eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000563298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej 1 a

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48158462651

1.5.8.) Numer faksu: +48158462651 120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@zoznowadeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoznowadeba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-067a51ab-45fb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009773/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ.NT.III.382-22/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 408517,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie, od dnia zawarcia umowy do dnia 28.02.2023 r. wg aktualnych potrzeb Zamawiającego, z podziałem na dwie części Zamówienia (2 Pakiety):
Pakiet nr 1: Odpady medyczne. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo- cenowy. Opis usługi:
a) Załadunek odpadów z miejsca ich składowania na terenie siedziby Zamawiającego, w obecności pracownika Zamawiającego.
b) Transport odpadów pojazdem specjalnym, spełniającym wymogi do przewozu materiałów niebezpiecznych.
c) Miejsce unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych w miejscu wybranym przez Wykonawcę z zachowaniem wymagań Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. 2021 r. poz. 779) oraz Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1973).
d) Wystawianie przez Zamawiającego każdorazowo przy odbiorze odpadów medycznych Karty Przekazania Odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
e) Zamawiający będzie gromadził odpady medyczne we własnych workach foliowych lub pojemnikach przeznaczonych do składowania odpadów.
f) Załadunek odpadów dokonywany będzie przez pracowników Wykonawcy.
g) Wykonawca zobowiązany jest do ważenia odpadów każdorazowo na wadze umiejscowionej na samochodzie Wykonawcy, przystosowanym do przewozu materiałów niebezpiecznych.
h) Częstotliwość wywozu odpadów niebezpiecznych medycznych i innych - trzy razy w tygodniu (tj. poniedziałek, środa, piątek), odbiór z miejsca składowania znajdującego na terenie siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach 07.30 -14.00.
i) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podejmowane od chwili przejęcia odpadów od Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
j) Zastrzega się, że wymienione w Załączniku nr 2 do SWZ - ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu).
k) Miejsce odbioru odpadów:
- SPZZOZ w Nowej Dębie, ul. M. C. Skłodowskiej 1a,
- SPZZOZ w Nowej Dębie, ul. Kościuszki 1c,
- SPZZOZ w Nowej Dębie, ul. Rzeszowska 8,
- Oddział Dzienny Psychiatryczny w Tarnobrzegu, ul. Władysława Sikorskiego 2 C.
2. Rodzaj zamówienia – usługa.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Przez część na jaką można złożyć oddzielną ofertę należy rozumieć- Pakiet.
5. Liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę: Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie Pakiety (dwie części zamówienia). Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość oraz na dowolnie wybrany/e Pakiet/y.
6. Maksymalna liczba części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy- nie dotyczy. Kryteria lub zasady, mające zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części: Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do liczby części zamówienia (Pakietów), które mogą zostać udzielone jednemu Wykonawcy: nie dotyczy.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje/elementy z poszczególnych Pakietów. Niedopuszczalne jest dzielenie ustalonych Pakietów na mniejsze części.
8. Każdy z Pakietów zamówienia będzie badany i oceniany osobno - zamówienie w danym Pakiecie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę najwyżej ocenioną dla danego Pakietu, według przyjętych kryteriów oceny ofert.
9. Szczegółowy opis i zakres zamówienia, ilości wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań określa załącznik nr 2 do SWZ - ,,Opis Przedmiotu Zamówienia- Formularz asortymentowo-cenowy”. Pozostałe warunki zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
10. Ilości wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku nr 2 do SWZ – są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
11. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy – Załączniku nr 4 do SWZ oraz pozostałych załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.5.) Wartość części: 407235,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie, od dnia zawarcia umowy do dnia 28.02.2023 r. wg aktualnych potrzeb Zamawiającego, z podziałem na dwie części Zamówienia (2 Pakiety):
Pakiet nr 2: Odpady pozostałe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo- cenowy. Opis usługi:
a) Załadunek odpadów z miejsca ich składowania na terenie siedziby Zamawiającego, w obecności pracownika Zamawiającego.
b) Transport odpadów pojazdem specjalnym, spełniającym wymogi do przewozu materiałów niebezpiecznych.
c) Miejsce unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych w miejscu wybranym przez Wykonawcę z zachowaniem wymagań Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. 2021 r. poz. 779) oraz Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1973).
d) Wystawianie przez Zamawiającego każdorazowo przy odbiorze odpadów medycznych Karty Przekazania Odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
e) Zamawiający będzie gromadził odpady medyczne we własnych workach foliowych lub pojemnikach przeznaczonych do składowania odpadów.
f) Załadunek odpadów dokonywany będzie przez pracowników Wykonawcy.
g) Wykonawca zobowiązany jest do ważenia odpadów każdorazowo na wadze umiejscowionej na samochodzie Wykonawcy, przystosowanym do przewozu materiałów niebezpiecznych.
h) Częstotliwość wywozu odpadów niebezpiecznych medycznych i innych - trzy razy w tygodniu (tj. poniedziałek, środa, piątek), odbiór z miejsca składowania znajdującego na terenie siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach 07.30 -14.00.
i) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podejmowane od chwili przejęcia odpadów od Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
j) Zastrzega się, że wymienione w Załączniku nr 2 do SWZ - ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu).
k) Miejsce odbioru odpadów:
- SPZZOZ w Nowej Dębie, ul. M. C. Skłodowskiej 1a,
- SPZZOZ w Nowej Dębie, ul. Kościuszki 1c,
- SPZZOZ w Nowej Dębie, ul. Rzeszowska 8,
- Oddział Dzienny Psychiatryczny w Tarnobrzegu, ul. Władysława Sikorskiego 2 C.
2. Rodzaj zamówienia – usługa.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Przez część na jaką można złożyć oddzielną ofertę należy rozumieć- Pakiet.
5. Liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę: Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie Pakiety (dwie części zamówienia). Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość oraz na dowolnie wybrany/e Pakiet/y.
6. Maksymalna liczba części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy- nie dotyczy. Kryteria lub zasady, mające zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części: Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do liczby części zamówienia (Pakietów), które mogą zostać udzielone jednemu Wykonawcy: nie dotyczy.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje/elementy z poszczególnych Pakietów. Niedopuszczalne jest dzielenie ustalonych Pakietów na mniejsze części.
8. Każdy z Pakietów zamówienia będzie badany i oceniany osobno - zamówienie w danym Pakiecie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę najwyżej ocenioną dla danego Pakietu, według przyjętych kryteriów oceny ofert.
9. Szczegółowy opis i zakres zamówienia, ilości wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań określa załącznik nr 2 do SWZ - ,,Opis Przedmiotu Zamówienia- Formularz asortymentowo-cenowy”. Pozostałe warunki zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
10. Ilości wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku nr 2 do SWZ – są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
11. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy – Załączniku nr 4 do SWZ oraz pozostałych załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 1281,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402482,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402482,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402482,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider - REMONDIS Medison Sp. z o.o. ,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjant- REMONDIS Medison Rzeszów ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6262478042

7.3.3) Ulica: ul. Puszkina 41

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-530

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402482,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-03 do 2023-02-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Pakiecie nr 2: Odpady pozostałe nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.