eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › "Rozbudowa i przebudowa z częściową zmianą sposobu użytkowania świetlicy wiejskiej - budynku publicznego na potrzeby biblioteki w miejscowości Stare Załucze"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa z częściową zmianą sposobu użytkowania świetlicy wiejskiej – budynku publicznego na potrzeby biblioteki w miejscowości Stare Załucze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110200314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 31

1.5.2.) Miejscowość: Urszulin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 664 289 199

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbpurszulin@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gbpurszulin.bip.mbnet.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gbpurszulin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i przebudowa z częściową zmianą sposobu użytkowania świetlicy wiejskiej – budynku publicznego na potrzeby biblioteki w miejscowości Stare Załucze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82241fd3-da26-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028977/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i przebudowa z częściową zmianą sposobu użytkowania świetlicy wiejskiej – budynku publicznego na potrzeby biblioteki w miejscowości Stare Załucze"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Zagospodarowanie budynków publicznych obszaru Powiatu Włodawskiego na potrzeby ochrony dziedzictwa kultury" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7 - Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101680/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GBP/271/6/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa z częściową zmianą sposobu użytkowania świetlicy wiejskiej – budynku publicznego na potrzeby biblioteki w miejscowości Stare Załucze w ramach przedsięwzięcia pn. "Zagospodarowanie budynków publicznych obszaru Powiatu Włodawskiego na potrzeby ochrony dziedzictwa kultury".
4.2 Zakres robót obejmuje między innymi:
− właściwe i adekwatne zabezpieczanie terenu budowy,
− odbicie starych tynków wewnętrznych,
− wykonanie prac pomiarowych,
− wykonanie robót rozbiórkowych, z właściwym zagospodarowaniem powstałych odpadów we własnym zakresie,
− wykonanie robót ziemnych,
− wykonanie fundamentów,
− wykonywanie robót murarskich i żelbetowych,
− wykonanie lekkiej zabudowy z płyt g-k,
− wykonanie hydroizolacji,
− wykonanie więźby i połaci dachowej z pokryciem blachodachówką w kolorze wybranym przez Zamawiającego,
UWAGA: W przypadku rozbiórki pokrycia dachowego z płyt azbestowych lub materiałów zawierających azbest Wykonawca musi dysponować dokumentem poświadczającym odbiór takiego materiału, wraz z obmiarem, przez uprawnioną do tego firmę i przedstawi go Zamawiającemu.
− wykonanie instalacji wentylacyjnej w tym kominów wentylacyjnych,
− dostawa i montaż stolarki i ślusarki drzwiowej i okiennej,
− wykonanie schodów wewnętrznych w zgodności z przepisami p.poż lub, jeżeli została wykonana, ekspertyzą techniczną stanu bezpieczeństwa pożarowego przedmiotowego obiektu,
− wykonanie izolacji termicznej obiektu wraz z wyprawą tynkarską,
− wykonanie prac zewnętrznych elewacyjnych,
− wykonanie instalacji sanitarnych wraz z białym montażem w tym dostawa i montaż przepływowych podgrzewaczy wody,
− wykonanie nowej instalacji c.o. z zastosowaniem pompy ciepła,
− wykonanie robót elektrycznych wraz z dostawą i montażem niezbędnego osprzętu, opraw, aparatów elektrycznych itd.,
− wykonanie WLZ,
− wykonanie oświetlenia zewnętrznego,
− wykonanie robót wykończeniowych jak tynki, glazura, terakota/gres, listwy/cokoliki przyścienne itd. (po uprzednim zaakceptowaniu koloru/wzoru i kształtu przez Zamawiającego),
− wykonanie opaski odwadniającej dookoła budynku,
− wykonanie robót brukarskich/utwardzeń terenu (po uprzednim zaakceptowaniu koloru i kształtu elementów brukowych przez Zamawiającego) wraz z podbudowami w otoczeniu obiektu zgodnie z dokumentacja projektową,
− wyprofilowanie utwardzeń przed głównym wejściem do budynku umożliwiającym bezpieczny dostęp do obiektu dla osób niepełnosprawnych,
− niwelacja przyległego terenu wraz z obsianiem mieszanką traw,
− prace pielęgnacyjne,
− dostarczenie dokumentacji powykonawczej i powykonawczej geodezyjnej po zakończeniu robót budowlanych oraz wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie,

UWAGA: Zamawiający informuje, że budowa wiaty drewnianej opisanej w dokumentacji projektowej jest poza zakresem przedmiotowego postępowania przetargowego.

4.3 Ponadto Zamawiający informuje, że:
− roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane,
− należy przyjąć zasadę, że na poszczególne roboty wszystkie materiały muszą pochodzić z tego samego systemu, w szczególności pod względem p.poż. (zachowywanie integralności zastosowanych systemów),
− zastosowane materiały budowlane powinny odpowiadać Polskim Normom i posiadać wymagane prawem certyfikaty i dopuszczenia,
− stopnie schodów zewnętrznych powinny być wyprofilowane tak, aby zapobiegać zahaczaniu o nie tyłem buta przy schodzeniu oraz potykaniu się przy wchodzeniu i być w spadku 1,5%. Schody przeznaczone do pokonywania wysokości większej niż 0,5 m należy wyposażyć w balustrady lub inne zabezpieczenia od strony przestrzeni otwartej. Maksymalny prześwit lub wymiar otworu pomiędzy elementami wypełnienia balustrady 12 cm. Balustrady powinny mieć rozwiązania uniemożliwiające wspinanie się na nie oraz zsuwanie się po poręczy. Na początku i końcu każdego biegu schodów należy przedłużyć poręcz przynajmniej o 30 cm poza bieg schodów i zakończyć w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie. Górna część poręczy powinna znajdować się na wysokości 85-100 cm od przedniej krawędzi stopnia. Jeżeli szerokość biegu schodów przekracza 4 m, konieczne jest zastosowanie poręczy pośredniej, jedna co 4 m. Cześć chwytna poręczy powinna znajdować się minimum 5 cm od ściany bądź innej przeszkody.


4.4 Przedmiot zamówienia obejmuje:
− opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,
− wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarów;
− opracowanie dokumentacji powykonawczej we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1913313,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2079618,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1913313,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowbud J. Nowak, A. Nowak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 825-19-07-428

7.3.3) Ulica: Ul. Łapiguz 110B

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1913313,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.