eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › Budowa budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim



Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350949

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11

1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 389 42 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-sepolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f4572e2-fa11-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f4572e2-fa11-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053997/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233069

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na zaprojektowaniu, budowie i przekazaniu do użytkowania obiektu przeznaczonego na potrzeby Centrum opiekuńczo-mieszkalnego, które powstać ma na działkach budowlanych oznaczonej nr ewid. 2/3 i 56/1 obręb geodezyjny nr 4 w Sępólnie Krajeńskim, przy ul Młyńskiej.
Wykonawca wykona w/w zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach:
 I etap – wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej w oparciu o koncepcję zawartą w PFU stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ
 II etap – prace polegające na budowie budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim.
Realizacja zamówienia wymaga zaprojektowania i wykonania następujących elementów:
 budowa budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego
 zagospodarowanie terenu wokół budynku (chodniki i droga dojazdowa, parking- w tym dla niepełnosprawnych, oświetlenie terenu, urządzenia małej architektury, ogrodzenie, altana, zieleń)

Parametry obiektu:
• Powierzchnia całkowita budynku ok. 498,90 m2
• Kubatura ok. 2 255,00 m3
• Budynek jednokondygnacyjny
• Dach płaski

Centrum powinno składać się z:
• pokój rehabilitacji/ćwiczeń
• pokój pobytu dziennego / świetlica, w programie nazwany salonem;
• pokoje dla uczestników programu: 2 pokoje 2 osobowe, 4 pokoje 1 osobowe ( w tym pokój wytchnienia)
• biuro administracji
• kuchnia,
• hol z szatnią i pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi (w standardzie dla niepełnosprawnych)
• pomieszczenie porządkowe i pomieszczenie socjalne dla personelu wraz z pomieszczeniem dla pielęgniarek

Powierzchnie użytkowe pomieszczeń
POWIERZCHNIA JEDNOSTKA
1.1 Komunikacja 12,43 m²
1.2 Szatnia 13,68 m²
1.3 Pokój 1-os. 14,48 m²
1.4 Łazienka 5,91 m²
1.5 Łazienka 6,03 m²
1.6 Pokój 2-os. 24,46 m²
1.7 Biuro 13,42 m²
1.8 Komunikacja 48,21 m²
1.9 Pomieszczenie socjalne wraz z pomieszczeniem pielęgniarki 13,42 m²
1.10 Pokój 2-os. 24,46 m²
1.11 Łazienka 6,03 m²
1.12 Łazienka 5,91 m²
1.13 Pokój 1-os. 14,48 m²
1.14 Pokój 1-os. 14,48 m²
1.15 Łazienka 5,91 m²
1.16 Łazienka personelu 6,03 m²
1.17 Pokój 1-os (Pokój wytchnienia) 14,48 m²
1.18 Łazienka 6,08 m²
1.19 Kuchnia ogólnodostępna 6,22 m²
1.20 Zmywalnia 8,25 m²
1.21 Kuchnia - wydawalnia jedzenia 11,61 m²
1.22 Jadalnia 15,90 m²
1.23 Salon 44,58 m²
1.24 Taras 29,84 m²
1.25 WC z przedsionkiem 6,96 m²
1.26 WC dla niepełnosprawnych 7,44 m²
1.27 Pokój ćwiczeń 23,63 m²
1.28 Łazienka 6,04 m²
1.29 Pralnia - ubrania czyste / brudne 5,81 m²
1.30 Pomieszczenie sprzątaczki 6,01 m²
1.31 Kotłownia 5,97 m²
Razem: 428,16 m2
Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji poszczególnych stref lub ich wielkości w sytuacji uzasadnionej, tj. na etapie projektowania - jeśli Projektant i Wykonawca przedstawią (w formie graficznej i opisowej) inne - optymalne rozwiązania projektowe i uzyskają akceptację Zamawiającego.
Mogą wystąpić zmiany również w wyniku konieczności dostosowania się do innych niż zakładane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym rozwiązań konstrukcyjnych.
Wszelkie zmiany dotyczące powierzchni i kubatur w przedmiotowym budynku należy zgłaszać oraz uzyskać akceptację Zamawiającego.

Uzbrojenie terenu oraz obiektu:
- przyłącze kanalizacji sanitarnej
- przyłącze wodociągowe
- przyłącze teletechniczne
- przyłącze energetyczne
- przyłącze gazowe
- przyłącze cieplne
- instalacja kanalizacji sanitarnej
- instalacja wody pitnej
- instalacja ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji
- instalacja przeciwpożarowa hydrantowa
- instalacja CO
- instalacja gazu
- instalacja wentylacji i klimatyzacji
- instalacja ciepłownicza
- instalacja elektroenergetyczna
- instalacja odgromowa i przepięciowa
- instalacja teletechniczna

Szczegółowy zakres robót określa PFU stanowiący załącznik nr 9 do SWZ

Etap I
Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej z uwzględnieniem opracowań następujących elementów:
a) opracowanie pełnobranżowego projektu dla przedmiotowej inwestycji tj.:
– Projekt zagospodarowania działki lub terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych, obejmujący– 5egz.:
- określenie granic działki lub terenu;
- usytuowanie, obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym sieci uzbrojenia terenu, oraz urządzeń budowlanych sytuowanych poza obiektem budowlanym;
- sposób odprowadzania ścieków sanitarnych;
-sposób odprowadzenia kanalizacji deszczowej – np. magazynowanie wód deszczowych;
- układ komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów, wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do istniejącej i projektowanej zabudowy terenów sąsiednich;
- informację o obszarze oddziaływania obiektu;
- ukształtowanie terenu
- projekty przyłączy, sieci i innych elementów uzbrojenia podziemnego
- projekt dróg, chodników, parkingów, włączenia do drogi publicznej, itp.
Należy wziąć pod uwagę ukształtowanie działki i w przypadku jeżeli będzie konieczność to należy zaprojektować i wykonać schody oraz podjazd dla niepełnosprawnych spełniający wymogi przepisów prawa.
- Projekt architektoniczno-budowlany – 5 egz. z wymaganymi uzgodnieniami oraz projektem kolorystyki elewacji i charakterystyką energetyczną dla projektowanego obiektu - 5 egz. musi obejmować:
- układ przestrzenny oraz formę architektoniczną istniejących i projektowanych obiektów budowlanych;
- zamierzony sposób użytkowania obiektów budowlanych, w tym liczbę projektowanych do wydzielenia lokali;
- charakterystyczne parametry techniczne obiektów budowlanych;
- opinię geotechniczną oraz informację o sposobie posadowienia obiektu budowlanego;
- projektowane rozwiązania materiałowe i techniczne mające wpływ na otoczenie, w tym środowisko;
- informację o wyposażeniu technicznym budynku, w tym projektowanym źródle lub źródłach ciepła do ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej,
-opis dostępności dla osób niepełnosprawnych, itp.
- Projekt techniczny – 5 egz. musi obejmować:
- rozwiązania konstrukcyjne;
- rozwiązania budowlane i techniczno-instalacyjne;
- geotechniczne warunki i sposób posadowienia obiektu budowlanego;
- parametry technologiczne oraz współzależności urządzeń i wyposażenia;
- projekty instalacji sanitarnych i wodociągowych,
- projekty instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- projekty instalacji ppoż. do wewnętrznego i zewnętrznego gaszenia pożaru (jeżeli jest wymagane dla tego typu obiektu),
- projekty instalacji grzewczych,
- projekt instalacji gazu,
- projekty instalacji wentylacji i klimatyzacji, itp.
- Projekt wykonawczy – 5 egz.
– Przedmiar robót - 2 egz.
– Kosztorys inwestorski - 2 egz.
– Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.
SPECYFIKACJE muszą zawierać zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny wykonanych robót - zgodnie z aktualnym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego z dnia 2 września 2004r. [Dz. U. z 2021 r., poz. 2454 z późn. zm.]
– Wersje elektroniczne w formacie DWG, DOC oraz PDF - 2 egz.
– Informacja o planie BIOZ (Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia).
b) opracowanie operatu wodnoprawnego oraz pozwolenia/zgłoszenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagany odrębnymi przepisami);
c) uzyskanie wymaganych prawem i przepisami decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii,
Wykonawca dokona wszelkich wymaganych uzgodnień z administratorami sieci wod. - kan., ciepłowniczej, gazowej, sieci energetycznej, telekomunikacji, kanalizacji deszczowej, Zarządcą Dróg Gminnych, itp.
d) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,
Wszelkie rozwiązania projektowo – wykonawcze należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji (wymaga się pisemnej akceptacji Zamawiającego).
Wszystkie założenia oraz rozwiązania projektowe muszą być uzgodnione z Zamawiającym przed przystąpieniem do końcowej fazy prac projektowych. Odbiór dokumentacji nastąpi po jej zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
Projekty powinny być zaopiniowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagany okres gwarancji na dokumentację projektową obejmuje czas realizacji projektu wraz z wykonaniem robót budowlanych oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego przed wszystkimi instytucjami.
Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia powinny zostać uwzględnione przez Wykonawcę na etapie przygotowywania oferty i przedstawione Zamawiającemu na tym etapie.
Dokumentacja projektowa powinna posiadać pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odpowiednimi przepisami w stopniu umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę.
Projekty zagospodarowania terenu i architektoniczno – budowlany wymagają uzyskania uzgodnień potwierdzających spełnienie wymagań ochrony przeciwpożarowej, sanitarno – higienicznych (SANEPID) oraz bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP).
Koncepcja musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem właściwych: wniosków, ekspertyz, warunków, opinii, uzgodnień z rzeczoznawcami, sprawdzeń dokumentacji przez osoby uprawnione, itp dokumentów ponosi Wykonawca.


Etap II
- Wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz STWiORB,
- Opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz charakterystyki energetycznej – 2 egz + 2 egz. w wersji elektronicznej (DWG, DOC oraz PDF).
- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

39113600-3 - Ławki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3999142,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3999142,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportu i Usług Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5040065379

7.3.3) Ulica: K. Baczyńskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3999142,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.