eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Dostawa energii elektrycznej w ilości 1 422 876 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej w ilości 1 422 876 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wysokie Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86/2752592

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wysokiemazowieckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokiemazowieckie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-umwysokiemaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniap/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej w ilości 1 422 876 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c3e75ea-4213-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005909/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265309/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MK.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 395741,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w ilości 1 422 876 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie, t.j.:
 Miejskiego Ośrodka Kultury w Wysokiem Mazowieckiem w grupie taryfowej C,
 miejskiej infrastruktury technicznej w grupie taryfowej R,
 miejskiej infrastruktury technicznej w grupie taryfowej C.
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w ilości 1 422 876 kWh, w tym:
a) dostawę energii elektrycznej na potrzeby 1 punktu poboru energii elektrycznej do zasilania budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Wysokiem Mazowieckiem w ilości 78 842 kWh w grupie taryfowej C11 dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną będzie:
 Miejski Ośrodek Kultury w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 19.
Wolumen miesięcznego zapotrzebowania na energię elektryczną stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ (Wolumen);
b) dostawę energii elektrycznej na potrzeby 6 punktów poboru energii elektrycznej, do zasilania miejskiej infrastruktury technicznej – syren alarmowych w grupie taryfowej R: 144 kWh (wolumen zapotrzebowania – Załącznik Nr 2 do SWZ;
c) dostawę energii elektrycznej na potrzeby 37 punktów poboru energii elektrycznej, do zasilania miejskiej infrastruktury technicznej:
 oświetlenia ulicznego;
 oświetlenia iluminacyjnego;
 Stadionu Miejskiego oraz złącza do obsługi imprez plenerowych przy ul. 1-go Maja 14;
na terenie Miasta Wysokie Mazowieckie w ilości 1 343 890 kWh w grupach taryfowych C:
 C11 (całodobowo): 151 816 kWh,
 C12a:
w strefie szczytowej: 247 256 kWh,
w strefie pozaszczytowej: 928 940. kWh,
 C21 (całodobowo): 15 878 kWh,
dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gmina Miejska Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15.
Wolumeny zapotrzebowania na energię elektryczną na potrzeby zasilania miejskiej infrastruktury technicznej stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880692,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1099086,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880692,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: ul. 8-go Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 880692,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.