eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zwiększenie ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska HWS Spodek w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zad. inw. "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zwiększenie ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska HWS Spodek w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zad. inw. "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.4.2.) Miejscowość: Katowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322220

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00292072

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska HWS Spodek w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek"

1. Dokumentacja projektowa
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej na zwiększenie ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska HWS Spodek.

Zakres obejmuje:

• wykonanie inwentaryzacji górnych trybun wraz z istniejącymi instalacjami
• pozyskanie i zweryfikowanie wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu
• opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o posiadaną przez zamawiającego koncepcję będącą załącznikiem nr 4 do PFU zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
• uwzględnienie w opracowaniu konieczności rozbudowy instalacji elektrycznej i teletechnicznej
• inne opracowania niezbędne do realizacji prac i zatwierdzenia dokumentacji
• uzyskanie właściwej decyzji (lub zgłoszenia) pozwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (jeśli to konieczne)
• uzgodnienie projektu z przedstawicielami Biura Konserwatora Zabytków lub Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków (jeśli to konieczne)
• przygotowanie dokumentacji w wersji elektronicznej (2 CD)
• sprawowanie nadzoru autorskiego
• przekazanie całości opracowań projektowych w formie papierowej 4 szt. i elektronicznej (na nośniku CD w formacie DWG, PDF, XLS i ATH). 2 szt.

Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i określać parametry techniczne przyjętych rozwiązań materiałowych.

Dokumentacja powinna być opracowana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania.

Projekt winien być oparty o obowiązujące przepisy i normy i opierać się na nowoczesnych rozwiązaniach technicznych.

2. Roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zwiększenia ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK na podstawie opracowanej dokumentacji (zgodnie z pkt 1).

Zakres obejmuje:

• wykonanie zabezpieczenia trybun i wyposażenia sportowego przed uszkodzeniami mechanicznymi na czas remontu
• demontaż na czas remontu siedzisk na poziomie +3,63 na trybunie wschodniej oraz zachodniej
• demontaż i utylizacja ławek płaskich znajdujących się na trybunie wschodniej oraz zachodniej
• przebudowę podestów w technologii lekkiej pod montaż dodatkowych dwóch rzędów siedzeń na trybunie wschodniej oraz zachodniej
• przebudowę przejść na poszczególne poziomy trybun wschodniej i zachodniej zgodnych z przepisami p.poż
• dostawę i montaż wykończenia podestów wykładziną antypoślizgową, kolorem i wzorem nawiązującą do istniejącej
• dostawę i montaż zabezpieczeń elementów narożnych kątownikami aluminiowymi ochronnymi
• dostawę i montaż nowych siedzisk, dopasowanych wizualnie do stanu istniejącego hali. W dwóch rzędach na poziomie +3,63 oraz +4,13. Na trybunie wschodniej i zachodniej.
• dostawę i montaż 12 kompletów nowych schodów o szerokości 120 cm umożliwiających ewakuację z poziomu +4,13 w dół do korytarza. Schody wykonane w lekkiej konstrukcji stalowej wraz z barierkami i pochwytem.
• przystosowanie pozostałego miejsca na poziomie +4,13 jako miejsca stojące, wykończone wykładziną antypoślizgową, zabezpieczenie barierami nawiązującymi do istniejących.
• dostawę i montaż ściany GK oddzielającej pomieszczenie monitoringu od drogi ewakuacyjnej na trybunie północnej.
• dostawę i montaż folii - lustro weneckie na ścianach bocznych pomieszczenia monitoringu.
• dostawę i montaż drzwi do pomieszczenia monitoringu. Drzwi przeszklone oklejone folią (lustro weneckie). Szerokość zgodna z przepisami p.poż
• demontaż i utylizacja ściany przejściowej na trybunie północnej.
• dostawę i montaż nowych siedzisk, dopasowanych wizualnie do stanu istniejącego hali. W dwóch rzędach na trybunie północnej. na prawo od pomieszczenia monitoringu.
• dostawę i montaż nowych siedzisk z pulpitami dla dziennikarzy, dopasowanych wizualnie do stanu istniejącego hali. W dwóch rzędach na trybunie północnej.
• dostawę i montaż elementów sieci elektrycznej o napięciu gwarantowanym do zasilania urządzeń w strefie dla dziennikarzy
▪ Kabel YDY 3x4 mm2.
▪ Wyłącznik nadmiarowo prądowy 16 A.
▪ Zamykana szafka rakowa minimum 9U elektryczna wyposażona w zabezpieczenie prądowe wraz z listwa zasilającą wyposażona w 4 szt. gniazd 2P +1
▪ Rozprowadzenie instalacji elektrycznej do punktów PEL przy fotelach dla dziennikarzy
▪ Podłączenie instalacji elektrycznej z punktami PEL Kabel YDY 3x2,5 mm2
• dostawę i montaż elementów sieci LAN w strefie dla dziennikarzy.
▪ Przełącznica światłowodowa 1U/12 z gniazdami LC/S.C.
▪ Panel porządkujący 1U
▪ Switch 48 portów RJ45 plus 4 interfejsy SFP+
▪ Wkładki SFP+ jedno modowe
▪ Patchpanel 48 portów
▪ UPS minimum 3kW
▪ Kabel światłowodowy 12 włókien pomiędzy serwerownią a szafa RACK wraz z montażem
▪ Gniazda sieci LAN odporne na zmiany warunków klimatycznych ( temperatura wilgotność)
▪ Podłączenie gniazd sieci LAN kablem FTP kategorii 6
• przekładka tablicy wyników znajdującej się przy trybunie północnej, oraz montaż jej w miejscu wskazanym przez użytkownika obiektu. Zamontowanej do konstrukcji stalowej.
• wykonanie niezbędnych rozbiórek i demontaży
• wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki i pobudowlanych
• roboty wykończeniowe
• prace porządkowe
• opracowanie dokumentacji powykonawczej

W zakresie realizacji należy przewidzieć wszystkie prace opisane w PFU oraz wszystkie inne roboty niezbędne do wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej.

Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub przywrócenia do stanu pierwotnego wszelkich elementów lodowiska HWS Spodek, które nie będą wykonywane jako nowe, a które w trakcie prowadzonych prac zostały uszkodzone lub zdemontowane.

Wykonawca w trakcie realizacji zadania jest zobowiązany do fotograficznego dokumentowania przebiegu prac wraz z opisem zdjęć, co będzie stanowiło część dokumentacji powykonawczej.

Dokumentacja powykonawcza powinna obejmować: karty materiałowe zaakceptowane przed zabudową przez Inspektora Nadzoru (atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika budowy), protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów, protokoły odbiorów technicznych, dokumentację projektową powykonawczą tj. kopię projektu budowlanego i/lub wykonawczego z naniesionymi zmianami, karty gwarancyjne, dziennik budowy, instrukcję dla użytkownika, w której Wykonawca ujmie wszelkie czynności, które Użytkownik będzie zobowiązany wykonywać w celu zachowania gwarancji wykonawcy, protokoły z utylizacji odpadów.

Szczegółowy zakres prac określa:
- projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 7),
- program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 8).

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia i systemy będące przedmiotem umowy wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

Po zmianie:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska HWS Spodek w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek"

1. Dokumentacja projektowa
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej na zwiększenie ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska HWS Spodek.

Zakres obejmuje:

• wykonanie inwentaryzacji górnych trybun wraz z istniejącymi instalacjami
• pozyskanie i zweryfikowanie wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu
• opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o posiadaną przez zamawiającego koncepcję będącą załącznikiem nr 4 do PFU zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
• uwzględnienie w opracowaniu konieczności rozbudowy instalacji elektrycznej i teletechnicznej
• inne opracowania niezbędne do realizacji prac i zatwierdzenia dokumentacji
• uzyskanie właściwej decyzji (lub zgłoszenia) pozwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (jeśli to konieczne)
• uzgodnienie projektu z przedstawicielami Biura Konserwatora Zabytków lub Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków (jeśli to konieczne)
• przygotowanie dokumentacji w wersji elektronicznej (2 CD)
• sprawowanie nadzoru autorskiego
• przekazanie całości opracowań projektowych w formie papierowej 4 szt. i elektronicznej (na nośniku CD w formacie DWG, PDF, XLS i ATH). 2 szt.

Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i określać parametry techniczne przyjętych rozwiązań materiałowych.

Dokumentacja powinna być opracowana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania.

Projekt winien być oparty o obowiązujące przepisy i normy i opierać się na nowoczesnych rozwiązaniach technicznych.

2. Roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zwiększenia ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK na podstawie opracowanej dokumentacji (zgodnie z pkt 1).

Zakres obejmuje:

• wykonanie zabezpieczenia trybun i wyposażenia sportowego przed uszkodzeniami mechanicznymi na czas remontu
• demontaż na czas remontu siedzisk na poziomie +3,63 na trybunie wschodniej oraz zachodniej
• demontaż i utylizacja ławek płaskich znajdujących się na trybunie wschodniej oraz zachodniej
• przebudowę podestów w technologii lekkiej pod montaż dodatkowych dwóch rzędów siedzeń na trybunie wschodniej oraz zachodniej
• przebudowę przejść na poszczególne poziomy trybun wschodniej i zachodniej zgodnych z przepisami p.poż
• dostawę i montaż wykończenia podestów wykładziną antypoślizgową, kolorem i wzorem nawiązującą do istniejącej
• dostawę i montaż zabezpieczeń elementów narożnych kątownikami aluminiowymi ochronnymi
• Dostawę i montaż nowych siedzisk, dopasowanych wizualnie do stanu istniejącego hali. W trzech rzędach na poziomie +3,05 +3,63 oraz +4,13. Na trybunie wschodniej i zachodniej.
• dostawę i montaż 12 kompletów nowych schodów o szerokości 120 cm umożliwiających ewakuację z poziomu +4,13 w dół do korytarza. Schody wykonane w lekkiej konstrukcji stalowej wraz z barierkami i pochwytem.
• przystosowanie pozostałego miejsca na poziomie +4,13 jako miejsca stojące, wykończone wykładziną antypoślizgową, zabezpieczenie barierami nawiązującymi do istniejących.
• dostawę i montaż ściany GK oddzielającej pomieszczenie monitoringu od drogi ewakuacyjnej na trybunie północnej.
• dostawę i montaż folii - lustro weneckie na ścianach bocznych pomieszczenia monitoringu.
• dostawę i montaż drzwi do pomieszczenia monitoringu. Drzwi przeszklone oklejone folią (lustro weneckie). Szerokość zgodna z przepisami p.poż
• demontaż i utylizacja ściany przejściowej na trybunie północnej.
• dostawę i montaż nowych siedzisk, dopasowanych wizualnie do stanu istniejącego hali. W dwóch rzędach na trybunie północnej. na prawo od pomieszczenia monitoringu.
• dostawę i montaż nowych siedzisk z pulpitami dla dziennikarzy, dopasowanych wizualnie do stanu istniejącego hali. W dwóch rzędach na trybunie północnej.
• dostawę i montaż elementów sieci elektrycznej o napięciu gwarantowanym do zasilania urządzeń w strefie dla dziennikarzy
▪ Kabel YDY 3x4 mm2.
▪ Wyłącznik nadmiarowo prądowy 16 A.
▪ Zamykana szafka rakowa minimum 9U elektryczna wyposażona w zabezpieczenie prądowe wraz z listwa zasilającą wyposażona w 4 szt. gniazd 2P +1
▪ Rozprowadzenie instalacji elektrycznej do punktów PEL przy fotelach dla dziennikarzy
▪ Podłączenie instalacji elektrycznej z punktami PEL Kabel YDY 3x2,5 mm2
• dostawę i montaż elementów sieci LAN w strefie dla dziennikarzy.
▪ Przełącznica światłowodowa 1U/12 z gniazdami LC/S.C.
▪ Panel porządkujący 1U
▪ Switch 48 portów RJ45 plus 4 interfejsy SFP+
▪ Wkładki SFP+ jedno modowe
▪ Patchpanel 48 portów
▪ UPS minimum 3kW
▪ Kabel światłowodowy 12 włókien pomiędzy serwerownią a szafa RACK wraz z montażem
▪ Gniazda sieci LAN odporne na zmiany warunków klimatycznych ( temperatura wilgotność)
▪ Podłączenie gniazd sieci LAN kablem FTP kategorii 6
• przekładka tablicy wyników znajdującej się przy trybunie północnej, oraz montaż jej w miejscu wskazanym przez użytkownika obiektu. Zamontowanej do konstrukcji stalowej.
• wykonanie niezbędnych rozbiórek i demontaży
• wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki i pobudowlanych
• roboty wykończeniowe
• prace porządkowe
• opracowanie dokumentacji powykonawczej

W zakresie realizacji należy przewidzieć wszystkie prace opisane w PFU oraz wszystkie inne roboty niezbędne do wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej.

Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub przywrócenia do stanu pierwotnego wszelkich elementów lodowiska HWS Spodek, które nie będą wykonywane jako nowe, a które w trakcie prowadzonych prac zostały uszkodzone lub zdemontowane.

Wykonawca w trakcie realizacji zadania jest zobowiązany do fotograficznego dokumentowania przebiegu prac wraz z opisem zdjęć, co będzie stanowiło część dokumentacji powykonawczej.

Dokumentacja powykonawcza powinna obejmować: karty materiałowe zaakceptowane przed zabudową przez Inspektora Nadzoru (atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika budowy), protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów, protokoły odbiorów technicznych, dokumentację projektową powykonawczą tj. kopię projektu budowlanego i/lub wykonawczego z naniesionymi zmianami, karty gwarancyjne, dziennik budowy, instrukcję dla użytkownika, w której Wykonawca ujmie wszelkie czynności, które Użytkownik będzie zobowiązany wykonywać w celu zachowania gwarancji wykonawcy, protokoły z utylizacji odpadów.

Szczegółowy zakres prac określa:
- projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 7),
- program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 8).

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia i systemy będące przedmiotem umowy wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-07-26 08:00

Po zmianie:
2023-08-08 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-07-26 08:30

Po zmianie:
2023-08-08 08:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-08-24

Po zmianie:
2023-09-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.