Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00272188/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00294749/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej prowadzącej do gruntów rolnych
na działce o nr geod. 63/1 obręb Wąglik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej prowadzącej do gruntów rolnychna działce o nr geod. 63/1 obręb Wąglik
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b685a0a1-098e-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029361/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Przebudowa drogi gminnej prowadzącej do gruntów rolnych na działce o nr geod. 63/1 obręb Wąglik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272188/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 489109,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej prowadzącej do gruntów rolnych, a w szczególności:
1) wykonanie robót przygotowawczych:
2) wykonanie robót ziemnych;
3) wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego;
4) wykonanie pobocza żwirowego;
5) wykonanie pobocza z betonu asfaltowego;
6) wykonanie zjazdów o nawierzchni z betonu asfaltowego;
7) ułożenie rur osłonowych;
8)wykonanie regulacji wysokościowej skrzynek zasuw wodociągowych, hydrantowych;
9) wykonanie oznakowania poziomego.
2. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik
nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 22 lipca 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanieo udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22 lipca 2022 r. pod nr 2022/BZP 00272188/01. Do upływu terminu składania ofert
określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zmianie ogłoszeniatj. do dnia 12 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00, wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Cena złożonej ofert przewyższą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 603.332,87 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert.
Cena złożonej oferty wynosi 893.277,05 zł brutto.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 893277,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 893277,05 PLN
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
- "Dzierżawa analizatorów laboratoryjnych wraz z zapewnieniem odczynników oraz innych materiałów eksploatacyjnych"
- "Usługa w zakresie żywienia pacjentów SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu"
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa ul. Wojska Polskiego w Powidzu
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Przebudowa drogi Budy Mdzewskie - Józefowo
- Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.