eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Młynary › "Na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 1 650 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetu w 2021 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 1 650 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetu w 2021 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Młynary

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Młynary

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-420

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 2486082

1.5.8.) Numer faksu: 55 2486400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlynary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mlynary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.mlynary.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 1 650 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetu w 2021 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3469f8d8-4b80-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002927/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 „Na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 1 650 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetu w 2021 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279934/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.22.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 331141,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego dla Gminy Młynary w kwocie 1 650 000,00 PLN (słownie: jeden milion sześćset pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2021 roku oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów.
Uruchomienie kredytu przez Bank nastąpi w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
2. Warunki spłaty kredytu:
1) Okres kredytowania na lata: od dnia uruchomienia kredytu do 30 listopada 2035 roku,
2) Okres karencji w spłacie kapitału do 31 marca 2024 roku,
3) W celu obsługi spłaty kredytu Wykonawca otworzy dla Zamawiającego rachunek na który będzie dokonywał spłat rat kredytu. Prowadzenie rachunków pomocniczych do obsługi kredytu będzie odbywało się bez dodatkowych opłat.
4) Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty (salda kredytu) oraz rzeczywistej liczby dni kalendarzowych w każdym miesiącu i poszczególnych latach i podlegają spłacie ostatniego dnia każdego miesiąca w okresie kredytowania począwszy od 31 grudnia 2021 roku, przy czym ostatnia rata odsetek płatna będzie w terminie płatności ostatniej raty kapitału. Spłata odsetek następować będzie na podstawie noty odsetkowej wystawionej przez Wykonawcę i przesłanej Zamawiającemu.
5) Kredyt zostanie spłacony w ratach począwszy od dnia 31 marca 2024 r. do dnia 30 listopada 2035 roku. Spłaty rat kapitałowych dokonywane będą w terminach:

Rok Data raty Kwota raty
2024 31.03. 37 500,00
31.05. 37 500,00
30.09. 37 500,00
30.11. 37 500,00
2025 31.03. 37 500,00
31.05. 37 500,00
30.09. 37 500,00
30.11. 37 500,00
2026 31.03. 37 500,00
31.05. 37 500,00
30.09. 37 500,00
30.11. 37 500,00
2027 31.03. 37 500,00
31.05. 37 500,00
30.09. 37 500,00
30.11. 37 500,00
2028 31.03. 37 500,00
31.05. 37 500,00
30.09. 37 500,00
30.11. 37 500,00
2029 31.03. 37 500,00
31.05. 37 500,00
30.09. 37 500,00
30.11. 37 500,00
2030 31.03. 37 500,00
31.05. 37 500,00
30.09. 37 500,00
30.11. 37 500,00
2031 31.03. 25 000,00
31.05. 25 000,00
30.09. 25 000,00
30.11. 25 000,00
2032 31.03. 37 500,00
31.05. 37 500,00
30.09. 37 500,00
30.11. 37 500,00
2033 31.03. 37 500,00
31.05. 37 500,00
30.09. 37 500,00
30.11. 37 500,00
2034 31.03. 25 000,00
31.05. 25 000,00
30.09. 25 000,00
30.11. 25 000,00
2035 31.03. 25 000,00
31.05. 25 000,00
30.09. 25 000,00
30.11. 25 000,00
6) Oprocentowanie kredytu będzie ustalane w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M i będzie równe przez cały okres kredytowania tej stawce bazowej powiększonej o stałą marżę banku. Ustalona wysokość stawki bazowej określana będzie na podstawie WIBOR 1M obowiązującego na dwa oficjalne dni notowań stawek WIBOR przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego i będzie obowiązywała przez okres 1 miesiąca.
7) W skład marży banku wchodzą wszelki opłaty, prowizje, odsetki i inne świadczenia bankowe.
8) Zabezpieczeniem spłaty kredytu deklaracja wystawcy weksla in blanco podpisana przez Burmistrza Miasta i Gminy Młynary z kontrasygnatą Skarbnika
9) Zamawiający nie będzie ponosił żądnych opłat z tytułu:
a) niewykorzystania całości kredytu,
b) zmiany harmonogramu spłat kredytu w zakresie kwot i terminów,
c) wcześniejszej spłaty rat kredytu.
10) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).
11) Do formuły naliczenia odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w roku.
12) Wykonawca nie będzie pobierał żadnej prowizji przygotowawczej.
13) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308375,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341701,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331141,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Malborku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791001517

7.3.3) Ulica: 17 Marca 32

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331141,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 169 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.