eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków (2)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 238 55 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/13667

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184a2271-7a2a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020337/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków (2)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.69.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9559545,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Zespół Szkolno Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków (2)", w ramach którego przewiduje się: 1) wyk. robót bud., a w szczególności: a) dostosowanie Segmentu A do przepisów MEN i przepisów p.poż. na podst. dokumentacji opisanej w ust. 3 lit. b) wzoru umowy - w zakr. przegród zewnętrznych wraz ze stolarka okienną i drzwiową oraz zagospod. terenu (schodki zewnętrzne), b) realizacja robót bud. na podst. dok. proj. opisanej w ust. 3 lit. a) wzoru umowy, a w szczególności: - docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wyk. elewacji, - wyk. izolacji przeciwwilgociowej i dociepl. zew. ścian piwnic i fundamentów wraz z osuszeniem piwnic, -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -wymiana instalacji c.o. wraz z wym. grzejników, - wymiana istniejącego węzła cieplnego dla potrzeb c.o. i c.w.u. wraz z inst. c.w.u. i wentylacji w obrębie pom. węzła cieplnego, - wyk. instalacji wentyl. mech. dla sali gimnastycznej, szatni, kuchni i sanitariatów, -dobudowa kanałów wentylacji grawitacyjnej; -wyk. instalacji klim. Sali gimn., -wyk. drenażu opaskowego wokół budynku, -wyk. opaski wokół budynku,-przebudowa stref wejściowych do budynku szkoły (w tym przeb. schodów i pochylni), -wymiana inst. odgromowej i ośw. zewnętrznego, -wykonanie izolacji termicznej dachu wraz z wymiana pokrycia dachowego, -zamurowanie otworów okiennych na sali gimn. wraz z zabudową drabinek gimn., -prace naprawcze i wykończeniowe, c) wraz z robotami towarzyszącymi oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowl. opisanych w niniejszej umowie, 2) uzyskanie decyzji o pozwol. na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót bud./budowy do organu architektoniczno-budowlanego oddzielnie dla zakresu opisanego w § 1 ust. 2 pkt 1) lit. a) i b) wzoru umowy, 3) przyg. kompletnej dokumentacji powyk. oddzielnie dla zakresu opisanego w § 1 ust. 2 pkt 1) lit. a) i b) wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) dokumentacji projektowej składającej się z: PB, PW, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentów formalnych dla zadania pod nazwą "ZSP nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków" oraz decyzji nr 71/2021 z dnia 26.01.2021r. o pozwoleniu na "remont budynków szkoły polegający na wykonaniu izolacji przeciwwodnej fundamentów, dociepleniu przegród zewnętrznych budynku szkoły i Sali gimnastycznej wraz z budową instalacji wentylacji mechanicznej - inwestycja na działkach nr 426 i 427 (obręb Nowe Miasto), b) dok. proj. składającej się z: projektu bud.-wyk., specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych i dok. formalnych dla zadania pod nazwą "Modernizacja obiektu - dostosowanie oddziałów przedszkolnych do przepisów MEN i p.poż." oraz decyzji nr 1267/2021 z dnia 30.09.2021r. o pozwoleniu na "przeb. segmentu A budynku zespołu szkolno-przedszkolnego położonego na działkach nr 426/2 i 427/3 (obręb Nowe Miasto) przy ul. Kozielskiej 39 w Gliwicach w celu dostosowania do obow. przepisów ochrony przeciwpożarowej", c) wzorze umowy i SWZ; Uwaga: 1. Zgodnie z oświad. Jednostki Projektowania Dok. PW stanowić będzie podstawę realizacji inwestycji, a wprowadzone w projekcie wyk. zmiany z punktu widzenia prawa budowlanego są nieistotne w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego. 2. Płatność wynagr. Wyk. z tytułu wykonyw. prac w 2023 roku, nie przekroczy kwoty 5.800.000,00 zł brutto. 3. Zam. informuje, że roboty budowlane wykazane w dok. proj.dla zadania pod nazwą "Modernizacja obiektu - dostosowanie oddziałów przedszkolnych do przepisów MEN i p.poż." winny zostać wykonana do dnia 31.07.2024r. Zakres robót bud. określonych ww. dokumentacją ograniczony jest w niniejszym postępowaniu przetargowym do robót bud. związ. z dost. przegród budowlanych wraz ze stolarką okienną i drzwiową zewnętrzną oraz zag. terenu do przepisów MEN i przepisów p.poż. 4. Realizacja zabudowy instalacji c.o. na podstawie dokumentacji zadania prowadzonego pod nazwą "Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków" winna uwzględniać lokalizację przegród szklanych wydzielenia pożarowego pomiędzy Segmentami A i B wprow. w dok. proj. zadania prowadzonego pod nazwą "Modernizacja obiektu - dostosowanie oddziałów przedszk. do przepisów MEN i p.poż." - zabudowa instalacji c.o. z uwzględnieniem uniknięcia kolizji oraz z wyk. zabezpieczenia przeciwpoż.. Zabudowa przegród szklanych wewn. wydzielenia pożarowego pomiędzy Segmentami A i B budynku nie stanowi przedmiotu zamówienia. 5. Dojścia do urządzeń zlokalizowanych na dachu budynku (kominki wentylacji grawitacyjnej, jednostki zewnętrzne klimatyzatorów) zaprojektowane z krat wema wraz z systemowymi podporami, należy zastąpić w ofercie ułożeniem dodatkowych arkuszy membrany w miejscach, gdzie ma odbywać się ruch pieszych poruszających się w celu pracy/dokonywania konserwacji. Kolor arkusza membrany przeznaczony do instalacji w miejscu ruchu pieszych musi kontrastować z pokryciem dachowym i zapewniać dodatkową ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Poglądową lokalizację przebiegu ścieżek technicznych przedstawia załącznik nr 23 do SWZ (zał. nr 23 dokumentacja projektowa cz.1->lokalizacja ścieżek technicznych.pdf), ostateczną lokalizację należy ustalić w trakcie realizacji inwestycji z przedstawicielem Użytkownika i Zamawiającego. Konstrukcje wsporcze pod centrale wentylacyjne oraz podesty obsługowe należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektu wykonawczego. 6. Zamawiający informuje, że Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest na własny koszt i w terminie określonym w umowie na dostarczenie 16 drewnianych drabinek gimn. podwójnych o wymiarach: szer. 1,80m i wys. 2,50m (równoważność wymiarów ±5%) lub 32 drewnianych drabinek gimnastycznych pojedynczych o wymiarach: szer. 0,90m i wys. 2,50m (równoważność wymiarów ±5%) - charakteryzujących się wytrzymałością min. 150 kg ± 10kg na pojedynczą drabinkę; oraz ich montaż na sali gimnastycznej. Zabudowa przedmiotowych drabinek gimn. posiadających odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa winna uwzględniać przeb. siatki zabezpieczającej okna ścienne ponad przedmiotowymi drabinkami (skrócenie siatki i dopasowanie jej do wysokości drabinek). Poglądową lokalizację drabinek gimnastycznych przedstawia załącznik nr 2 do SWZ (zdjęcie), ostateczną lokalizację należy ustalić w trakcie realizacji inwestycji z przedstaw. Użytkownika i Zamawiającego. Przed zakupem drabinek gimn. na oferowane urządzenia należy uzyskać akceptację przedstawiciela Użytkownika i Zamawiającego. 7. Kolor stolarki okiennej i drzwiowej w wykonaniu zarówno aluminiowej jak i z tworzywa sztucznego winien być tożsamy, tj. w kolorze szarym RAL 9007. Przed dostawą należy uzyskać akceptację Użytkownika i Zamawiającego. 8. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 102. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. 10. Warunki równoważności zostały określone w projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 11. Zamawiający informuje, że przedmiar robót będący załącznikiem nr 36 do specyfikacji warunków zamówienia, należy traktować wyłącznie jako materiał poglądowy. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia. II. Inne wymagania Zamaw. : 2.1. Wyk. uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych. 2.2. Wyk. musi zorganizować teren budowy w taki sposób, by umożliwić jednostce oświatowej prowadzenie swojej działalności. Wyk. robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 2.3. Wyk. sporządzi harm. terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. wzoru załączonego do SWZ. 2.4. Zamawiający przewiduje zaangażowanie podmiotu zewnętrznego w funkcji Inżyniera Kontraktu do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. W przyp. ustanowienia Inżyniera Kontr. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Inżynierem kontraktu i wybranymi inspektorami nadzoru inwestorskiego. 2.5. Wyk. będzie utrzymywał możliwość przejazdu oraz zapewnieni dojazd dla Straży Pożarnej oraz innych służb ratowniczych do budynku szkoły celem umożliwienia przeprowadzenia ewentualnej akcji ratowniczo-gaśniczej. do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. 2.5. Wyk. będzie utrzymywał możliwość przejazdu oraz zapewnieni dojazd dla Straży Pożarnej oraz
innych służb ratowniczych do budynku szkoły celem umożliwienia przeprowadzenia ewentualnej akcji ratowniczo-gaśniczej. III. Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć za realizację zamówienia wynosi: 9.994.504,57 zł brutto. Zamawiający informuje, że kwota nie jest tożsama z szacunkową wartością zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9700000,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17129763,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12019206,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U Progress Marek Adamczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351625415

7.3.3) Ulica: Wrocławska 21

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Sewo Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 29 40-085 Katowice w zakresie docieplenia elewacji


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12019206,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.