Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00267433/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja poszycia dachowego – świetlica środowiskowa we Włościejewkach wraz z wymianą opierzenia i rynien
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Książ Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53046500000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stacha Wichury 11a
1.5.2.) Miejscowość: Książ Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-130
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ksiaz-wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ksiaz-wlkp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja poszycia dachowego – świetlica środowiskowa we Włościejewkach wraz z wymianą opierzenia i rynien2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7c7c535-0431-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008338/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja poszycia dachowego – świetlica środowiskowa we Włościejewkach wraz z wymianą opierzenia i rynien.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267433/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188346,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z istniejącej dachówki ceramicznej ( karpiówka) na nową dachówkę ceramiczną w kolorze naturalna czerwień zbliżona do istniejącej. Przedmiotowy budynek znajduje się w miejscowości Włościejewki na działce nr ewidencyjny 121/3. Budynek jest wolnostojący ( w załączeniu zdjęcie ) dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym.
Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót.
2. Kody wspólnego słownika zamówień (CPV): 45000000-7 – Roboty budowlane
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
4. Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
6. Zamawiający wymaga aby w przypadku powierzenia do realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie zakres robót, których wykona¬nie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał ( o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. Zgłoszenie w celu odbycia wizji następuje drogą mailową na zamowienia@ksiaz-wlkp.pl lub tel. 61 28 22 001 w 33.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249420,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Grygiel - Firma Ogólnobudowlana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971962727
7.3.3) Ulica: Ujazdowo 8
7.3.4) Miejscowość: Włoszkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ GRYGIEL - FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ GRYGIEL - FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.