Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268484/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem na terenie osiedla Skiby, gmina Chęciny- część 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4
1.5.2.) Miejscowość: Chęciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.platformazakupowa.pl/pn/checiny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem na terenie osiedla Skiby, gmina Chęciny- część 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb53abbc-4608-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004413/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem na terenie osiedla Skiby, gmina Chęciny- część 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268484/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.8.2021.PN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem i oświetleniem na terenie osiedla Skiby, gmina Chęciny- część 3.
W ramach etapu III przewidziano do wykonania:
- Budowę drogi gminnej na obszarze miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oznaczonego jako obszar 11KDD- długości 449,14m o szerokości jezdni 5m z poszerzeniami na łukach o następującej konstrukcji:
• nawierzchnia warstwa ścieralna beton asfaltowy AC11S gr. 5cm
• nawierzchnia warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W gr. 7cm
• podbudowa zasadnicza kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcji 0-31,5mm gr. 10cm
• podbudowa pomocnicza kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcji 0-63mm gr. 15cm
• ulepszone podłoże piasek stabilizowany spoiwem o Rm=2,5MPa
• warstwa mrozoochronna - piasek gruby z domieszką kamieni gr. 15cm
• geotkanina separacyjno - wzmacniająca o wytrzymałości na rozciąganie min. 25kN/m
- Budowę ścieżki rowerowej szerokości 2m wzdłuż drogi 11KDD na całej jej długości po prawej stronie.
- Budowę chodnika o szerokości 2m po lewej stronie drogi.
- Budowę kanalizacji deszczowej grawitacyjnej na obszarze 11KDD.
- Budowę kanalizacji ciśnieniowej wraz z przepompownią ścieków deszczowych dwupompową.
- Budowę kanalizacji deszczowej na działce 892/2 wraz jej zrzutem do kolektora gminnego poprzez rów przy drodze wojewódzkiej nr 762.
W celu zapewnienia możliwości późniejszego podłączenia kolejnych odcinków należy wykonać również:
• studnię S018 na obszarze 7KP wraz z kanałem o średnicy 400mm długości 8,8 m podłączonym do studni S56
• oraz studnię S15 na obszarze 6KP wraz z kanałem średnicy 400mm długości 18,8m podłączonym do studni S16.
- Budowę kanału technologicznego w standardzie KTu1
- Budowę oświetlenia ulicznego na obszarze 11KDD
a. linia kablowa YAKXs 4x35mm2 ,
b. słupy stalowe ocynkowane stożkowe o wys. 9m z wysięgmikami 1,5m szt. 13, oprawy oświetlenia drogowego typu led o mocy 40W ( słupy nr 1-5, 11-18)
c. słupy stalowe ocynkowane stożkowe o wys. 6 bez wysięgników szt. 1 , oprawy oświetlenia parkowego typu led o mocy 30W ( słup nr 19)
d. Obwód zasilania z istniejącej szafki oświetlenia drogowego SOM- 1 znajdującej się na słupie stacji trafo. Istniejącą szafkę należy wymienić na większą ze względu na brak miejsca na zabudowę dodatkowych aparatów. Istniejące wyposażenie należy przenieść do nowej większej szafy.
W celu zapewnienia możliwości późniejszego podłączenia kolejnych odcinków oświetlenia należy wykonać również:
• Na obszarze 7KP ułożenie kabla zasilającego od słupa nr 5 o długości 28 m do planowanego odcinka oświetlenia (słupy nr 6 - 10).
• Na obszarze 6KP ułożenie kabla zasilającego od słupa nr 19 o długości 30 m do planowanego odcinka oświetlenia (słupy nr 20 - 24).
Etap III inwestycji stanowiący przedmiot zamówienia, obejmuje wykonanie prac zgodnie z zakresem pokazanym na załączniku mapowym - zakres etap III załącznik graficzny.pdf oraz na schemacie ideowym - zakres etap III Oświetlenie załącznik graficzny.pdf
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanymi projektami technicznymi oraz zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekty budowlane;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
UWAGA!
Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek:
- określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń ,
- oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny.
Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania innych potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej.
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3891631,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4021711,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3891631,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 959-12-67-282
7.3.4) Miejscowość: Szczukowskie Górki 1
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, wykończeniowe, oświetlenie - nazwy firm podwykonawców nie są jeszcze znane.
kanalizacja deszczowa - AGAMEX Andrzej Janicki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3891631,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.