eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne p.n "Przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z obiektem rekreacyjno- sportowym na os. Topolowym w Nowym Targu".



Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne p.n „Przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z obiektem rekreacyjno- sportowym na os. Topolowym w Nowym Targu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne p.n „Przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z obiektem rekreacyjno- sportowym na os. Topolowym w Nowym Targu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07432aa0-0906-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004169/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego na os. Topolowym w Nowym Targu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255960

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne p.n „Przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z obiektem rekreacyjno-sportowym na os. Topolowym w Nowym Targu”.

2. Wykonanie robót budowlanych obejmuje w szczególności zagospodarowanie terenu na os. Topolowym w Nowym Targu dotyczące przebudowy boiska sportowego i budowy placu zabaw wraz z bezpośrednim otoczeniem w części oznaczonej w załączniku graficznym w zakresie:
1/ budowy placu zabaw:
a) demontaż istniejących urządzeń placu zabaw,

b) wykonanie niwelacji terenu,
c) wykonanie podbudowy tłuczniowo-piaskowej,
d) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej gumowej,
e) montaż urządzeń placu zabaw takich jak: huśtawka dwuosobowa, piaskownica, huśtawka sprężynowa, huśtawka sprężynowa (bujak),
f) wykonanie ogrodzenia placu zabaw z bramką wejściową,
g) montaż tablicy informacyjnej na ogrodzeniu (regulamin placu zabaw).

2/ przebudowy boiska sportowego:
a) wykonanie niwelacji terenu i demontaż nawierzchni asfaltowej,
b) wykonanie podbudowy tłuczniowo-piaskowej,
c) wykonanie podbudowy z betonu jamistego,
d) wykonanie nawierzchni natryskowej poliuretanowej wraz z malowaniem linii,
e) montaż urządzeń - kosze do koszykówki,
f) wykonanie ogrodzenia z bramką wejściową,
g) montaż tablicy informacyjnej na ogrodzeniu (regulamin boiska sportowego).

3/ montażu ławek i koszy na śmieci,

4/ wykonania zagospodarowania bezpośredniego otoczenia w zakresie m.in.:
a) wykonania opasek z kostki brukowej oraz chodników, przeniesienie trzepaka,
b) wykonania trawników parkowych oraz zasadzeń drzew i krzewów.

3. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa opracowana przez MCM Projekt Projekty Nadzory Kosztorysowanie mgr inż. Maciej Chowaniec ul. Tadeusza Kościuszki 67A, 34-425 Biały Dunajec.

4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ rozliczenie robót budowlanych kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do postępowania, w formie rozliczenia kosztorysem powykonawczym,
2/ wszelkie niezbędne materiały posiadające certyfikaty jakości lub deklaracje zgodności potwierdzające stosowanie w budownictwie zabezpiecza wykonawca na własny koszt,
3/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, SST z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
4/ wykonawca zabezpieczy teren budowy,
5/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych niewymienionych w projekcie, ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia,
6/ podane w ofercie ceny jednostkowe zawierają również koszt wykonania wszystkich czynności, wynikających z technologii wykonania danej operacji, niezbędnych do jej realizacji nawet jeżeli nie zostały uwzględnione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
7/ wywóz i składowanie ziemi, gruzu, elementów z rozbiórki itd. zabezpiecza wykonawca ponosząc wszelkie z tym związane koszty łącznie z ich składowaniem, zagospodarowaniem czy też utylizacją,
8/ wykonawca zdemontowane urządzenia zabawowe z placu zabaw przekaże do Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu,
9/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac,
10/ wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu,
11/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym również: koszty badań i sprawdzeń, zaopatrzenia w konieczne media, opłaty za nadzory i inne na rzecz gestorów sieci, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez Wykonawcę cenie,
12/ prace budowlane należy prowadzić w jak najmniejszym stopniu kolidującym z normalnym funkcjonowaniem os. Topolowego,
13/ wszelkie strefy prac winny być wydzielone i jednoznacznie oznaczone zgodnie z zasadami BHP,
14/ wszelkie zastosowane materiały i urządzenia podlegają wcześniejszej akceptacji przez zamawiającego pod względem zgodności z dokumentacją techniczna i przetargową. Brak wcześniejszej akceptacji wiąże się z możliwą koniecznością demontażu zastosowanego materiału lub urządzenia na koszt wykonawcy,
15/ wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia przed rozpoczęciem prac do akceptacji przez Zamawiającego projektów realizacyjnych w zakresie planowanych do wykonania prac, które stanowić będą docelowo dokumentację powykonawczą, po wprowadzeniu wszystkich korekt realizacyjnych,
16/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków,
17/ wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego poniesie wykonawca,
18/ wykonawca udzieli minimum 5 letniego okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały i zamontowane urządzenia,
19/ wykonawca zapewni pełna obsługę geodezyjną inwestycji aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach dwg. i pdf.
20/ w specyfikacji warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.
Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą  wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301185,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301185,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301185,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nobiscan Paweł Kułach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361535507

7.3.3) Ulica: Gliczarów Dolny 107

7.3.4) Miejscowość: Biały Dunajec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-425

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301185,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.