eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wykonanie nowej nawierzchni na istniejących kortach tenisowych w ramach zadania "ZBO 2022 - VIII Edycja "Nawierzchnia Plus -wymiana nawierzchni kortów tenisowych - wniosek nr P0067".



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie nowej nawierzchni na istniejących kortach tenisowych w ramach zadania „ZBO 2022 - VIII Edycja „Nawierzchnia Plus –wymiana nawierzchni kortów tenisowych – wniosek nr P0067”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nowej nawierzchni na istniejących kortach tenisowych w ramach zadania „ZBO 2022 - VIII Edycja „Nawierzchnia Plus –wymiana nawierzchni kortów tenisowych – wniosek nr P0067”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0cfe7a5-1303-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024271/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 ZBO 2022 - Nawierzchnia Plus - Wymiana nawierzchni kortów tenisowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293836/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.36.2022.JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212893,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej nawierzchni na istniejących kortach tenisowych przy ul. Tatarkiewicza.
W zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
- Wymiana istniejącej nawierzchni dwóch kortów tenisowych zlokalizowanych przy ul. Tatarkiewicza o sumarycznej wielkości 2 x 18mx36 m - z mączki ceglanej o grubości 3 cm na nawierzchnię syntetyczną poliuretanową typu NATRYSK o sumarycznej grubości min. 12mm
- Demontaż istniejących słupków do siatki oraz tworzywowych linii
- Zakup i montaż nowych słupków do tenisa wraz z siatką i odpowiednie zakotwienie w gruncie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

37452720-4 - Wyposażenie kortu tenisowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wskazana w sekcji IV pkt 4.3 kwota jest wartością szacunkową zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.