eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 354 13 00

1.5.8.) Numer faksu: 18 354 10 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminamoszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7382129965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Bobowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 43 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bobowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bobowa.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7382130282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ropa 733

1.5.2.) Miejscowość: Ropa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-312

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 353 40 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@eu-ropa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropa.iap.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sękowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7381013686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sękowa 252

1.5.2.) Miejscowość: Sękowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 80 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsekowa@sekowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sekowa.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uście Gorlickie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7382144864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Uście Gorlickie 80

1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 60 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@usciegorlickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.usciegorlickie.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef079625-02a3-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042121/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, 5 oś Priorytetowa Ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami – SPR, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257428/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.271.71.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276304,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 656,74 Mg azbestu (w tym 107,43 Mg z dachów i 549,31 Mg z pryzm) z 218 obiektów (w tym z 36 dachów i 182 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:

1) Część 1 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Bobowa – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 21 dachów w ilości 59 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 36 pryzm w ilości 78 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Bobowa;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt. 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia
7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone dla poszczególnych części zamówienia we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 1-5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 73565,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 656,74 Mg azbestu (w tym 107,43 Mg z dachów i 549,31 Mg z pryzm) ze 218 obiektów (w tym z 36 dachów i 182 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:

1) Część 2 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Ropa – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 4 dachów w ilości 5,46 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 35 pryzm w ilości 135,6 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Ropa;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt. 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia
7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone dla poszczególnych części zamówienia we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 1-5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 61370,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 656,74 Mg azbestu (w tym 107,43 Mg z dachów i 549,31 Mg z pryzm) ze 218 obiektów (w tym z 36 dachów i 182 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:

1) Część 3 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Sękowa – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 7 dachów w ilości 24 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 42 pryzm w ilości 121 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Sękowa;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt. 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia
7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone dla poszczególnych części zamówienia we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 1-5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 67865,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 656,74 Mg azbestu (w tym 107,43 Mg z dachów i 549,31 Mg z pryzm) ze 218 obiektów (w tym z 36 dachów i 182 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:

1) Część 4 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Uście Gorlickie – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 2 dachów w ilości 18 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 23 pryzm w ilości 70,5 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Uście Gorlickie;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt. 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia
7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone dla poszczególnych części zamówienia we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 1-5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 38182,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 656,74 Mg azbestu (w tym 107,43 Mg z dachów i 549,31 Mg z pryzm) ze 218 obiektów (w tym z 36 dachów i 182 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:

1)Część 5 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Moszczenica – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 3 dachów w ilości 12,98 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 20 pryzm w ilości 62,19 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Moszczenica.
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt. 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia
7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone dla poszczególnych części zamówienia we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 1-5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 35322,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający odrzucił oferty:
1) Firma Handlowo – Usługowa „AZ-best” Ewa Zoń z siedzibą w Chełmcu pod adresem: ul. Gajowa 56d, 33-395 Chełmiec; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP,
2) Firma Remontowo – Budowlana „RAGAR”, Radosław Rokosz z siedzibą w Krakowie pod adresem: os. Tysiąclecia 35/16, 31-610 Kraków; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP,
3) PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "EURO-GAZ" ŁÓJ, WIERZBICKA, NAWROT, WIERZBICKI - SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Zgórsku pod adresem: ul. Leśna 48, Zgórsko, 26-052 Nowiny; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a,
W wyniku odrzucenia wyżej wskazanych ofert, najkorzystniejszą stała się oferta Grupa Azoty Jednostka Ratownictwa Chemicznego Sp. z o. o., zawierająca cenę na wykonanie wszystkich części zamówienia na kwotę brutto w wysokości 370 118,00 zł. Zamawiający na sfinansowanie wszystkich części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 293 878,07 zł i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74279,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106077,60 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający odrzucił oferty:
1) Firma Handlowo – Usługowa „AZ-best” Ewa Zoń z siedzibą w Chełmcu pod adresem: ul. Gajowa 56d, 33-395 Chełmiec; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP,
2) Firma Remontowo – Budowlana „RAGAR”, Radosław Rokosz z siedzibą w Krakowie pod adresem: os. Tysiąclecia 35/16, 31-610 Kraków; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP,
3) PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "EURO-GAZ" ŁÓJ, WIERZBICKA, NAWROT, WIERZBICKI - SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Zgórsku pod adresem: ul. Leśna 48, Zgórsko, 26-052 Nowiny; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a,
W wyniku odrzucenia wyżej wskazanych ofert, najkorzystniejszą stała się oferta Grupa Azoty Jednostka Ratownictwa Chemicznego Sp. z o. o., zawierająca cenę na wykonanie wszystkich części zamówienia na kwotę brutto w wysokości 370 118,00 zł. Zamawiający na sfinansowanie wszystkich części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 293 878,07 zł i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61675,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74289,96 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 PZP, zamawiający unieważnia Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający odrzucił oferty:
1) Firma Handlowo – Usługowa „AZ-best” Ewa Zoń z siedzibą w Chełmcu pod adresem: ul. Gajowa 56d, 33-395 Chełmiec; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP,
2) Firma Remontowo – Budowlana „RAGAR”, Radosław Rokosz z siedzibą w Krakowie pod adresem: os. Tysiąclecia 35/16, 31-610 Kraków; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP,
3) PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "EURO-GAZ" ŁÓJ, WIERZBICKA, NAWROT, WIERZBICKI - SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Zgórsku pod adresem: ul. Leśna 48, Zgórsko, 26-052 Nowiny; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a,
W wyniku odrzucenia wyżej wskazanych ofert, najkorzystniejszą stała się oferta Grupa Azoty Jednostka Ratownictwa Chemicznego Sp. z o. o., zawierająca cenę na wykonanie wszystkich części zamówienia na kwotę brutto w wysokości 370 118,00 zł. Zamawiający na sfinansowanie wszystkich części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 293 878,07 zł i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68342,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87982,20 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający odrzucił oferty:
1) Firma Handlowo – Usługowa „AZ-best” Ewa Zoń z siedzibą w Chełmcu pod adresem: ul. Gajowa 56d, 33-395 Chełmiec; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP,
2) Firma Remontowo – Budowlana „RAGAR”, Radosław Rokosz z siedzibą w Krakowie pod adresem: os. Tysiąclecia 35/16, 31-610 Kraków; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP,
3) PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "EURO-GAZ" ŁÓJ, WIERZBICKA, NAWROT, WIERZBICKI - SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Zgórsku pod adresem: ul. Leśna 48, Zgórsko, 26-052 Nowiny; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a,
W wyniku odrzucenia wyżej wskazanych ofert, najkorzystniejszą stała się oferta Grupa Azoty Jednostka Ratownictwa Chemicznego Sp. z o. o., zawierająca cenę na wykonanie wszystkich części zamówienia na kwotę brutto w wysokości 370 118,00 zł. Zamawiający na sfinansowanie wszystkich części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 293 878,07 zł i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42606,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55817,10 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający odrzucił oferty:
1) Firma Handlowo – Usługowa „AZ-best” Ewa Zoń z siedzibą w Chełmcu pod adresem: ul. Gajowa 56d, 33-395 Chełmiec; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP,
2) Firma Remontowo – Budowlana „RAGAR”, Radosław Rokosz z siedzibą w Krakowie pod adresem: os. Tysiąclecia 35/16, 31-610 Kraków; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP,
3) PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "EURO-GAZ" ŁÓJ, WIERZBICKA, NAWROT, WIERZBICKI - SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Zgórsku pod adresem: ul. Leśna 48, Zgórsko, 26-052 Nowiny; ofertę odrzucono na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a,
W wyniku odrzucenia wyżej wskazanych ofert, najkorzystniejszą stała się oferta Grupa Azoty Jednostka Ratownictwa Chemicznego Sp. z o. o., zawierająca cenę na wykonanie wszystkich części zamówienia na kwotę brutto w wysokości 370 118,00 zł. Zamawiający na sfinansowanie wszystkich części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 293 878,07 zł i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35627,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45951,14 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.