eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem zadania oraz pełnieniem nadzoru w pierwszym roku okresu rękojmi i gwarancji jakości nad realizacją zadań (...), z podziałem na 3 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem zadania oraz pełnieniem nadzoru w pierwszym roku okresu rękojmi i gwarancji jakości nad realizacją zadań (...), z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mogilska 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem zadania oraz pełnieniem nadzoru w pierwszym roku okresu rękojmi i gwarancji jakości nad realizacją zadań (...), z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0d7cc75-1300-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076255/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową chodnika w ciągu dk nr:44m.Wielkie Drogi,Facimiech i Sosnowice,75m.Uszew,94g m.Pogórska Wola,73m.Brzozówka,28m.Mordarka-Siekierczyna,28m.Podłopień,28m.Dobra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290651/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.KR.D-3.2411.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119512,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań wykonywanych na drogach krajowych województwa małopolskiego administrowanych przez Rejon Wadowice:

Zadanie 1.1: „Rozbudowa drogi krajowej nr 44 na odcinku od km 95+110,35 do km 96+270,95 w zakresie budowy chodnika, kanału technologicznego, zatok autobusowych, ściany oporowej, oświetlenia przejść dla pieszych i dojść do przystanków komunikacji zbiorowej, odwodnienia drogi, przebudowy sieci wodociągowej, przebudowy sieci elektroenergetycznej nN, budowy i rozbudowy zjazdów, rozbudowy dojść do furtek w miejscowościach: Wielkie Drogi, Facimiech (gm. Skawina, powiat krakowski) i w miejscowości Sosnowice (gm. Brzeźnica, powiat wadowicki)”.

Zadanie 1.2: „Przebudowa drogi krajowej nr 44 na odcinku od km 94+974,75 do km 95+158,25 w zakresie budowy chodnika, kanału technologicznego, przebudowy odwodnienia drogi, sieci telekomunikacyjnej, zjazdów i dojść do furtek w miejscowości Wielkie Drogi”.

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem zadań oraz pełnieniu nadzoru w pierwszym roku okresu rękojmi i gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań wykonywanych na drogach krajowych województwa małopolskiego administrowanych przez Rejon Nowy Sącz:

Zadanie 2.1.: „Budowa chodnika na DK28 w m. Podłopień (zadanie nr 2) w km 100+922 – 101+500 (strona lewa) i w km 100+982 – 101+046 (strona prawa) oraz budowa zatoki autobusowej w km 100+982 – 101+046 (strona prawa)”,

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem zadania oraz pełnieniu nadzoru w pierwszym roku okresu rękojmi i gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań wykonywanych na drogach krajowych województwa małopolskiego administrowanych przez Rejon Tarnów:

Zadanie 3.1: „Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK94 w m. Pogórska Wola w km 84+688 – 86+088 (strona prawa)”.

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem zadania oraz pełnieniu nadzoru w pierwszym roku okresu rękojmi i gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 1 na mocy art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Części 1 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu i nie została oceniona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 2 na mocy art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Części 2 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu i nie została oceniona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.