Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245958/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Oprac. dok. projektowej oraz budowa wzbudzanej sygnalizacji świetlnej na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 725 w km 14+960 ul. Wojska Polskiego w m. Biała Rawska”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oprac. dok. projektowej oraz budowa wzbudzanej sygnalizacji świetlnej na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 725 w km 14+960 ul. Wojska Polskiego w m. Biała Rawska”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62b135a5-fe8c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245958/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.352.52.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa wzbudzanej sygnalizacji świetlnej na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 725 w km 14+960, ul. Wojska Polskiego w m. Biała Rawska.
Zamawiający przewiduje realizację obiektu budowlanego w całości na działce będącą własnością Województwa Łódzkiego.
Nie dopuszcza się rozwiązań projektowych wymagających pozyskania terenu.
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa i montaż na jej podstawie wzbudzanych sygnalizacji świetlnych wraz z kompletnym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania w szczególności:
W zakresie prac projektowych:
• Uzyskanie warunków przyłącza energetycznego od gestora sieci;
• Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500 lub mapa zasadnicza – zależnie od przepisów szczególnych;
• Projekt wykonawczy dla wszystkich branż w szczególności dla sygnalizacji świetlnej;
• Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi wraz z ich uzyskaniem;
• Materiały do zgłoszenia robót niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę (zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego),
• Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych oraz projekt stałej organizacji robót – pozytywnie zaopiniowany i zatwierdzony;
• Opracowanie projektu ruchowego ww. sygnalizacji świetlnej zgodnego z przepisami w prawie szczegółowych warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach;
• Przedmiar robót z podziałem na branże oraz kody CPV;
• Kosztorys inwestorski;
• Pełnienie przez Projektanta nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji i w okresie gwarancji lub rękojmi.
W zakresie budowy sygnalizacji świetlnych:
• wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych,
• wykonanie zasilania sygnalizacji świetlnej,
• wykonanie kanalizacji kablowej,
• wprowadzenie kabli do kanalizacji kablowej,
• montaż sterownika sygnalizacji świetlnej,
• ustawienie szafki sterownika;
• posadowienie masztów niskich i wysięgników,
• montaż sygnalizatorów kołowych oraz pieszych,
• montaż czujników radarowych,
• montaż sygnalizatorów akustycznych;
• montaż przycisków dla pieszych;
• uruchomienie sygnalizacji świetlnej,
• badania i pomiary,
• inwentaryzacja powykonawcza, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne na nabudowane elementy.
• w terminie 30 dni od dnia uruchomienia sygnalizacji należy dokonać sprawdzenia ich działania i ewentualnie dokonać zmian w programach i sterowaniu;
• zakresem prac projektowych i budowlanych należy objąć odcinki niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania drogowej sygnalizacji świetlnej zgodnie z warunkami, przepisami i wymaganiami Zamawiającego.
W zakresie prac drogowych i oznakowania:
• montaż i demontaż oznakowania pionowego - przewiduje się umieszczenie nowych znaków D-6 (średnia wielkość znaków z licem pokrytym folią odblaskową II generacji) i T-27 – na masztach sygnalizacyjnych w sposób zapewniający widoczność sygnałów emitowanych przez sygnalizatory.
• wykonanie oznakowania poziomego (odnowienie oznakowania poziomego
P-10 kolor biały i czerwony, P-14, linie segregacyjne i P-4 z zastosowaniem mas chemoutwardzalnych, grubowarstwowe),
• odtworzenie terenów zielonych,
• uporządkowanie placu budowy,
• oczyszczenie istniejących chodników,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w niniejszym PFU, Wykonawca wykona roboty niezbędne do osiągnięcia założonego celu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Tomie III SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (Program Funkcjonalno-Użytkowy) i w Części II SWZ - wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U "MACUGA" Włodzimierz Macuga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271513589
7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigów: osobowego i towarowego w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.