eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm Śląski › Przebudowa ul. Osada wraz z budową chodnika jed. z, odwodnieniem, przebudową zjazdów, na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmską DW 934 do skrzyżowania z ul. Osada - drogą powiatową w Chełmie Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Osada wraz z budową chodnika jed. z, odwodnieniem, przebudową zjazdów, na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmską DW 934 do skrzyżowania z ul. Osada – drogą powiatową w Chełmie Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHEŁM ŚLĄSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: UG Chełm Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełm Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-403

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 225-75-03

1.5.8.) Numer faksu: 32 225-75-03 wew. 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmsl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Osada wraz z budową chodnika jed. z, odwodnieniem, przebudową zjazdów, na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmską DW 934 do skrzyżowania z ul. Osada – drogą powiatową w Chełmie Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a473f14e-5e4c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.chelmsl.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami następuje za pośrednictwem
platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP:
http://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej: przetargi@chelmsl.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz
dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania
opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i
postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w
szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w
Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest
dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.
Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania
z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal
może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i
oznaczania czasu odbioru danych:
− specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
− format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML
z kodowaniem UTF-8,
− oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane
zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
− integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu
ePUAP.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek
internetowych:
− Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
− Mozilla Firefox od wersji 15,
− Google Chrome od wersji 20.
12.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150
MB.
12.6 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń
lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
12.7 Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania na miniPortalu jako załącznik Nr 10 do SWZ.
Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca
przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:
„ Rozbudowa publicznej drogi gminnej ul. Orkana na odcinku od skrzyżowania
z ul. Wiosenną do skrzyżowania z ulicą Kolberga w Chełmie Śląskim.” prowadzonym w trybie
podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego
nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących
Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,
że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia
2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której
dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej ul. Osada wraz z budową chodnika jednostronnego, odwodnieniem, przebudową zjazdów, na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmską DW 934 do skrzyżowania z ul. Osada – drogą powiatową w Chełmie Śląskim
4.2 Zakres inwestycji obejmuje:
Zamawiający planuje rozbudowę drogi gminnej obejmującą:
4.2.1 Branża drogowa - Przebudowa drogi gminnej ulica Osada w Chełmie Śląskim polegać będzie na wymianie konstrukcji nawierzchni jezdni oraz jej poszerzeniu do dwóch pasów ruchu o szerokości 2,5m każdy. Droga dostosowana zostanie do kategorii ruchu KR2. Wraz z przebudową drogi gminnej po stronie północnej wybudowany zostanie chodnik przylegający do jezdnie z kostki betonowej koloru szarego o szerokości 2,0m. Do chodnika przylegał będzie zieleniec szerokości 1,0m oraz projektowany rów drogowy trapezowy o szerokości dna 0,40m i o pochyleniu skarp rowu równych 1:1. Po stronie południowej drogi gminnej wykonany zostanie opornik betonowy 12x25x100cm wzdłuż krawędzi jezdni oraz pobocze szerokości 0,75m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm. Skarpa drogowa dowiązana zostanie do terenu istniejącego lub rowu drogowego, w zależności który element występuje w danym miejscu. Droga gminna ulica Osada w Chełmie Śląskim posiadać będzie jednostronne pochylenie poprzeczne o wartości 2,0% w kierunku projektowanego chodnika. W ramach przebudowy odtworzone zostaną istniejące zjazdy indywidualne. Krawędzie zjazdów indywidualnych posiadają skosy 1:1. Zjazdy indywidualne wykonane zostaną z kostki betonowej koloru czerwonego, natomiast dojścia do posesji z kostki betonowej koloru szarego. Skarpy i przeciwskarpy rowu drogowego umocnione zostaną geosiatką komórkową. Przed rozłożeniem geosiatki komórkowej skarpy należy wyrównać i zagęścić. Na tak przygotowanym podłożu ułożyć geosiatkę komórkową rozpoczynając od korony skarpy. Na całej powierzchni geosiatka powinna być zakotwiona szpilkami typu "J" w rozstawie 100x100cm, natomiast wzdłuż górnej krawędzi skarpy szpilki należy kotwić w podłożu w każdej komórce. Komórki geosiatki należy wypełnić równomiernie humusem o grubości przewyższającym o około 3cm wysokość geosiatki zaczynając od korony skarpy. Skarpy należy zagęścić do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is>=0,95.
4.2.5 Branża Zieleń - Gospodarka istniejącym drzewostanem zmierza do usunięcia z terenu opracowania drzew i krzewów kolidujących z robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania w ramach przebudowy drogi gminnej, ul. Osada w Chełmie Śląskim.
Do usunięcia przewidziane jest:
• 127 szt. drzew – na których usunięcie jest wymagane pozwolenie;
• 22 szt. drzew – na których usunięcie nie jest wymagane pozwolenie;
• 28 m2 – powierzchnia krzewów.
Ze względu na ograniczona ilość miejsca oraz napowietrzne sieci energetyczne oraz telekomunikacyjne projektuje się drzewa osiągające niewielkie rozmiary oraz o pokroju kulistym. Ograniczy to w przyszłości konieczność wykonywania cięć pielęgnacyjnych w celu zachowania niezbędnych odległości gałęzi od linii napowietrznych oraz skrajni drogi. Do nasadzeń proponuje się klona zwyczajnego odmiana globosum oraz śliwowiśnie odmiana nigra, w odstępach co 6,0 m.
Drzewa zostaną nasadzone w formie alei po stronie północnej drogi za chodnikiem. Nasadzenie projektuje się naprzemiennie w rozstawie sadzenia 6m. Umożliwi to wykonanie nasadzeń zastępczych w stosunku 1 do 1, czyli za każde (po uwagę wzięto drzewa na których wycinkę wymagane jest uzyskanie pozwolenia). Łącznie w granicach opracowania planuje się nasadzenie ok. 155 sztuk drzew.
4.2.6 Warunkiem przystąpieniem do prac jest usunięcie drzew w terminie do 28.02.2022 r.

4.3 Obowiązkiem Wykonawcy jest:
4.3.1 pełna obsługa geodezyjna wraz z operatem powykonawczym (na podkładzie map zasadniczych), z naniesioną lokalizacją urządzeń obcych objętych inwestycją;
4.3.2 wykonanie badań zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w obecności Inspektora Nadzoru;
4.3.3 w przypadku zniszczenia w trakcie realizacji przedmiotowych robót znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych odtworzenie i protokolarny odbiór przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu; w przypadku zbliżenia lub kolizji przedmiotowej inwestycji z innymi urządzeniami należy stosować się do uzgodnień branżowych zawartych w projekcie;
4.3.4 do każdego odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca przygotuje dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej oraz gotowych fotografii i przedstawi Zamawiającemu zgodnie z terminami zawartymi w umowie;
4.3.5 dokonać wszystkich odbiorów branżowych, organizacji ruchu przed odbiorem końcowym;
4.3.6 wykonywane prace powinny być tak skoordynowane i prowadzone aby nie stanowiły utrudnień dla osób korzystających z trenów przyległych do placu budowy.
4.3.7 Wykonawca zobowiązany jest do prolongaty terminów dla uzgodnień branżowych i organizacji ruchu. Koszt nadzorów branżowych leży po stronie Wykonawcy.

4.3.8 Wykonawca zobowiązany jest przygotować Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1 Wykonawca określi cenę oferty brutto w Formularzu Ofertowym Wykonawcy, sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
18.2 Cena musi uwzględniać wszystkie aspekty związane z wykonaniem zamówienia. W cenę należy wkalkulować wszystkie czynności wykonywane w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia .
18.3 Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po
przecinku.
18.4 Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego
i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
18.5 Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia między
Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN).
18.6 Do wyliczenia ceny oferty brutto Wykonawca zastosuje właściwą stawkę podatku od towarów
i usług (VAT).
18.7 Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto jaką poniesie na
realizację przedmiotu zamówienia wg szacunków przyjętych przez Zamawiającego, przy czym rozliczenie z Wykonawcą będzie prowadzone za faktycznie zrealizowane usługi.
18.8 W przypadku rozbieżności miedzy ceną podaną cyfrą a ceną podaną słownie, Zamawiający przyjmie za cenę oferty cenę podaną słownie.
18.9 W ofercie Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do
powstania obowiązku podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez
kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała
zastosowanie.
18.10 Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki
polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty stosownie do treści art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
W szczególności Zamawiający poprawi:
a) błędne obliczenie prawidłowo podanej przez Wykonawcę stawki podatku VAT,
b) Zamawiający w przypadku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w pkt 6 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki
udziału
w postępowaniu.
6.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
6.2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
6.2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
6.2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej .
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
6.2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym
w celu wykonania zamówienia, tj.:
6.2.4.1 Jeżeli wykonawca wykaże że wykonał należycie minimum 1 robotę budowlaną
(w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 1333 z
późn. zm. oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy) o wartości nie mniejszej jak: 2 000
000,00zł ( dwa miliony złotych 00/100) netto polegającą na budowie,
przebudowie lub remoncie drogi - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Wartość robót w walucie innej niż PLN, wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego
kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie robót, natomiast w przypadku braku
przeliczenia przez wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego
NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie robót.,
6.2.5 Szczególny sposób określenia wymagań związanych z realizacją zamówienia w przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 6.2.4 SWZ
spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców na podstawie jednego zamówienia..
6.2.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. przez konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu dotyczący potencjału technicznego Wykonawcy
winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo Wykonawcy spełniają go wspólnie (Wykonawcy muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunek udziału w postępowaniu).
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: braku podstaw wykluczenia;
spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji; w formie określonej
w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
11.1.4 Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.1 SWZ nie może
służyć potwierdzeniu spełniania kryteriów selekcji.
11.1.5 Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia,
o których mowa w pkt 11.1 SWZ.
11.1.6 Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ budzi
wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest
w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o
przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
11.2 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- brak podstaw wykluczenia:
11.2.1 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art.108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,
b) art.108 ust. 1 pkt 4 Pzp dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem
środka karnego,
- sporządzanej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
11.2.2 Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 5 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów ( tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej;
11.2.3 Oświadczenia Wykonawcy o aktualności zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,
o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art.108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie tytułem środka
zapobiegawczego,
c) art.108 ust.1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego
na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp;
11.2.5 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
- sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji.
nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w
przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Wykazu narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy
w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami. Odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy tj. o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt. 5 i 6
SWZ.
Wykonawca wykaże że wykonał należycie minimum 1 robotę budowlaną
(w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 1333 z późn.
zm. oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy) o wartości nie mniejszej jak: 2 000 000,00zł ( dwa
miliony złotych 00/100) netto polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Wartość robót w walucie innej niż PLN, wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie robót, natomiast w przypadku braku przeliczenia przez wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie robót.,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

11.2.3 Oświadczenia Wykonawcy o aktualności zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego,
o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art.108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie tytułem
środka zapobiegawczego,
c) art.108 ust.1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia
mającego
na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp;
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
- sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 80 000,00 zł (PLN) (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
13.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 31.12.2021r. do godz. 9:00.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert określonym w pkt. 15 ppkt. 3 SWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez Wykonawcę oferty.
13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089).
13.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto
nr 29 1240 4227 1111 0000 4847 4168 z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: 271.2.12.2021.
Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego.
13.5 Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium we wszystkich przypadkach wymienionych w art. 97 ustawy PZP.
13.6 Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 98 ustawy PZP.
13.6.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
13.7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach opisanych w art. 98 ust. 6 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o której mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
10.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności
są wymagane.
10.4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
10.5 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje zaliczkę w wysokości 5% wynagrodzenia w inwestycji realizowanej w okresie nie dłuższej niż 12 miesięcy zgodnie z Regulaminem Rządowego Funduszu Polski Ład (Edycja1)

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje dotyczące zakresu, rodzaju zmiany umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w § 17 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP: http://epuap.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-31 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.