eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › REMONT CZTERECH PUSTOSTANÓW I LOKALU DLA POTRZEB "BWA" BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT CZTERECH PUSTOSTANÓW I LOKALU DLA POTRZEB „BWA” BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410512441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Dekana 10

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk-leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzbk-leszno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT CZTERECH PUSTOSTANÓW I LOKALU DLA POTRZEB „BWA” BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17e3f6ab-f83a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030318/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remonty pustostanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232725/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOR/03/P/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Remont lokalu położonego ul. Sobieskiego 36/8, 64-100 Leszno
- zmycie i zeskrobanie starej farby,
- gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
- wklejenie siatki na ścianach i sufitach,
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- malowanie ścian i sufitów.
- zerwanie listew podłogowych,
- zerwanie starej wykładziny podłogowej,
- położenie wykładziny podłogowej,
- montaż listew podłogowych,
- malowanie stolarki drzwiowej,
- wymiana gniazd wtyczkowych i wyłączników,
- montaż zlewozmywaka z bateria,
- wymiana wanny z baterią,
- wymiana umywalki z baterią,
- wymiana kuchni gazowej
- próba szczelności wewnętrznej instalacji gazowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 27402,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Remont lokalu położonego ul. Słowiańska 10/3, 64-100 Leszno
- zmycie i zeskrobanie starej farby,
- gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
-wykonanie gładzi gipsowych na ścianach sufitach,
-wymiana kratek wentylacyjnych,
- malowanie ścian i sufitów,
-zerwanie listew podłogowych,
-położenie wykładziny podłogowej,
-montaż listew podłogowych,
-wymiana stolarki drzwiowej,
-wymiana gniazd i wyłączników elektrycznych,
-wymiana zlewozmywaka z baterią,
-wymiana umywalki z baterią,,
-wymiana wanny z baterią
-wymiana kuchni gazowej,
-próba szczelności wewnętrznej instalacji gazowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 38414,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III. Remont lokalu położonego ul. Gronowska 101A/11, 64-100 Leszno
- zmycie i zeskrobanie starej farby,
-gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
-wklejenie siatki na ścianach i sufitach
-wykonanie gładzi gipsowych na ścianach sufitach,
-wymiana kratek wentylacyjnych,
- malowanie ścian i sufitów,
-montaż listew podłogowych,
-malowanie stolarki drzwiowej,
-wymiana gniazd i wyłączników elektrycznych,
-wymiana zlewozmywaka z baterią,
-wymiana umywalki z baterią,brodzika z baterią
-wymiana kuchni gazowej z butlą gazową na propan –butan, wężem i reduktorem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 22728,12 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV. Remont lokalu położonego Rumuńska 8/16, 64-100 Leszno
- zmycie i zeskrobanie starej farby,
-gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
-wklejenie siatki na ścianach i sufitach
-gładzie gipsowych na ścianach sufitach,
- malowanie ścian i sufitów,
-montaż listew podłogowych,
-malowanie stolarki drzwiowej,
-wymiana gniazd i wyłączników elektrycznych,
-wymiana zlewozmywaka z baterią,
-wymiana kuchni gazowej z butlą gazową na propan –butan, wężem i reduktorem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 16902,43 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V. Remont lokalu dla potrzeb „BWA” położonego przy ul. Leszczyńskich 5/3,
64-100 Leszno
- zmycie i zeskrobanie starej farby,
- gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
- wklejenie siatki na ścianach i sufitach,
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach sufitach,
- malowanie ścian i sufitów.
- zerwanie listew podłogowych,
- zerwanie starej wykładziny podłogowej,
- położenie wykładziny podłogowej,
- montaż listew podłogowych,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- wykonanie ścianki działowej z płyt g/k na ruszcie stalowym,
- licowanie ścian płytkami,
- położenie płytek ceramicznych na posadzce w łazience,
- wymiana gniazd i wyłączników elektrycznych,
- montaż zlewozmywaka z bateria,
- wymiana umywalki z baterią, muszli ustępowej w kpl, prysznica z baterią
- wymiana kotła gazowego
- próba szczelności wewnętrznej instalacji gazowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 135765,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24624,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36540,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24624,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALATORSTWO SANITARNE OGRZEWANIE I GAZOWE KRZYSZTOF MAŃKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970000819

7.3.3) Ulica: JAGIENKI 18

7.3.4) Miejscowość: LESZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24624,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54436,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO BUDOWLANA JAROSŁAW DUDKOWIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971586276

7.3.3) Ulica: DĄBROWSKIEGO 35/9

7.3.4) Miejscowość: LESZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20304,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34098,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20304,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALATORSTWO SANITARNE OGRZEWANIE I GAZOWE KRZYSZTOF MAŃKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970000819

7.3.3) Ulica: JAGIENKI 18

7.3.4) Miejscowość: LESZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20304,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15012,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21988,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15012,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALATORSTWO SANITARNE OGRZEWANIE I GAZOWE KRZYSZTOF MAŃKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970000819

7.3.3) Ulica: JAGIENKI 18

7.3.4) Miejscowość: LESZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15012,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO BUDOWLANA JAROSŁAW DUDKOWIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971586276

7.3.3) Ulica: JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 35/9

7.3.4) Miejscowość: LESZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie podanym w dniach kalendarzowych od dnia przekazania terenu robót.
2. Przekazanie terenu robót nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.