Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00271312/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00277212/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00328973/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zamówienie na Cz. nr 1 – „Dostawa łodzi wraz z przyczepką podłodziową" oraz
Cz. nr 2 – „Dostawa garażu" na potrzeby funkcjonowania przystani żeglarskiej przy Starostwie w Nowym Dworze Gdańskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na Cz. nr 1 – „Dostawa łodzi wraz z przyczepką podłodziową" orazCz. nr 2 – „Dostawa garażu" na potrzeby funkcjonowania przystani żeglarskiej przy Starostwie w Nowym Dworze Gdańskim.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75499157-10d8-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038573/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 SR.272.d.32.2023.RG Zamówienie na Cz. nr 1 – „Dostawa łodzi wraz z przyczepką podłodziową” oraz „Cz. nr 2 – „Dostawa garażu”, na potrzeby funkcjonowania przystani żeglarskiej przy Starostwie w NDG”,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pętla Żuławska – Poprawa dostępności Nowego Dworu Gdańskiego drogą wodną Działanie 8.4. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego w ramach Oś priorytetowa 8 Konwersja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 –2020, przedsięwzięcie strategiczne Województwa Pomorskiego Rozwój ofert turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.d.32.2023.RG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis Części nr 1:1) przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa łodzi wraz z przyczepką podłodziową na potrzeby funkcjonowania przystani żeglarskiej przy Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Gdańskim.
2) miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: przystań żeglarska przy Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. gen Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański;
3) czas dostawy: w dniach roboczych w godz. od 800do 1400. O terminie dostawy (drogą mailową), Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z trzydniowym (3 dni robocze) wyprzedzeniem;
4) Wykonawca pełni serwis techniczny dostarczonej łodzi i musi rozpocząć czynności serwisowe najpóźniej w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego problemów technicznych
z łodzią;
5) opis techniczny łodzi:
a) łódź typu hybrydowego o twardym kadłubie zabezpieczona pneumatycznymi tubami;
b) optymalne parametry łodzi:
- długość łodzi w granicach: 3.8m – 4.2m;
- szerokość łodzi w granicach: 1.7m – 2.0m;
- zanurzenie (maksymalne): do 0,45 m, nie licząc wagi silnika;
- przystosowana do przewozu ilości osób:5 – 8;
- łódź zaprojektowana do rejsów po wodach przybrzeżnych, dużych zatokach, zalewach, jeziorach i rzekach, w warunkach wiatru o sile do 6°B włącznie i przy fali o wysokości znaczącej do 2 m włącznie.
c) parametry silnika i jego osprzętu:
- silnik spalinowy;
- moc silnika(zaburtowy): w granicach od 25 KM do 30 KM;
- obrotomierz oraz prędkościomierz;
- czujnik prędkości;
- manetka boczna;
- cięgna kierownicze;
- linia paliwowa z gruszką;
- zewnętrzny zbiornik paliwa;
- akumulator, klemy, niezbędne okablowanie;
- wyposażony w hydrauliczny system podnoszenia.
d) optymalna konstrukcja i wyposażenie łodzi:
- poszycie kadłuba wykonane z blachy aluminiowej o grubości:
• minimum – 2mm;
• maksimum – 3mm;
- zgrzewane szwy/łączenia tuby;
- zawory zwrotne do pompowania komór tuby;
- samoodpływowy pokład;
- wykończenie pokładu antypoślizgowe;
- uchwyty do podnoszenia i przenoszenia łodzi;
- uchwyt do holowania łodzi;
- osłona kilu;
- kanapa - tapicerowanym oparciem i siedziskiem;
- pompka nożna, wiosła, zestaw naprawczy, instrukcja obsługi;
- konsola sterownicza z owiewką;
- pakiet elektryczny światła nawigacyjne + pompa zęzowa (sterowane z konsoli);
- pakiet sterowania mechanicznego kierownica;
- przekładnia kierownicza oraz sterociąg;
- wskaźnik poziomu paliwa;
- pokrowiec plandekowy na łódź;
- echosonda do badania głębokości wody, o minimalnych wymaganiach:
• klasa wodoszczelności – IPX7,
• rozdzielczość wyświetlacza – 272 x480 px,
• rozmiar wyświetlacza – 4.3”,
• moc transmisji – 300W,
• wyposażona w:
o GPS,
o blokadę dna,
o czujnik pomiaru temp. wody,
o obsługę sonaru dwuwiązkowego,
o regulowaną linię głębokości (pomiar głębokości obiektów podwodnych).
e) wyposażenie dodatkowe:
- pasy lub kamizelki ratunkowe – od 5 do 8 szt. w zależności typu łodzi;
- koło ratunkowe wyposażone w nietonącą linę o średnicy od 8mm do 11mm i długości od 30m do 50m;
- gaśnica proszkowa o pojemności od 2kg do 4 kg środka gaśniczego;
- odbijacze w liczbie odpowiedniej do rozmiarów łodzi;
- bosak oraz apteczka pierwszej pomocy.
6) opis techniczny przyczepki podłodziowej:
a) zastosowanie – do przewozu łodzi;
b) konstrukcja – z profili aluminiowych lub profili ze stali nierdzewnej lub ocynkowanej;
c) przestrzeń ładunkowa oraz ładowność: dostosowana do transportu łodzi będącej przedmiotem zamówienia;
d) przyczepa z homologacją europejską.
7) pozostałe ustalenia:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w SWZ;
b) Zamawiający na łódź oraz przyczepkę wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji/rękojmi. Przedłużenie okresu gwarancji/rękojmi o kolejne miesiące, będzie (obok ceny) punktowanym kryterium oceny ofert;
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru koloru farby pokrywającej łódź;
d) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia;
e) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
f) Zamawiający dopuszcza powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy;
g) opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, wówczas, to zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych urządzeń ze stosownymi normami lub normami równoważnymi, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca wykazuje, że dostawa, spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego;
h) zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych;
i) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami lub normami równoważnymi;
j) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie sprzętu równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałym sprzętem użytym przy realizacji zamówienia;
k) zaproponowana cena za realizację zamówienia powinna obejmować wszystkie obowiązki Wykonawcy, w tym wszelkie czynności, prace i usługi wchodzące w zakres zamówienia w szczególności:
- koszty przeprowadzenia szkolenia obsługi;
- koszty materiałów niezbędnych do montażu;
- koszty wynikające z usług serwisowych w okresie rękojmi i gwarancji;
- koszt ubezpieczenia na czas transportu, podatki, ubezpieczenia, zyski, narzuty, ewentualne upusty oraz pozostałe czynniki cenotwórcze i koszty wszelkich innych świadczeń niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy;
- rejestracja łodzi;
- naniesienie numerów rejestracyjnych oraz nazwy łodzi określonej przez Zamawiającego;
- rejestracja przyczepy podłodziowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34520000-8 - Łodzie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 75954,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis Części nr 2:1) przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa garażu na potrzeby funkcjonowania przystani żeglarskiej przy Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Gdańskim;
2) miejsce dostawy i montażu przedmiotu zamówienia: baza materiałowa (ODM) Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Tczewskiej 4.
3) opis techniczny garażu:
a) przeznaczenie: do przechowywania łodzi i przyczepy podłodziowej;
b) materiał poszycia alternatywnie (łącznie z dachem): blacha stalowa ocynkowana lub powlekana lub malowana farbą podkładową i antykorozyjną, blacha aluminiowa;
c) konstrukcja stalowa, wykonana z profili stalowych, zabezpieczonych antykorozyjnie,
d) wymiary minimalne:
- długość w granicach od 6m do 6,5m;
- szerokość w granicach od 5,0m do 5,5m;
- wysokość minimalna ścian: 1,9m;
e) brama: uchylna lub dwuskrzydłowa otwierana na boki, otwierana mechanicznie; posiadająca co najmniej dwa zamki patentowe;
f) dach: jednospadowy ze spadkiem do tyłu lub dwuspadowy.
4) pozostałe ustalenia:
a) miejsce montażu garażu zostanie przygotowane (utwardzone) i wskazane przez Zamawiającego na terenie bazy materiałowej (ODM) Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Tczewskiej 4;
b) dostawa i montaż garażu jest w cenie oferty i po stronie Wykonawcy, oraz nastąpi w dzień powszedni w godz.: od 8:00 do 14:00;
c) garaż musi być fabrycznie nowy, bez śladów użytkowania, wad i usterek oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich;
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w SWZ;
e) Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji/rękojmi. Przedłużenie okresu gwarancji/rękojmi o kolejne miesiące, będzie (obok ceny) punktowanym kryterium oceny ofert;
f) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia;
g) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
h) Zamawiający dopuszcza powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 6052,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRYFFIN GROUP Sp. akcyjna MARINE Sp. komandytowa, Oddział w Gdyni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 955-234-60-72
7.3.3) Ulica: Łużycka
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-537
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRIFFIN GROUP S.A. MARINE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRIFFIN GROUP S.A. MARINE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICHAŁ WOJTKIEWICZ MW STAL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5110294459
7.3.3) Ulica: Maczka
7.3.4) Miejscowość: Żuromin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa muru oporowego przy ul. Wrocławskiej 14-15
- Budowa integracyjnego i ogólnodostępnego placu zabaw w Starym Polu - inwestycja dofinansowana w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna".
- Modernizacja oraz wyposażenie boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Bukowskiej Woli.
- "Zaprojektowanie i budowa obiektu "Strefa Sportu w Parku Górczewska".
- Remont i modernizacja istniejących placów zabaw przy ulicy Zielony Rynek w Grodzisku Mazowieckim
więcej: Przyczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.