eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-767ae943-358d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004280/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Przebudowa przejścia dla pieszych na DP nr 5165 E - ul. Pabianicka w Aleksandrowie Łódzkim

1.1.37 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5101 E - ulica Swoboda w Głownie

1.1.38 Przebudowa przejścia dla pieszych na DP nr 5109 E - ul. Szkolna, Gieczno w rejonie SP

1.1.39 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5104 E - ulica Strykowska w Smolicach

1.1.40 Przebudowa przejścia na DP nr 5140 E w ciągu ulic Starzyńskiego - Nowe Miasto w Ozorkowie

1.1.41 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze nr DP 5128 E, ul. Jagiellońska, Sokolniki - Las

1.1.42 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5126 E - w rejonie szkoły w Lubiankowie

1.1.43 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5158 E - ul. Kasprowicza w Zgierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.39.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 678861,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na DP nr 5165 E – ul. Pabianicka w Aleksandrowie Łódzkim”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5101 E - ulica Swoboda w Głownie”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na DP nr 5109 E - ul. Szkolna, Gieczno w rejonie SP”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5104 E - ulica Strykowska w Smolicach”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - „Przebudowa przejścia na DP nr 5140 E w ciągu ulic Starzyńskiego - Nowe Miasto w Ozorkowie”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 138211,38 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze nr DP 5128 E, ul. Jagiellońska, Sokolniki - Las”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5126 E - w rejonie szkoły w Lubiankowie”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5158 E - ul. Kasprowicza w Zgierzu”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 109756,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174075,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "MACUGA"WŁODZIMIERZ MACUGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8271513589

7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 7

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zleci podwykonawcy część zamówienia polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89913,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174075,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89913,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89913,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180963,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94992,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94992,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80565,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156363,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80565,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80565,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317832,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169494,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spólka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169494,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83517,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156363,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83517,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83517,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80565,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156363,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80565,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80565,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226935,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8271513589

7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 7

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zleci podwykonawcy część zamówienia polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.