eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › 58.22 Utrzymanie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
58.22 Utrzymanie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7800146

1.5.8.) Numer faksu: 17 7800146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8346d1b-08cb-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

58.22 Utrzymanie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8346d1b-08cb-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00147177/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utrzymanie i serwis zintegrowanego systemu informatycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277563/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.58.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 640080,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Szpitalu
Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, w tym:
USŁUGI GWARANCYJNE
1. Zespoły świadczące usługi wyłącznie na potrzeby systemu.
2. Aktualizacja Systemu w zakresie niezbędnym do naprawy błędów.
3. Aktualizacje wykonywane w dni robocze, w godzinach 8:00-17:00.
4. Modyfikacje Systemu uwzględniające zmieniające się przepisy prawa powszechnie obowiązującego lub zarządzenia
jednostek nadrzędnych takich jak Narodowy Fundusz Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, Samorządowy Wydział Zdrowia w
zakresie modułów Systemu posiadanych przez Zamawiającego w dacie zawarcia umowy serwisowej.
5. Aktualizacja Systemu do nowych wersji.
6. Ilość osób upoważnionych do obsługi zgłoszeń: Pracownicy Sekcji Informatycznej i 5 osób wskazanych placówek szpitala.
7. Dostęp do portalu CGM CONNECT (m.in. dokumentacja, forum użytkowników, lista zmian prawnych).
8. Monitoring pracy kluczowych elementów systemu.
9. Wysyłka biuletynu informacyjnego CGM.
10. Dostęp do internetowego Systemu Obsługi Zgłoszeń CGM: 24/7
11. Możliwość udziału w cyklicznych webinariach szkoleniowych CGM
12. Możliwość zgłaszania błędów za pośrednictwem Centrali Telefonicznej (CT)
13. Dedykowany opiekun klienta dostępny w trybie 8/5 (dni robocze: Pon.-Pt. 8:00-16:00)
14. Wsparcie domenowych zespołów kompetencyjnych
15. Dostęp do stanowiska konsultanta Biura Obsługi Klienta w trybie 8/5 (dni robocze: Pon.-Pt. 8:00-16:00)
16. Dedykowana linia telefoniczna dla błędów blokujących
17. Dedykowany opiekun Biura Obsługi Klienta
18. Raportowanie stanu realizacji Umowy
19. Czas reakcji na Błędy blokujące (Status VERY HIGH): 2h
20. Czas reakcji na Błędy krytyczne (Status HIGH): 4h roboczych
21. Czas reakcji na usterki: 8h roboczych
22. Czas naprawy Błędów blokujących (Status VERY HIGH): 16h
23. Czas naprawy Błędów krytycznych (Status HIGH): 40h roboczych
24. Czas naprawy Usterki (pozostałe): 240h roboczych
USŁUGI SERWISOWE
Usługi związane z zakresem rozliczeń, raportowania i sprawozdawczości
1. Asysta konsultanta przy rozliczeniach z NFZ
2. Konsultacje w zakresie rozliczeń i sprawozdawczości
3. Konsultacje w zakresie tworzenia nowych raportów i wydruków
4. Przygotowanie dedykowanych raportów i wydruków
5. Pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. Narodowego
Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego urzędu, banków)
Usługi związane z infrastrukturą IT
6. Aktualizacja silnika bazy danych (pod warunkiem wsparcia producenta i praw do aktualizacji produktu)
7. Aktualizacja systemów operacyjnych i wirtualizacyjnych (pod warunkiem wsparcia producenta i praw do aktualizacji
produktu)
8. Aktualizacja dostarczonych narzędzi administratora (np. narzędzie do monitoringu, wykonywania kopii zapasowych)
9. Konsultacje z zakresu mechanizmów bezpieczeństwa (kopie bezpieczeństwa, odzyskiwanie danych z kopii zapasowych)
10. Konsultacje w zakresie administrowania systemem operacyjnym i rozszerzeniami sprzętowymi
11. Konsultacje w zakresie administrowania silnikiem bazy danych
12. Konsultacje w zakresie administrowania siecią i urządzeniami sieciowymi
13. Konsultacje w zakresie administrowania środowiskiem VMware
14. Instalacja i konfiguracja dodatkowego systemu CGM wykonywania kopii zapasowych pomiędzy serwerami
Konsultacje
15. Wsparcie w zakresie rekonfiguracji modułów i funkcjonalności Systemu
16. Doradztwo w zakresie rozbudowy Systemu o kolejne moduły
17. Możliwość zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Systemu za pomocą Systemu Obsługi Zgłoszeń
18. Telefoniczne konsultacje w zakresie obsługi Systemu
19. Konsultacje w zakresie optymalnego wykorzystania oraz dostosowania Systemu
ROZLICZENIE DODATKOWYCH USŁUG
1. Pakiet godzin miesięcznie na usługi serwisowe, bez możliwości przenoszenia niewykorzystanych godzin na kolejne
miesiące: nie mniej niż 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787298,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787298,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787298,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430585884

7.3.3) Ulica: Do Dysa 9

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-149

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787298,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.