eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Zakup i dostawa toalety kontenerowej przy ul. 1 Maja w Busku-Zdroju"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa toalety kontenerowej przy ul. 1 Maja w Busku-Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 41 370-52-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa toalety kontenerowej przy ul. 1 Maja w Busku-Zdroju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b50be7a4-439f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002988/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa toalety kontenerowej przy ul. 1 Maja w Busku-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266923/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.29.2021.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 93369,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż toalety kontenerowej prefabrykowanej półautomatycznej jednostanowiskowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z podłączeniem jej do istniejących przyłączy. Bryła zewnętrzna toalety winna stanowić prostopadłościan posadowiony na istniejącym fundamencie. Elewacja toalety winna być wykonana z polerowanych płyt granitowych w kolorze czarnym bądź ciemnym grafitowym.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego uzgadniania kolorystyki wszelkich materiałów planowanych do realizacji niniejszego zamówienia, w tym kolorystyki elewacji zewnętrznej toalety. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu wizualizacji, którą zatwierdzić ma Zamawiający.
Lokalizacja toalety:
Toaleta zostanie usytuowana na terenie parku zdrojowego w Busku-Zdroju (działka Nr 93/5, obręb 13), przy ul. 1-go Maja w Busku-Zdroju – zgodnie z załączonym załącznikiem graficznym.


UWAGA:
Toaleta winna zostać ustawiona w sąsiedztwie istniejącego kiosku „Ruchu”, krótszym bokiem „szczytem” równolegle do ul. 1 Maja.

Posadowienie i wymagane wymiary:
1) Toaleta zostanie posadowiona na istniejącym fundamencie. .
2) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie przez Wykonawcę niniejszego zamówienia ewentualnych zmian w zakresie posadowienia (fundamentowania) oraz przyłączy, w celu dostosowania niezbędnych paramentów do wybranej w toku postępowania oferty.
3) Koszty wynikające z konieczności wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 2 spoczywają na Wykonawcy przedmiotowego zamówienia.
4) Wymiary fundamentu pod toaletę stanowią około: 3,8 x 2,1[m];
5) Wymiary fundamentu definiują powierzchnię zabudowy toalety, która nie może być mniejsza niż 5,2 m2 i większa niż 7,9m2;
6) Wysokość zewnętrzna toalety nie mniejsza niż 3,0 m;
7) Toaleta musi zostać ustawiona krótszym bokiem „szczytem” równolegle do ul. 1 Maja (działka nr 93/5, obręb 13).
8) Wejście do toalety winno być zlokalizowane na dłuższym boku toalety – od strony południowej.
9) Na frontowej elewacji Zamawiający przewiduje wykonanie gabloty informacyjnej
o wymiarach ok. 120x170cm.
UWAGA:
1. Zamawiający wymaga, aby toaleta objęta przedmiotem niniejszego zamówienia została przystosowana do potrzeb osób niewidomych. W stosownych miejscach pomieszczenia toalety oraz na zewnątrz należy umieścić oznakowania/tabliczki z informacjami zapisanymi alfabetem Braille’a. Dotyczy to również piktogramów zawieszanych na drzwiach wejściowych do toalety. Osobom niewidomym i niedowidzącym umożliwi to zidentyfikowanie odpowiedniego pomieszczenia i samodzielne skorzystanie z toalety.
2. Wykonawca ponosi koszty transportu, rozładunku, montażu, podłączenia do przyłączy, uruchomienia (rozruchu toalet) i przeprowadzenia szkolenia obsługi - służb Zamawiającego.
3. Uruchomienie toalety i szkolenie obsługi nastąpi niezwłocznie po przyłączeniu wody
i energii elektrycznej, nie później jednak niż w ciągu 3 dni od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego (pocztą e-mail), że przyłączenie nastąpiło.

Przedmiotowa toaleta kontenerowa winna spełniać następujące wymagania:
Opis budynku – konstrukcja stalowa, całkowicie ocynkowana ogniowo. Podstawa wykończona szczelnie atestowaną antypoślizgowo wykładziną PCV, wywiniętą łagodnie na ściany. Ściany zewnętrzne z płyt warstwowych gładkich. Dach z płyt warstwowych. Daszek z poliwęglanu litego montowany do konstrukcji toalety na wspornikach ze stali nierdzewnej. Wewnętrzna powierzchnia ścian i sufitów zmywalna z blachy ocynkowanej, powlekanej w kolorze białym. Okno PCV uchylne, z szybą bezpieczną. Oświetlenie wejścia oprawą IP 44. Odprowadzenie wody deszczowej na zieleniec.
Instalacje – toaleta wyposażona w kompletne wewnętrzne instalacje: elektryczną, wod. – kan.
(z wężem ze złączką do spłukiwania podłogi- wymagana kratka odpływowa). Instalacje winny być bez plombowania z dostępem dla administratora toalety do instalacji i wyposażenia.
Drzwi wejściowe – aluminiowe rozwierne, z samozamykaczem, zewnętrznym pochwytem, drzwi wyposażone w zamek elektromagnetyczny oraz zamek mechaniczny, umożliwiający zamknięcie toalety od zewnątrz (wyłączenie z użytkowania na określony czas), próg z ryflowanej blachy aluminiowej.
System alarmowy – „żądanie pomocy” (w 3 językach: polskim, niemieckim, angielskim).
Elewacja toalety winna być wykonana w z polerowanych płyt granitowych w kolorze czarnym bądź ciemnym grafitowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego uzgadniania kolorystyki wszelkich materiałów planowanych do realizacji niniejszego zamówienia, w tym kolorystyki elewacji zewnętrznej toalety.
Wyposażenie winno obejmować: oświetlenie wewnętrzne LED 230 V IP 65 zintegrowana z modułem awaryjnym. Załączenie i wyłączenie oświetlenia automatycznie synchronizowane z wejściem i wyjściem użytkownika toalety. Oświetlenie serwisowe włączane i wyłączane przyciskiem ręcznym. Wentylator ścienny z opóźniaczem wyłączenia. Włączenie wentylatora automatycznie synchronizowane z wejściem i wyjściem użytkownika.
Ogrzewanie podłogowe z atestem, elektryczne sterowane przez administratora za pomocą programatora. Ogrzewanie winno zapewnić utrzymanie optymalnej, normowej temperatury w kabinie przez całą dobę.
Muszla wisząca ze stali nierdzewnej, bez deski sedesu z ręcznie i automatycznie uruchamianym spłukiwaniem muszli. Szczotka do WC z pojemnikiem naściennym, ręczny podajnik papieru toaletowego z okienkiem kontroli zawartości.
Automatyczny zespół umywalkowy ze stali nierdzewnej z nietłukącym się, bezpiecznym lustrem, Zintegrowany kosz na śmieci ze stali nierdzewnej, Wieszaki ubraniowe: 2 szt. podwójne.
Wewnętrzna i zewnętrzna instrukcja użytkowania oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych wraz z wykazem telefonów alarmowych (tekst w trzech jeżykach: polskim, niemieckim, angielskim). Oznakowanie toalety: niepodświetlane zewnętrzne oznakowanie „KÓŁKO i TRÓJKĄT" oraz symbol wskazujący na przystosowanie toalety dla osób niepełnosprawnych.
Ponadto, w stosownych miejscach pomieszczenia toalety oraz na zewnątrz należy umieścić oznakowania/tabliczki z informacjami zapisanymi alfabetem Braille’a. Dotyczy to również piktogramów zawieszanych na drzwiach wejściowych do toalety.
Toaleta winna być wyposażona w system GSM umożliwiający zdalne włączenie i wyłączenie toalet z użytkowania/powiadomienie o sygnałach alarmowych uwzgledniających następujące systemy:
• wrzutnik monet bez wydawania reszty z możliwością dokonywania płatności kartą lub telefonem,
• moduł sygnalizacji zatkania muszli ustępowej,
• moduł sygnalizacji zatkania umywalki,
• system ppoż. w koszu na śmieci,
• wyświetlacz upływu czasu,
• powłoka antygraffiti,
• przewijak dla niemowląt: opuszczany, wykonany z bezpiecznego tworzywa,
• poręcze dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej,
• dyfuzor zapachów ukryty w komorze technicznej.

Wszystkie parametry techniczne winny być potwierdzone w specyfikacji technicznej producenta. Zamontowane urządzenia powinny być nowe z potwierdzonego źródła pochodzenia, gotowe do pracy.

Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt w szczególności do:
• Przejęcia terenu wskazanego montażu, jego zabezpieczenia, zapewnienia należytego ładu
i porządku, a w szczególności przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy na koszt własny Wykonawcy.
• Urządzenia i oznakowania terenu wskazanego do montażu oraz utrzymywania oznakowania w należytym stanie przez okres realizacji prac montażowych.
• Zorganizowania we własnym zakresie dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń ppoż. na terenie montażu toalety oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności materialnej.
• Ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie pozostające w związku przyczynowym z montażem prowadzonym przez Wykonawcę.
• Utrzymania terenu wskazanego do montażu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnym oraz usuwania na bieżąco niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów.
• Uporządkowania terenu w terminie nie późniejszym niż dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego.
• Posiadania w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumentów potwierdzających pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz przekazanie ich przed montażem do Zamawiającego w dwóch egzemplarzach.
• Zabezpieczenie na własny koszt i ryzyko składowanych tymczasowo na terenie materiałów i urządzeń do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz umożliwienie przeprowadzenia kontroli w tym zakresie.
• Zabezpieczenia terenu budowy i zgromadzonych materiałów na czas przerwy w realizacji zadania do czasu kontynuacji robót lub odbioru końcowego.

• Bieżącej konsultacji z Zamawiającym kolorystyki wszelkich materiałów planowanych do realizacji niniejszego zamówienia.

• Bieżącej naprawy wszelkich uszkodzeń, w tym: dróg, sieci, przyłączy, punktów osnowy geodezyjnej i innych jakiegokolwiek rodzaju spowodowanych przez Wykonawcę podczas prowadzenia prac.

• Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren montażu, przywrócić stan pierwotny i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym dla odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budotechnika Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631 020 01 33

7.3.4) Miejscowość: Pilchowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-145

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.