eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › "Budowa kanalizacji deszczowej na terenie miasta Krosna". - budowa kanalizacji deszczowej w ul. Lelewela (boczna)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa kanalizacji deszczowej na terenie miasta Krosna”.
– budowa kanalizacji deszczowej w ul. Lelewela (boczna)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa kanalizacji deszczowej na terenie miasta Krosna”.
– budowa kanalizacji deszczowej w ul. Lelewela (boczna)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6337111-fc61-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.50 Budowa kanalizacji deszczowej na terenie miasta Krosna – budowa kanalizacji deszczowej w ul. Lelewela (boczna)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239905/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.64.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji deszczowej, w celu odprowadzenia wód deszczowych z części powierzchni utwardzonych – jezdni asfaltowej ul. Bocznej od ul. Lelewela oraz kanalizacji umożliwiającej odwodnienie drogi bocznej przy ul. Lelewela w Krośnie. Kanalizacja deszczowa wraz z przyłączeniami do wpustów ulicznych w drodze o nawierzchni asfaltowej na odcinku D14 do D16, oraz kanalizacji bez przyłączy do wpustów w drodze o nawierzchni z kamienia i destruktu (studnie wyposażone w prefabrykowane otwory do podłączenia przykanalików) na odcinku D11.3 do D14 oraz D11 do D 10. Projektowany kolektor kanalizacji deszczowej o średnicy Ø 400 mm i fi 500 mm, będzie włączony do istniejącej studni D16 przy ul. Lelewela.
Zakres robót obejmuje wykonanie robót w następującym zakresie:
1) roboty przygotowawcze, zabezpieczenie terenu,
2) roboty rozbiórkowe nawierzchni asfaltowej, nawierzchni drogi gruntowej utwardzonej,
3) wykonanie robót ziemnych z wywozem gruntu i utylizacja przez wykonawcę robót,
4) wykonanie niezbędnych zabezpieczeń, przekładek, deskowań i przejść,
5) wykonanie zabezpieczeń kolizji i ich odbiory,
6) ułożenie kanałów i studni;
7) wykonanie poszczególnych warstw obsypkowych i zasypowych (wymiana gruntu w drogach) wraz z badaniami kontrolnymi wskaźnika zagęszczenia,
8) wykonanie podbudowy po wykopie pod kanał deszczowy i kolizje,
9) wykonanie nawierzchni z masy asfaltowej, nawierzchni drogi z destruktu (materiał z odzysku)
10) opracowanie niezbędnych projektów organizacji ruchu z ich wykonaniem,
11) wykonanie robót zasadniczych,
12) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, wywóz i utylizacja nadmiaru ziemi,
13) wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki,
14) wykonanie robót ziemnych oraz porządkowych, odtworzenie zieleni.
15) wykonanie inspekcji kontrolnej wykonanego kanału kamerą tv wraz z zapisem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SWZ Projekcie, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót.
Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, każdemu z tych wskazań towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót, aby zapewnić prawidłowe pod względem bezpieczeństwa zabezpieczenie terenu wykonywanych robót.

2. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ziemne, roboty drogowe i roboty montażowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463304,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „SMIDEA” Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „JSF” Diana Tarkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842653289

7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 57

7.3.4) Miejscowość: Dobieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 38-460

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.