Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00278748/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00278928/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00279595/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472077534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Snycerska 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-302
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rcpslodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rcpslodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rcpslodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SaMORZĄDOWA JEDNOSTKA PUBLICZNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1216c63-f717-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048800/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi drukowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 383310,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45403,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego”.
1. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822000-2 - Usługi składu
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podczas badania ofert Zamawiający zauważył, że termin realizacji zamówienia został omyłkowo rozbieżnie określony przez Zamawiającego w różnych miejscach dokumentów zamówienia.Termin realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z rozdziałem XX pkt 2 SWZ brzmi:
2. Termin realizacji – 40 %
Ocena ofert w tym kryterium odbywać się będzie w skali punktowej: 0 pkt., 20 pkt., 40 pkt. na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 do SWZ pkt 6 (Formularz ofertowy) dotyczącej terminu wykonania zamówienia według następujących zasad:
Termin realizacji Liczba punktów
Termin realizacji od 11 do 14 dni kalendarzowych od daty zaakceptowania projektów wszystkich materiałów (składowych zamówienia). 0 punktów
Termin realizacji od 8 do 10 dni kalendarzowych od daty zaakceptowania projektów wszystkich materiałów (składowych zamówienia). 20 punktów
Termin realizacji do 7 dni kalendarzowych od daty zaakceptowania projektów wszystkich materiałów (składowych zamówienia). 40 punktów
Termin realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt 6 w załączniku nr 1 do SWZ (Formularz ofertowy) brzmi:
6.Oferujemy termin wykonania zamówienia do dni roboczych od daty zaakceptowania projektów wszystkich materiałów (składowych zamówienia).
Prawidłowy zapis w dokumentach zamówienia dotyczący terminu realizacji zamówienia winien brzmieć:
6.Oferujemy termin wykonania zamówienia do….dni kalendarzowych od daty zaakceptowania projektów wszystkich materiałów (składowych zamówienia).
Wszelkie wątpliwości odnośnie do treści swz zamawiający musi rozpatrywać na korzyść wykonawcy. Zostało to celnie wskazane w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z 16 kwietnia 2015 r. (sygn. akt KIO 660/15): „Należy wskazać, że obowiązuje swoista święta zasada, że wszelkie niejasności, dwuznaczności, niezgodności postanowień SWZ należy rozpatrywać na korzyść wykonawców (...).
Reguła ta wynika z prawniczej paremii „In dubio contra proferentem”, znaczącej w języku polskim „Wątpliwości należy tłumaczyć przeciw autorowi”.
Nie ulega wątpliwości, że zamawiający jest autorem ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ, które zostały zredagowane przez zamawiającego”.
Także uchwała KIO z 28 kwietnia 2017 r. (sygn. akt KIO/KD 14/17) stwierdza:
„Jeśli w wyniku niespójności, do której doprowadził zamawiający, dokumentacja będzie nieprecyzyjna, a zamawiający nie zdąży usunąć swoich błędów przed upływem terminu składania ofert, przyjmuje się, że ewentualne wątpliwości trzeba interpretować na korzyść wykonawcy. Nie można bowiem obciążać wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia odpowiedzialnością za błędy i niedopatrzenia zamawiającego”.
Zgodnie z Uchwałą Krajowej Izby Odwoławczej nr KIO/KD 14/17 z dnia 28 kwietnia 2017 r. Wystąpienie tego rodzaju uchybień, w ocenie Izby, winno prowadzić do unieważnienia postępowania w trybie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Wykonawcy składający ofertę nie mieli bowiem zagwarantowanego publicznego i równego dostępu do dokumentów, a tym samym do informacji, które są kluczowe z punktu widzenia konstruowania ofert.
W związku z zaistniałymi rozbieżnościami w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia w dokumentach zamówienia Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44710,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84132,00 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu gadżetów reklamowych z nadrukiem firmowym
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024 roku
- Druk i dostawa publikacji książkowej z nadanym numerem ISBN: Wrocław 1945-2016. Znak sprawy: DW.5382.7/1.2024.JW
- Druk i dostawa publikacji książkowej Urządzamy Wrocław na nowo. Rada Miejska Wrocławia 1990-1994 z nadanym numerem ISBN. Znak sprawy: DW.5382.8/1.2024.JW
- Zakup bluz z oznakowaniem
- Sukcesywne usługi druku dla ASP im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.