Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301317/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
- 2021/BZP 00309683/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Leasing operacyjny na zakup koparko-ładowarki
dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ładzicach (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ładzicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101798445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia
1.5.2.) Miejscowość: Ładzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-561
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 683 16 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@ladzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ladzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sektor wodny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Leasing operacyjny na zakup koparko-ładowarkidla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ładzicach (2)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d5bf1d6-5674-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00240589/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Leasing operacyjny na zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ładzicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301317/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.3601.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu wraz z ubezpieczeniem sprzętu od dnia dostawy na okres trwania umowy leasingu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tzn. minimalne wymagania techniczne koparko-ładowarki zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Informacje dotyczące leasingu operacyjnego:
a) okres leasingu: nie dłuższy niż 48 miesięcy (umowa leasingu 48 miesięcy w tym 47 rat leasingowych)
b) opłata wstępna wynosić będzie do 40% wartości przedmiotu zamówienia i nie więcej niż 190 000,00 zł brutto, płatna będzie do 21 dni od daty podpisania umowy leasingowej.
c) spłata 47 rat leasingowych odbywać się będzie w miesięcznych równych ratach zgodnie z harmonogramem spłat, który będzie dołączony do umowy leasingu, pierwsza rata płatna w następnym miesiącu po dacie odbioru zamówienia.
d) waluta leasingu – polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości są stałe w okresie leasingowania.
e) opłata końcowa (wykup) związany z zakupem przedmiotu leasingu wynosić będzie do 2 % wartości przedmiotu zamówienia.
f) pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin leasingodawcy (o ile istnieje) oraz postanowienia ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 poz. 1740)
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny kod CPV
43260000-3 koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze
Dodatkowe kody CPV
66114000-2 usługi leasingu finansowego
5. Koszty związane z ubezpieczeniem ponosi Wykonawca.
6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy PZP. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, spełniających wszelkie normy, parametry lub standardy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto sformułowania równorzędny – oznacza ono, to samo co równoważny, zgodnie z opisem w zdaniu poprzednim, tak jak i w przypadku wskazania konkretnych znaków towarowych.
9. W przypadku wystąpienia w dokumentacji, opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji zamówienia.
10. Zgodnie z art. 101 ust 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi przed zastosowaniem danego rozwiązania na etapie realizacji zamówienia przedstawić zaproponowane rozwiązanie równoważne do akceptacji Zamawiającego, przedkładając w tym celu foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne materiałów równoważnych, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w dokumentacji projektowej. Zaoferowane materiały równoważne muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów opisanych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego samochodu ciężarowego 4x2 typu "hakowiec" z wciąganą na podwoziu hakowym cysterną asenizacyjną w ilości 1 szt.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka
- Dostawa samochodów osobowych dla UMiG Mirsk w formie leasingu operacyjnego
- Leasing używanego wozidła przegubowego.
- "Zakup z dostawą dwóch używanych samochodów ciężarowych z urządzeniem hakowym w formie leasingu operacyjnego."
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.