modernizacja korytarza oraz wymiana pionów kanalizacyjnych – adaptacja projektu przebudowy Poradni „K”, zgodnie z koncepcją przebudowy obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP - 41/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja korytarza oraz wymiana pionów kanalizacyjnych – adaptacja projektu przebudowy Poradni „K”, zgodnie z koncepcją przebudowy obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z Projektem Technicznym,
w tym:
1.1. Wyburzenia i roboty rozbiórkowe, w tym:
- Wyburzenia ścian;
- Demontaż stolarki okiennej oraz drzwiowej;
- Demontaż parapetów wewnętrznych oraz zewnętrznych;
- Skucie tynków;
- Demontaż wykończenia podłogi oraz ścian;
- Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych i elektrycznych;
1.2. Roboty przygotowawcze, w tym:
- Oczyszczeniu powierzchni ze starych okładzin i powłok,
- Obróbka otworów i przepustów technologicznych w przegrodach budowlanych,
- Reprofilacja oczyszczonych powierzchni,
- Wbudowanie systemowej zabudowy przerw dylatacyjnych,
- Wykonanie podkładów pod powłoki wykończeniowe.
1.3. Roboty ogólnobudowlane i montaże, w tym:
- Zamurowanie otworów drzwiowych;
- Wykonanie ścian działowych w systemie zabudowy lekkiej;
- Wykonanie tynków ścian wewnętrznych;
- Wykonanie wykończenia ścian wewnętrznych;
- Wykonanie wykończenia podłóg;
- Wykonanie wykończenia sufitów;
- Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
- Montaż stolarki okiennej zewnętrznej;
- Montaż parapetów zewnętrznych oraz wewnętrznych.
2) Roboty instalacyjne zgodnie z Projektem Technicznym, w tym:
2.1. Instalacje sanitarne
2.1.1. Roboty rozbiórkowe, demontaże
- Demontaż podejść instalacji sanitarnej,
- Wykonanie odkrywek istniejących pionów i poziomów instalacji sanitarnej,
2.1.2. Roboty instalacyjne
- Wykonanie brózd pod montaże instalacyjne,
- Wymiana istniejących pionów wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i kanalizacyjnej,
- Zakrycie bruzd i otworowań,
2.2. Instalacje grzewcze:
2.2.1. Roboty rozbiórkowe, demontaże,
- Demontaż grzejników,
2.2.2. Roboty instalacyjne
- Wymiana pionów i rozprowadzeń instalacyjnych,
- Wykonanie podejść instalacyjnych do nowoprojektowanych grzejników,
- Montaż nowoprojektowanych grzejników,
- Zakrycie bruzd i otworowań,
2.2.3. System klimatyzacji pomieszczeń,
- Wykonanie rurociągów instalacji klimatyzacyjnej,
- Wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin wraz z podłączeniem do instalacji kanalizacji sanitarnej,
- Montaż agregatów i jednostek klimatyzacyjnych,
- Zakrycie bruzd i otworowań,
2.3. Instalacje elektryczne
2.3.1. Roboty rozbiórkowe, demontaże
- Demontaż przewodów instalacji elektrycznych oraz teletechnicznych,
- Demontaż tablic/rozdzielnic,
2.3.2. Roboty instalacyjne
- Wbudowanie rozdzielnicy,
- Rozprowadzenie tras kablowych instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, gniazd wtykowych oraz teletechnicznych,
- Wbudowanie sterowania oprawami – łączniki,
- Montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
- Montaż gniazd wtykowych,
- Montaż znaków ewakuacyjnych,
- Montaż opraw oświetlenia awaryjnego,
- Wykonanie wymaganych przepisami pomiarów wraz z protokołami potwierdzającymi ich wykonanie.
2.4. Instalacja odgromowa
- Montaż zwodów pionowych,
- Wykonanie włączenia nowo wbudowanych zwodów do istniejącej instalacji odgromowej budynku,
- Wykonanie wymaganych przepisami pomiarów wraz z protokołami potwierdzającymi ich wykonanie.
2.5. Instalacja okablowania strukturalnego
- Rozprowadzenie okablowania strukturalnego, miedzianego i światłowodowego,
- Wykonanie montażu gniazd okablowania strukturalnego, paneli krosowych, szaf typu RACK,
- Wykonanie przyłączeń nowobudowanych instalacji okablowania strukturalnego do instalacji istniejącej,
- Wykonanie instalacji przyzywowej wraz z lampkami i przyciskami,
- Wykonanie wymaganych przepisami pomiarów wraz z protokołami potwierdzającymi ich wykonanie.
3) Roboty inne obejmujące:
3.1. Dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia pomieszczeń zgodnie z Projektem Technicznym;
4) Wykonanie prac porządkowych po robotach budowlanych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik
nr 8 do SWZ oraz wynika z następujących dokumentów:
1) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla branży architektoniczno-budowlanej, opracowanie mgr inż.
Grzegorz Kędzierski;
2) Specyfikacje Techniczne – instalacja elektryczna, teletechniczna i niskoprądowa;
3) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla branży sanitarnej, opracowanie mgr inż. Wojciech Kuśnierkiewicz;
4) Projekt Techniczny;
5) Pomocniczy przedmiar robót budowlanych dla branży architektoniczno-budowlanej, opracowanie inż. Bartosz Borowiecki;
6) Pomocniczy przedmiar robót budowlanych dla branży elektrycznej, opracowanie mgr inż. Michał Nagórka;
7) Pomocniczy przedmiar robót budowlanych dla branży sanitarnej, opracowanie mgr inż. Wojciech Kuśnierkiewicz.
8) Opis techniczny urządzeń i wyposażenia pomieszczeń zgodnie z Projektem Technicznym:
a) załącznik nr 9a do SWZ: Meble o konstrukcji z płyty meblowej ,
b) załącznik nr 9b do SWZ: Meble o konstrukcji profil aluminiowy wypełniony płytą meblową,
c) załącznik nr 9c do SWZ: Fotelik lekarski z oparciem,
d) załącznik nr 9d do SWZ: Fotel obrotowy z regulacją wysokości,
e) załącznik nr 9e do SWZ: Krzesło z podłokietnikami tapicerowane,
f) załącznik nr 9f do SWZ: Fotel ginekologiczny,
g) załącznik nr 9g do SWZ: Wózek zabiegowy,
h) załącznik nr 9h do SWZ: Wózek zabiegowy z kuwetami,
i) załącznik nr 9i do SWZ: Waga ze wzrostomierzem,
j) załącznik nr 9j do SWZ: Kozetka lekarska drewniana,
k) załącznik nr 9k do SWZ: Drabinka rehabilitacyjna,
l) załącznik nr 9l do SWZ: Lampa zabiegowa sufitowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

32200000-5 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32510000-1 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny

35121700-5 - Systemy alarmowe

33192000-2 - Meble medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1844436,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1844436,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1844436,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020645224

7.3.3) Ulica: Chabrowa 3

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-101

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1844436,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.