Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00212797/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00227839/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00243264/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00246081/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Głogowskiej 25 na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531655508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774416701
1.5.8.) Numer faksu: 774416702
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Głogowskiej 25 na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e4e3f62-ee0b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036080/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane dla zadania pn. "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212797/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO.I.3317.9.2022.JŚ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na:
1) wykonaniu przez Wykonawcę modernizacji (remontu i przebudowy) pomieszczeń w budynku znajdującym się przy ul. Głogowskiej 25 w Opolu w ramach inwestycji pod nazwą „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Głogowskiej 25 na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu”, obejmującej wykonanie: remontu i przebudowy pomieszczeń znajdujących się na parterze, I piętrze i na II piętrze oraz dwóch klatek schodowych w budynku znajdującym się na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 88/76 z karty mapy 57, obrębu Opole;
2) zaprojektowaniu i wykonaniu systemu SAP na obszarze budynku zgodnie z wytycznymi ekspertyzy technicznej warunków bezpieczeństwa pożarowego oraz postanowieniem wydanym przez Opolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Opolu.
Budynek tworzy zwartą zabudowę na planie litery L i mieści kilka instytucji jednostek samorządu województwa opolskiego. Obiekt położony jest bezpośrednio przy skrzyżowaniu ulic: Głogowskiej i Chłodniczej. Teren jest uzbrojony w przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, gazowe, ciepłownicze i energetyczne. Teren wokół budynku jest całkowicie zagospodarowany i utwardzony kostką betonową wraz miejscami postojowymi oraz dojściem i dojazdem do budynku.
Realizacja inwestycji nie zmienia funkcji budynku, nie ingeruje w zagospodarowanie terenu, nie zmienia sposobu wykorzystania terenu, nie zmienia parametrów charakterystycznych obiektów budowlanych Niewielkim zmianom wewnętrznym ulega struktura i podział pomieszczeń. Nie wprowadza się zmian na elewacjach budynku, które w 2020 r. zostały poddane remontowi z dociepleniem w technologii ETICS, systemowej.
1) Szczegółowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia opisanym w rozdziale II ust. 1 pkt 1 SWZ określono w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanych dalej STWiORB), będących załącznikami nr 1-18 do Projektowanych Postanowień Umowy (zwanych dalej PPU), które to dokumenty wraz z Projektowanymi Postanowieniami Umowy (Załącznik nr 7 do SWZ) należy rozpatrywać łącznie. Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy.
2) Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia opisanym w rozdziale II ust.1 punkt 2 SWZ określony jest w załącznikach 19 i 20 do PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4832514,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PC” Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Przemysław Ciepichał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7471701504
7.3.3) Ulica: Kosynierów 42C
7.3.4) Miejscowość: Lewin Brzeski
7.3.5) Kod pocztowy: 49-340
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- roboty branży elektrycznej - Usługi elektryczne Marcin Oborski;
- roboty branży teletechnicznej - Security Team Marcin Rogula;
- roboty branży sanitarnej - Brandt Andrzej Technika Grzewcza
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PC" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE Przemysław Ciepichał
jakie przetargi wygrała firma
"PC" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE Przemysław Ciepichał
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 414 km 37+150 - km 44+850 - odc. od m. Dębina do obwodnicy m. Biała - realizowany w technologii uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
- Remont kominów budynków mieszkalnych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.