eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieszkowice › Wykonanie robót budowlanych na terenie biurowca Nadleśnictwa Mieszkowice



Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na terenie biurowca Nadleśnictwa Mieszkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mieszkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moryńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Mieszkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-505

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 4312645

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mieszkowice@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mieszkowice.szczecin.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwomieszkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych na terenie biurowca Nadleśnictwa Mieszkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34aa85c7-f551-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135979/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie robót budowlanych na terenie biurowca Nadleśnictwa Mieszkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242493

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 275062062 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89998,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Remont wybranych pomieszczeń w budynku biurowym Nadleśnictwa Mieszkowice:
Zakres robót w Sali konferencyjnej obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącej zabudowy meblowej w aneksie kuchennym;
- skucie glazury i posadzki w aneksie kuchennym wraz z wykonaniem nowej warstwy wykończeniowej posadzki;
- wykonanie w ścianie działowej nowego otworu drzwiowego stanowiącego przejście pomiędzy korytarzem a aneksem kuchennym;
- rozbiórka istniejącej zabudowy kominka w Sali konferencyjnej z demontażem posadzki bezpośrednio przy objętym rozbiórką kominku wraz z wykonaniem nowej warstwy wykończeniowej części posadzki oraz ściany w miejscu rozebranego kominka;
- korekta lokalizacji przyłączy wody, gniazd zasilających;
- wykonanie pomiędzy częścią aneksu a salą konferencyjną ścianki w zabudowie
- gruntowanie oraz malowanie;
- zakup i montaż nowych listew przypodłogowych;
- wykonanie drzwi przesuwnych pomiędzy aneksem a częścią konferencyjną, montaż nowych drzwi pomiędzy aneksem a korytarzem;
- wykonanie i montaż projektowanej okładziny panelu ściany TV;
- zakup i montaż żaluzji drewnianych.
Zakres robót w Sekretariacie, obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego karnisza wraz ze szpachlowaniem otworów montażowych
- gruntowanie oraz podwójne malowanie ścian;
- wykonanie na jednej ze ścian fototapety;
- zakup i montaż żaluzji drewnianej.
Zakres robót w gabinetach Nadleśniczego, Zastępcy Nadleśniczego oraz w korytarzu na parterze biura:
- gruntowanie oraz podwójne malowanie ścian,
- zdjęcie kamienia między aneksem kuchennym a korytarzem, wykonanie tynku gładkiego oraz gruntowanie i podwójne malowanie powierzchni korytarza na parterze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 89998,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Naprawa elewacji budynku biurowego Nadleśnictwa Mieszkowice.
Zakresem robót są głównie roboty malarskie i naprawcze elewacji która jest ocieplona styropianem z tynkiem cienkowarstwowym z fragmentami boni poziomych, przyokiennych i narożnych . Fragment elewacji wykończony deską boazeryjną – szczyt ściany przy wejściu głównym, podbitki podokapowe.
Roboty naprawcze głównie dotyczą boni z których łuszczy się nałożona struktura kleju i farby oraz likwidacja otworów w elewacji po wydziobaniu przez ptaki. Przed robotami malarskimi należy oczyścić i zmyć elewację oraz urządzenia wiszące oraz rury i rynny spustowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 63466,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Budowa ogrodzenia przy budynkach garażowych.
Zakresem robót jest wykonanie ogrodzenia przy budynkach garażowych . Fragment ogrodzenia przebiegać będzie w linii istniejącego zniszczonego ogrodzenia , które należy zdemontować i poddać utylizacji . Nowe ogrodzenie będzie odwzorowaniem istniejącego ogrodzenia .z drutu gr 6/5/6 mm oczka 5*20 cm , panel łukowy szer 2,50m wysokość 1,30-1,45 m, słupek stalowy 60*40*2 mm wykończony od góry czapką z kulą , mocowany w stopach betonowych , całość ocynkowana malowana proszkowo w kolorze zielonym , cokół prefabrykowany betonowy wys 25 cm .
Wykonanie w nawiązaniu do istniejącej bramy, dwóch bram przesuwnych szer. 6,00 m i 4,0 m z napędem elektrycznym oraz 1 furtka .
Szczegółowy zakres robót w przedmiarze robót wraz zdjęciem istniejącego ogrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.5.) Wartość części: 89998,71 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Utwardzenie terenu przy budynku Nadleśnictwa.

Do wykonania utwardzenia terenu przewidziano następujące roboty:
Wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych gr 10 cm na podsypce żwirowej frakcji 2-8 mm , gr 8 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego 0-63 gr. 15 cm po zagęszczeniu , montaż obrzeży betonowych 30*8 cm .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 58591,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu wpłynęły 2 oferty.
Wykonawca działający pod firmą: CLEAN&GARDEN ANDRZEJ KOZŁOWSKI, ul. Słoneczna 24A, 74-500 Chojna, który złożył najkorzystniejszą ofertę uchylił się od podpisania umowy.
W przedmiotowym postępowaniu została odrzucona oferta: Handel Usługi Ogólnobudowlane „DUO” Grzegorz Walkiewicz, ul. Mieszka I 42, 74-505 Mieszkowice. Wykonawca złożył ofertę na części: 1, 2, 3, 4 i podał łączną kwotę: 338 151,91 zł.

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy
z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022, poz. 1710):
„Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu wpłynęły 2 oferty.
Wykonawca działający pod firmą: CLEAN&GARDEN ANDRZEJ KOZŁOWSKI, ul. Słoneczna 24A, 74-500 Chojna, który złożył najkorzystniejszą ofertę uchylił się od podpisania umowy.
W przedmiotowym postępowaniu została odrzucona oferta: Handel Usługi Ogólnobudowlane „DUO” Grzegorz Walkiewicz, ul. Mieszka I 42, 74-505 Mieszkowice. Wykonawca złożył ofertę na części: 1, 2, 3, 4 i podał łączną kwotę: 338 151,91 zł.

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy
z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022, poz. 1710):
„Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.