eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Założenie bazy danych BDOT 500 oraz GESUT dla jednostki ewidencyjnej - gminy Stara Kamienica



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Założenie bazy danych BDOT 500 oraz GESUT dla jednostki ewidencyjnej - gminy Stara Kamienica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756473103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/19299

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Założenie bazy danych BDOT 500 oraz GESUT dla jednostki ewidencyjnej - gminy Stara Kamienica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38faeeb4-011a-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028811/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Założenie bazy BDOT500 oraz GESUT dla gminy Stara Kamienica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250010/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 509937,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest założenie baz danych: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojeni terenu (baza danych GESUT) oraz obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) - dla jednostki ewidencyjnej: gminy Stara Kamienica (informatyzacja danych, ich integracja oraz harmonizacja). 2. Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia: 1) utworzenie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1a pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, na podstawie udostępnionych danych z Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz dokumentacji z narad koordynacyjnych; 2) utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000 (BDOT500) zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1a pkt 12 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, na podstawie materiałów i danych udostępnionych z Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego; 3) uzupełnienie bazy danych Ewidencji Gruntów i Budynków (dalej jako: EGiB) w zakresie budynków o bloki budynków i obiekty trwale związane z budynkami, o których mowa w § 19 Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2021r. poz. 1390 ze zm.) oraz dostosowanie tych obiektów już istniejących w bazie EGiB do zgodności z obowiązującym modelem danych EGiB; 4) wykonanie analizy przydatności materiałów i danych źródłowych udostępnionych z Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego do wykonania zadań określonych w pkt 1-3; 5)wykonanie działań harmonizujących dane przestrzenne zawarte w bazach BDOT500, GESUT i EGiB; 6) zapisanie utworzonych baz danych GESUT, BDOT500 oraz EGiB (w zakresie budynków, bloków budynków i obiektów trwale związanych z budynkami) w formacie GML zgodnie z obowiązującymi schematami aplikacyjnymi oraz ich walidacja zgodności ze schematami XSD; 7) kontrola utworzonych baz danych GESUT, BDOT500 oraz EGiB (w zakresie budynków, bloków budynków i obiektów trwale związanych z budynkami) pod względem poprawności topologicznej, segmentacji i relacji przestrzennych pomiędzy obiektami oraz redakcji kartograficznej w skali bazowej 1:500; 8) implementacja utworzonych baz danych GESUT, BDOT500 oraz EGiB (w zakresie budynków, bloków budynków i obiektów trwale związanych z budynkami) do baz danych PZGiK w Jeleniej Górze prowadzonych w systemie teleinformatycznym GEO-INFO; 9) utworzenie zbiorów metadanych utworzonych baz danych GESUT i BDOT500; 10) sporządzenie dokumentacji w formie operatu technicznego. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 36-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, liczonego od dnia wykonania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy. 5. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale XXVII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOXY Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452176446

7.3.3) Ulica: Miedziana 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-567

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.