eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › "Modernizacja sieci dróg gminnych na terenie miasta Świdnika (edycjaII)"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja sieci dróg gminnych na terenie miasta Świdnika (edycjaII)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja sieci dróg gminnych na terenie miasta Świdnika (edycjaII)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-844f7c19-1209-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176647/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z 271.54.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pn„Modernizacja sieci dróg gminnych na terenie miasta Świdnika”
Zamówienie zakłada wykonanie modernizacji 2914 mb nawierzchni dróg gminnych.W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu oraz uzyskanie stosownych pozwoleń, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją.

3.2 Zakres robót obejmuje wykonanie:
Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Inwestora tj. kompletnej dokumentacji zgłoszeniowej, lub kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym wykonanie powierzonych robót drogowych na wyszczególnionych ulicach.
Etap II: wykonanie robót budowlanych
3.3 Dokumentacja projektowa
1) Dokumentacja projektowa
W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:
a) W przypadku materiałów zgłoszeniowych, w skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:
 Materiały zgłoszeniowe opracowane na mapie do celów projektowych.
2) W przypadku projektu budowlanego, w skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:
a) Projekty z branży drogowej,
b) Projekty branżowe,
c) Projekty rozbiórek (jeżeli będą wymagane) wraz ze wszystkimi niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami, opiniami i zgodami właścicieli,
d) Projekt zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej (w przypadku kolizji m.in. z siecią kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i ciepłowniczej, itp.),
e) Informacja BIOZ.

3) Opracowania niezależne od przyjętego rodzaju dokumentacji projektowej:
a) Aktualna mapa do celów projektowych (w formie papierowej oraz numerycznej, zwektoryzowanej w formacie dxf),
b) Przedmiary i kosztorysy inwestorskie (dla całości zadania),
c) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) Projekty czasowej organizacji ruchu, obejmujące obszar oddziaływania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem,
e) Projekt zagospodarowania terenu w zakresie zieleni, określający usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji,
f) Operat wodno-prawny (jeżeli będzie wymagany),
g) Dokumentacja geologiczno-inżynierska w oparciu o wykonane odkrywki lub odwierty,
h) Projekty stałej organizacji ruchu obejmujące obszar oddziaływania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem,
i) Inwentaryzacja powykonawcza z potwierdzeniem zgłoszenia do ośrodka geodezyjnego i przyjęciem do zasobów,
j) Inne opracowania niezbędne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa.

4) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, itp.:
a) Uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania terenu w zakresie przedmiotu zamówienia,
b) Wniosek i decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (jeżeli będzie wymagana),
c) Wniosek i decyzja pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagana),
d) Wniosek i ostateczne zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów,
e) Decyzja pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagana),
f) Wykonawca uzyska również swoim staraniem i na swój koszt:
 Aktualną mapę do celów projektowych (w formie papierowej oraz numerycznej, zwektoryzowanej w formacie dxf),
 Wypis i wyrys z rejestru gruntów lub innych dokumentów wydanych przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalających na ustalenie stron postępowania, zawierające co najmniej numery działek ewidencyjnych oraz o ile zostały ujawnione: numery ich ksiąg wieczystych, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujące obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie,
 Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
 Warunki i uzgodnienia od gestorów sieci,
 Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia,
 Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszystkimi koniecznymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,
 Wszelkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia.
3.4 Roboty budowlane
Roboty budowlane wykonane w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego projekty.
1) W ramach robót budowlanych:
a) Przygotowanie terenu pod budowę, w tym: rozbiórki (np. ogrodzenia) i utylizacja istniejących obiektów budowlanych kolidujących z inwestycją, wycinka drzew i krzewów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, wyprofilowanie terenu, roboty ziemne. W związku z przygotowaniem terenu budowy należy uwzględnić istniejące obiekty, warunki gruntowo-wodne podłoża oraz istniejące sieci przebiegające w terenie,
b) Usunięcie kolizji,
c) Regulacja wysokościowa studni oraz skrzynek zaworowych ,
d) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej,
e) Profilowanie terenów zielonych i zakładanie trawników na terenach objętych robotami budowlanymi i oddziaływaniem budowy,
f) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z zatwierdzonymi projektami stałej organizacji ruchu,
g) Roboty budowlane nieprzewidziane w projekcie, a konieczne do prawidłowego funkcjonowania budowanych obiektów.

3.5 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia
Zakres
W ramach robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac mających na celu modernizację 2914 mb
dróg gminnych. Zamawiający sporządził planowaną listę ulic z wyszczególnieniem zakresu posiadanych nieruchomości oraz szacowanymi długościami ulic. Obowiązkiem wykonawcy jest dokonać szczegółowej analizy zakresu prac, weryfikacja ilości, wykonanie niezbędnych badań nośności podłoża oraz dobór adekwatnego rozwiązania projektowego. Faktyczne lokalizacje, wybrane ulice i rzeczywista długość odcinka do modernizacji na poszczególnych ulicach będzie przedstawiana zamawiającemu do akceptacji na etapie zatwierdzania koncepcji projektowych i może ulec zmianie w stosunku do szacowanego z uwagi na uwarunkowania terenowe lub wymagania konkretnych rozwiązań projektowych.
W tabeli wskazano szacowany zakres prac do wykonania na poszczególnych odcinkach ulic. Na ulicy Olchowej, Wiosennej, Turkusowej, Kasperka, Majewskiego, Dukt Leśny, bocznej Piłsudskiego II, bocznej Solidarności oraz bocznej Gruszczyńskiego znajduje się istniejąca nawierzchnia utwardzona. Zakres prac na tych ulicach w zestawieniu określono jako modernizacja istniejącej nawierzchni. Na ulicy Kolorowej, Tęczowej, Szafirowej, Partyzantów-bocznej oraz Lazurowej całość lub część odcinka wymaga wstępnego przygotowania (wycinka, karczowanie, korytowanie) oraz następnie utwardzenia terenu kruszywem przed wykonaniem docelowej konstrukcji nawierzchni. Na ul. Bocznej Piłsudskiego I, z uwagi na ukształtowanie terenu i problem odprowadzania wód opadowych, należy przed wykonaniem modernizacji nawierzchni zaprojektować i wykonać kanalizację deszczową.
W ramach wyszczególnionych 38 ulic Zamawiający zakłada do wykonania 52 zjazdów, oraz regulację wszystkich studni i skrzynek zaworowych. Faktyczna ilość musi zostać zweryfikowana przez Wykonawcę i wkalkulowana w cenę robót.

3.6 Przedmiot zamówienia określa:
a) Program funkcjonalno-użytkowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3202441,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3202441,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3202441,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Lublinie

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner:Przedsiębiorstwo Komunalne PEGIMEK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120151231

7.3.3) Ulica: ul.Grygowej 23

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-260

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wzmocnienie podłoża - stabilizacja gruntu cementem


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3202441,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.