Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756473103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cc8e6c5-1f9e-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028811/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Karkonoskiego w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312033/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zastosowano art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, stanowiący że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym przez Zamawiającego w 2022 r. na bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w 2022roku, przewidziana została w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6d95910a-7f81-11ec-beb3-a2bfa38226ab
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219491,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja planowanych do wykonania w 2022 roku robót budowlanych w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Karkonoskiego, w tym w szczególności: 1)prace nawierzchniowe (m.in. jezdnie, chodniki, pobocza utwardzone);2)prace ziemne (wykopy, nasypy, rowy, pobocza gruntowe i inne);3)urządzenia odwodnienia drogi (przepusty, przykanaliki, studnie, studzienki, ścieki, włazy, wpusty uliczne i inne); 4)balustrady i poręcze, bariero-poręcze, ogrodzenia segmentowe, bariery ochronne;5) utrzymanie zieleni przydrożnej (zabiegi pielęgnacyjne, posusz, cięcia sanitarne). 2. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać dyżury całodobowe tak, aby w przypadku awarii w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniach wolnych od pracy, przystąpić do naprawy lub zabezpieczyć miejsce awarii. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia: 1)Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia.2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 2 do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia.3)Szacunkowa ilość robót do wykonania w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Karkonoskiego w 2022 roku - Załącznik Nr 3 do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia.4.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum:a)12 miesięcy - w przypadku robót ziemnych, takich jak: wykopy, nasypy, rowy, pobocza gruntowe i inne; b)12 miesięcy - w przypadku robót nawierzchniowych (jezdni);c)24 miesięcy - w przypadku robót pozostałych, w tym w szczególności w zakresie:- innych robót nawierzchniowych, tj. chodniki, pobocza utwardzone;- urządzeń odwodnienia drogi, tj. przepusty, przykanaliki, studnie, studzienki, ścieki, włazy, wpusty uliczne i inne; - balustrad i poręczy, bariero-poręczy, ogrodzeń segmentowych, barier ochronnych,d)w przypadku zabezpieczenia i oznakowania miejsc awarii - do czasu likwidacji awarii, nie dłużej jednak niż do dnia obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.5.Roboty wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia realizowane będą w następujących trybach czasowych: 1)normalnym - w ciągu maksymalnie 3 (trzech) dni od dnia przyjęcia telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego,2) awaryjnym - w ciągu maksymalnie 2 (dwóch) godzin od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego.6.Realizacja robót w trybie normalnym obejmuje przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zleconego przez Zamawiającego zadania, w tym do likwidacji awarii i szkód. 7.Realizacja robót w trybie awaryjnym obejmuje wykonaniezabezpieczenia oraz oznakowania zgłoszonych przez Zamawiającego awarii i zagrożeń. 8.Zabezpieczenie i oznakowanie zleconych robót Wykonawca zobowiązany jest realizować zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie zczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). 9.Zamawiający będzie zlecał wykonanie robót w zależności do potrzeb i od wartości posiadanych środków finansowych. Szacowane ilości oraz rodzaje robót, ujęte w Załączniku Nr 3 do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia, należy traktować jako roboty rzewidywane. 10.Zamawiający będzie odrębnie zlecał prace dotyczące wykonywania barier ochronnych typu U-14a od realizacji pozostałych robót. Wykonawca, w zakresie zleconych prac dotyczących wykonania barier ochronnych typu U-14a, zobowiązany będzie wystawić odrębne faktury VAT. 11.W zakresie robót nieujętych w tabeli zawartej w Załączniku Nr 3 do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia, które będą konieczne do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia, prace te rozliczane będą kosztorysem powykonawczym sporządzonym przez Wykonawcę, podlegającym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru, w którym zastosowane będą zaoferowane przez Wykonawcę stałe wskaźniki – podlegające negocjacjom, tj.: 1)stawka roboczogodziny (stawka kalkulacyjna zł netto),2)wskaźnik kosztów pośrednich (%) - za podstawę naliczenia kosztów pośrednich przyjmuje się koszt robocizny oraz pracy sprzętu,3)wskaźnik zysku (%) - za podstawę naliczenia zysku przyjmuje się koszty robocizny, pracy sprzętu oraz koszty pośrednie. 12.Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeśli podwykonawcy powierzona zostanie realizacja części zamówienia) na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).13.Na podstawie stosunku pracy muszą być zatrudnione osoby wykonujące czynności określone w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia, tj. realizujące czynności na terenie budowy pod kierownictwem pracodawcy (Wykonawcy lub podwykonawcy) w wyznaczonym przez niego czasie, za ustalonym między pracodawcą a pracownikiem wynagrodzeniem, tzn.: prace takie jak: realizacja robót awierzchniowych i ziemnych, remonty w zakresie urządzeń odwodnienia drogi, naprawa balustrad i poręczy, bariero-poręczy i ogrodzeń, wykonanie zabezpieczenia i oznakowania miejsc awarii. Z wyjątkiem wykonywania czynności przewidzianych dla kierownika robót budowlanych, a także czynności polegających na dostawie urządzeń i materiałów oraz sporządzeniu projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac (jeśli wystąpi taka konieczność), pozostały zakres prac objętych zamówieniem (wykonywanych bezpośrednio na terenie budowy) musi być realizowany przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy - chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że osoby te nie muszą zostać zatrudnione na umowę o pracę.14. W celu weryfikacji zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w ust. 13 czynności w zakresie realizacji zamówienia - Zamawiający może żądać w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności:1)oświadczenia zatrudnionego pracownika;2)oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;3)poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika;4)innych dokumentów (w szczególności takich jak: zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy lub poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń)- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Zaproszenia do udziału w negocjacjach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265021,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265021,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265021,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kółko Rolnicze w Siedlęcinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110155801
7.3.3) Ulica: Lwówecka 24
7.3.4) Miejscowość: Siedlęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 58-508
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Zakup dwóch samochodów osobowego na potrzeby administracyjne Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
- KPN/14/2024 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2025r.
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Usługi polegające na bieżącym utrzymaniu drzewostanu w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w 2025 r.
- Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach powiatowych w roku 2024
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec w 2024 r.
- Modernizacja dróg gminnych na terenach PGR w miejscowości Narzym
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.