eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojcieszków › Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie poszczególnych miejscowości w Gminie Wojcieszków



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie
poszczególnych miejscowości w Gminie Wojcieszków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 46

1.5.2.) Miejscowość: Wojcieszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-411

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 25 755 41 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wojcieszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06d826f8-0e68-11ed-8000-d680d39e541a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie
poszczególnych miejscowości w Gminie Wojcieszków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06d826f8-0e68-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032917/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa, przebudowa i modernizacja dróg gminnych w ramach Programu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286578/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ING.271.7.2022.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10719220,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przebudowa drogi gminnej Nr 102705L w miejscowości Marianów;

Zakres robót budowlanych dla części 1 – Przebudowa drogi gminnej Nr 102705L w miejscowości Marianów obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000,00 do km 1+130,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/ 31,5 mm o grubości warstwy 10 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie koryta o głębokości 2 0 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 777674,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Oszczepalin Pierwszy oraz Oszczepalin Drugi

Zakres robót budowlanych dla części 2 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Oszczepalin Pierwszy oraz Oszczepalin Drugi obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych na następujących drogach, w tym:
1) Przebudowa drogi gminnej Nr 102706L w miejscowości Oszczepalin Drugi (Zawodzie) obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 2+536,00 do km 3+390,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie obustronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/ 63 mm o grubości warstwy 15 cm od km 2+536,00 do km 3+276,00;
 Wykonanie podbudowy górnej na obustronnym poszerzeniu oraz na istniejącej nawierzchni asfaltowej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/ 31,5 mm o grubości warstwy 10 cm od km 2+536,00 do km 3+276,00;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża na obustronnym poszerzeniu wykonywane mechanicznie od km 2+536,00 do km 3+276,00 oraz pod całą szerokość warstw konstrukcyjnych nawierzchni od km 3+276,00 do km 3+390,00;
 Wykonanie obustronnego koryta na poszerzeniu o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni od km 2+536,00 do km 3+276,00 oraz pod całą szerokość warstw konstrukcyjnych nawierzchni od km 3+276,00 do km 3+390,00;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm pod całą szerokość nawierzchni od km 3+276,00 do km 3+390,00;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm pod całą szerokość nawierzchni od km 3+276,00 do km 3+390,00;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;
2) Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 236 w miejscowości Oszczepalin Pierwszy obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000,00 do km 0+849,84, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie obustronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63 mm o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej na obustronnym poszerzeniu oraz na istniejącej nawierzchni asfaltowej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/ 31,5 mm o grubości warstwy 10 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża na obustronnym poszerzeniu wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie obustronnego koryta na poszerzeniu o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;
3) Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 377 w miejscowości Oszczepalin Pierwszy obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000,00 do km 0+670,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie obustronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63 mm o grubości warstwy 15 cm od km 0+000,00 do km 0+090,00;
 Wykonanie podbudowy górnej na obustronnym poszerzeniu oraz na istniejącej nawierzchni asfaltowej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm od km 0+000,00 do km 0+090,00;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża na obustronnym poszerzeniu wykonywane mechanicznie od km 0+000,00 do km 0+090,00 oraz pod całą szerokość warstw konstrukcyjnych nawierzchni od km 0+090,00 do km 0,670,00;
 Wykonanie obustronnego koryta na poszerzeniu o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni od km 0+000,00 do km 0+090,00 oraz pod całą szerokość warstw konstrukcyjnych nawierzchni od km 0+090,00 do km 0+670,00;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm pod całą szerokość nawierzchni od km 0+090,00 do km 0+670,00;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm pod całą szerokość nawierzchni od km 0+090,00 do km 0+670,00;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;
4) Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 361 w Oszczepalinie Pierwszym obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000 do km 0+440, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1742056,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Siedliska

Zakres robót budowlanych dla części 3 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Siedliska obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych na następujących drogach, w tym:
1) Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 1323 w miejscowości Siedliska, obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000,00 do km 1+356,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łaman ego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;
2) Przebudowa drogi gminnej nr 102696L w miejscowości Siedliska obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 3+835,63 do km 5+195,63, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm od km 5+131,63 do km 5+195,63;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm od km 5+131,63 do km 5+195,63;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie od km 3+835,63 do km 5+195,63 oraz na poszerzeniu obustronnym od km 3+835,63 do km 5+131,63;
 Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni od km 5+131,63 do km 5+195,63 oraz na poszerzeniu obustronnym od km 3+835,63 do km 5+131,63;
 Wykonanie obustronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63 mm o grubości warstwy 15 cm od km 3+835,63 do km 5+131,63;
 Wykonanie podbudowy górnej na obustronnym poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm od km 3+835,63 do km 5+131,63;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm od km 3 835 63 do km 5 1 95 63;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1504409,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Świderki i Wólka Domaszewska;

Zakres robót budowlanych dla części 4 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Świderki i Wólka Domaszewska obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych na następujących drogach, w tym:
1) Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 168, 672, 673, 654, 674 w miejscowościach Świderki i Wólka Domaszewska obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000,00 do km 0+818,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 4 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;
2) Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 42 w miejscowości Wólka Domaszewska obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000,00 do km 0+317,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie obustronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63 mm o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej na obustronnym poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża na obustronnym poszerzeniu wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie obustronnego koryta na poszerzeniu o głębokości 20 cm pod warstwy
 konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;
3) Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 50 i 672 w miejscowości Wólka Domaszewska obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+771,00 do km 1+222,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;
4) Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 325, 326/1, 198 w miejscowości Wólka Domaszewska obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000,00 do km 0+808,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie obustronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63 mm o grubości warstwy 15 cm od km 0+000,00 do km 0+530,00;
 Wykonanie podbudowy górnej na obustronnym poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm od km 0+000,00 do km 0+530,00;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża na obustronnym poszerzeniu wykonywane mechanicznie od km 0+000,00 do km 0,530,00 oraz pod całą szerokość warstw konstrukcyjnych nawierzchni od km 0+530,00 do km 0+808,00;
 Wykonanie obustronnego koryta na poszerzeniu o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni od km 0+000,00 do km 0+530,00 oraz pod całą szerokość warstw konstrukcyjnych nawierzchni od km 0+530,00 do km 0+808,00;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm pod całą szerokość nawierzchni od km 0+530,00 do km 0+808,00;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm pod całą szerokość nawierzchni od km 0+530,00 do km 0+808,00;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm od km 0+000,00 do km 0+808,00;
5) Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 327 w miejscowości Wólka Domaszewska obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000 do km 0+370, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;
6) Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 429 w miejscowości Wólka Domaszewska obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000 do km 0+516, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2201794,18 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Przebudowa drogi gminnej Nr 102689 L w miejscowościach Wojcieszków oraz Nowinki

Zakres robót budowlanych dla części 5 – Przebudowa drogi gminnej Nr 102689 L w miejscowościach Wojcieszków oraz Nowinki obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych na następującym odcinku od km 0+000 ,00 do km 2+850,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm od km 0+000,00 do km 2+423,00;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm od km 0+000,00 do km 2+423,00;
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 4 cm od km 2+423,00 do km 2+850,00;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni na obustronnym poszerzeniu jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm od km 2+423,00 do km 2+850,00;
 Rozłożenie siatki wzmacniającej oraz antyspękaniowej z włókna szklanego 50/50 na całej szerokości jezdni oraz poszerzenia od km 2+423,00 do km 2+850,00;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm od km 0+000,00 do km 2+423,00;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm od km 0+000,00 do km 2+423,00;
 Wykonanie obustronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63 mm o grubości warstwy 15 cm od km 2+423,00 do km 2+850,00;
 Wykonanie podbudowy górnej na obustronnym poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm od km 2+423,00 do km 2+850,00;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża na obustronnym poszerzeniu wykonywane mechanicznie od km 2+423,00 do km 2+850,00 oraz pod całą szerokość warstw konstrukcyjnych nawierzchni od km 0+000,00 do km 2+423,00;
 Wykonanie obustronnego koryta na poszerzeniu o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni od km 2+423,00 do km 2+850,00 oraz pod całą szerokość warstw konstrukcyjnych nawierzchni od km 0+000,00 do km 2+423,00;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm od km 0+000,00 do km 2+850,0;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1874503,15 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Zofibór.

Zakres robót budowlanych dla części 6 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Zofibór obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych na następujących drogach, w tym:
1) Przebudowa drogi gminnej Nr 102700L w miejscowości Zofibór obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 2+667,00 do km 3+402,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;
2) Przebudowa drogi gminnej Nr 102700L w miejscowości Zofibór obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 2+027,00 do km 2+667,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;
3) Przebudowa drogi gminnej Nr 102700L w miejscowości Zofibór obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 3+402,00 do km 4+114,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 4 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;
4) Przebudowa drogi gminnej Nr 102700L w miejscowościach Zofibór i Wólka Domaszewska obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 4+114,00 do km 4+719,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;
5) Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 833 w miejscowości Zofibór obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000,00 do km 0+964,00, w tym:
 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
 Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 4 cm;
 Wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 15 cm;
 Wykonanie profilowania i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie;
 Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
 Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 7 cm;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2618783,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania, wskazane w art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.). W postępowaniu dla części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5 oraz części nr 6 zamówienia złożone zostały oferty, których cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wobec powyższego zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie faktyczne:
W w/w postępowaniu, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 16 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00 zostały złożone 2 oferty, z czego:
- oferta nr 1 złożona przez Strabag Sp. z o. o. została złożona na wszystkie części zamówienia;
- oferta nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych Spółka Akcyjna została złożona na wszystkie części zamówienia;
Zamawiający przed otwarciem ofert podał informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z podziałem na poszczególne części zamówienia. W przypadku poszczególnych części zamówienia są to następujące kwoty:
- część 1 zamówienia – 778.025,02 PLN brutto,
- część 2 zamówienia – 1.736.347,94 PLN brutto,
- część 3 zamówienia – 1.504.845,75 PLN brutto,
- część 4 zamówienia – 2.191.094,09 PLN brutto,
- część 5 zamówienia – 1.880.552,55 PLN brutto,
- część 6 zamówienia – 2.613.939,65 PLN brutto,
Złożone w niniejszym postępowaniu oferty z najniższą ceną, to:
- w części 1 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 945.205,37 PLN,
- w części 2 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.003.757,98 PLN,
- w części 3 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 1.770.483,03 PLN,
- w części 4 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.638.297,84 PLN,
- w części 5 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.244.792,56 PLN,
- w części 6 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 3.261.385,97 PLN.
W związku z powyższym, oferty z najniższą ceną w poszczególnych częściach zamówienia przewyższają znacznie kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający na obecną chwilę nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej (oferty z najniższą ceną).
W związku z powyższym wypełnione zostały obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 945205,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1018047,84 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania, wskazane w art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.). W postępowaniu dla części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5 oraz części nr 6 zamówienia złożone zostały oferty, których cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wobec powyższego zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie faktyczne:
W w/w postępowaniu, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 16 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00 zostały złożone 2 oferty, z czego:
- oferta nr 1 złożona przez Strabag Sp. z o. o. została złożona na wszystkie części zamówienia;
- oferta nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych Spółka Akcyjna została złożona na wszystkie części zamówienia;
Zamawiający przed otwarciem ofert podał informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z podziałem na poszczególne części zamówienia. W przypadku poszczególnych części zamówienia są to następujące kwoty:
- część 1 zamówienia – 778.025,02 PLN brutto,
- część 2 zamówienia – 1.736.347,94 PLN brutto,
- część 3 zamówienia – 1.504.845,75 PLN brutto,
- część 4 zamówienia – 2.191.094,09 PLN brutto,
- część 5 zamówienia – 1.880.552,55 PLN brutto,
- część 6 zamówienia – 2.613.939,65 PLN brutto,
Złożone w niniejszym postępowaniu oferty z najniższą ceną, to:
- w części 1 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 945.205,37 PLN,
- w części 2 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.003.757,98 PLN,
- w części 3 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 1.770.483,03 PLN,
- w części 4 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.638.297,84 PLN,
- w części 5 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.244.792,56 PLN,
- w części 6 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 3.261.385,97 PLN.
W związku z powyższym, oferty z najniższą ceną w poszczególnych częściach zamówienia przewyższają znacznie kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający na obecną chwilę nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej (oferty z najniższą ceną).
W związku z powyższym wypełnione zostały obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2003757,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2213354,23 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania, wskazane w art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.). W postępowaniu dla części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5 oraz części nr 6 zamówienia złożone zostały oferty, których cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wobec powyższego zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie faktyczne:
W w/w postępowaniu, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 16 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00 zostały złożone 2 oferty, z czego:
- oferta nr 1 złożona przez Strabag Sp. z o. o. została złożona na wszystkie części zamówienia;
- oferta nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych Spółka Akcyjna została złożona na wszystkie części zamówienia;
Zamawiający przed otwarciem ofert podał informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z podziałem na poszczególne części zamówienia. W przypadku poszczególnych części zamówienia są to następujące kwoty:
- część 1 zamówienia – 778.025,02 PLN brutto,
- część 2 zamówienia – 1.736.347,94 PLN brutto,
- część 3 zamówienia – 1.504.845,75 PLN brutto,
- część 4 zamówienia – 2.191.094,09 PLN brutto,
- część 5 zamówienia – 1.880.552,55 PLN brutto,
- część 6 zamówienia – 2.613.939,65 PLN brutto,
Złożone w niniejszym postępowaniu oferty z najniższą ceną, to:
- w części 1 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 945.205,37 PLN,
- w części 2 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.003.757,98 PLN,
- w części 3 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 1.770.483,03 PLN,
- w części 4 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.638.297,84 PLN,
- w części 5 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.244.792,56 PLN,
- w części 6 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 3.261.385,97 PLN.
W związku z powyższym, oferty z najniższą ceną w poszczególnych częściach zamówienia przewyższają znacznie kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający na obecną chwilę nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej (oferty z najniższą ceną).
W związku z powyższym wypełnione zostały obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1770483,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1959879,55 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania, wskazane w art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.). W postępowaniu dla części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5 oraz części nr 6 zamówienia złożone zostały oferty, których cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wobec powyższego zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie faktyczne:
W w/w postępowaniu, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 16 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00 zostały złożone 2 oferty, z czego:
- oferta nr 1 złożona przez Strabag Sp. z o. o. została złożona na wszystkie części zamówienia;
- oferta nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych Spółka Akcyjna została złożona na wszystkie części zamówienia;
Zamawiający przed otwarciem ofert podał informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z podziałem na poszczególne części zamówienia. W przypadku poszczególnych części zamówienia są to następujące kwoty:
- część 1 zamówienia – 778.025,02 PLN brutto,
- część 2 zamówienia – 1.736.347,94 PLN brutto,
- część 3 zamówienia – 1.504.845,75 PLN brutto,
- część 4 zamówienia – 2.191.094,09 PLN brutto,
- część 5 zamówienia – 1.880.552,55 PLN brutto,
- część 6 zamówienia – 2.613.939,65 PLN brutto,
Złożone w niniejszym postępowaniu oferty z najniższą ceną, to:
- w części 1 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 945.205,37 PLN,
- w części 2 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.003.757,98 PLN,
- w części 3 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 1.770.483,03 PLN,
- w części 4 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.638.297,84 PLN,
- w części 5 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.244.792,56 PLN,
- w części 6 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 3.261.385,97 PLN.
W związku z powyższym, oferty z najniższą ceną w poszczególnych częściach zamówienia przewyższają znacznie kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający na obecną chwilę nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej (oferty z najniższą ceną).
W związku z powyższym wypełnione zostały obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2638297,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2793523,63 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania, wskazane w art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.). W postępowaniu dla części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5 oraz części nr 6 zamówienia złożone zostały oferty, których cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wobec powyższego zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie faktyczne:
W w/w postępowaniu, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 16 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00 zostały złożone 2 oferty, z czego:
- oferta nr 1 złożona przez Strabag Sp. z o. o. została złożona na wszystkie części zamówienia;
- oferta nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych Spółka Akcyjna została złożona na wszystkie części zamówienia;
Zamawiający przed otwarciem ofert podał informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z podziałem na poszczególne części zamówienia. W przypadku poszczególnych części zamówienia są to następujące kwoty:
- część 1 zamówienia – 778.025,02 PLN brutto,
- część 2 zamówienia – 1.736.347,94 PLN brutto,
- część 3 zamówienia – 1.504.845,75 PLN brutto,
- część 4 zamówienia – 2.191.094,09 PLN brutto,
- część 5 zamówienia – 1.880.552,55 PLN brutto,
- część 6 zamówienia – 2.613.939,65 PLN brutto,
Złożone w niniejszym postępowaniu oferty z najniższą ceną, to:
- w części 1 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 945.205,37 PLN,
- w części 2 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.003.757,98 PLN,
- w części 3 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 1.770.483,03 PLN,
- w części 4 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.638.297,84 PLN,
- w części 5 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.244.792,56 PLN,
- w części 6 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 3.261.385,97 PLN.
W związku z powyższym, oferty z najniższą ceną w poszczególnych częściach zamówienia przewyższają znacznie kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający na obecną chwilę nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej (oferty z najniższą ceną).
W związku z powyższym wypełnione zostały obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2244792,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2471455,88 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania, wskazane w art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.). W postępowaniu dla części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5 oraz części nr 6 zamówienia złożone zostały oferty, których cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wobec powyższego zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie faktyczne:
W w/w postępowaniu, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 16 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00 zostały złożone 2 oferty, z czego:
- oferta nr 1 złożona przez Strabag Sp. z o. o. została złożona na wszystkie części zamówienia;
- oferta nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych Spółka Akcyjna została złożona na wszystkie części zamówienia;
Zamawiający przed otwarciem ofert podał informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z podziałem na poszczególne części zamówienia. W przypadku poszczególnych części zamówienia są to następujące kwoty:
- część 1 zamówienia – 778.025,02 PLN brutto,
- część 2 zamówienia – 1.736.347,94 PLN brutto,
- część 3 zamówienia – 1.504.845,75 PLN brutto,
- część 4 zamówienia – 2.191.094,09 PLN brutto,
- część 5 zamówienia – 1.880.552,55 PLN brutto,
- część 6 zamówienia – 2.613.939,65 PLN brutto,
Złożone w niniejszym postępowaniu oferty z najniższą ceną, to:
- w części 1 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 945.205,37 PLN,
- w części 2 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.003.757,98 PLN,
- w części 3 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 1.770.483,03 PLN,
- w części 4 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.638.297,84 PLN,
- w części 5 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 2.244.792,56 PLN,
- w części 6 zamówienia – oferta nr 2 z ceną – 3.261.385,97 PLN.
W związku z powyższym, oferty z najniższą ceną w poszczególnych częściach zamówienia przewyższają znacznie kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający na obecną chwilę nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej (oferty z najniższą ceną).
W związku z powyższym wypełnione zostały obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3261385,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3513736,47 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.