eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Przebudowa przejść dla pieszych w miejscowościach: Radymno, Pruchnik, Laszki i Jarosław



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych w miejscowościach: Radymno, Pruchnik, Laszki i Jarosław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166216449

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdjaroslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pzdjaroslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Roboty drogowe - zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejść dla pieszych w miejscowościach: Radymno, Pruchnik, Laszki i Jarosław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-801290ca-2c0d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009182/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.35 Przebudowa przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231620/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.42.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie (formuła „zaprojektuj i wybuduj”) przebudowy istniejących przejść dla pieszych na "wyniesione" wraz z wykonaniem prawidłowego, dedykowanego oświetlenia , w poniższych lokalizacjach:
1) w miejscowości Radymno ul. Złota Góra, w ciągu drogi powiatowej Nr 1820R w km 0+211,
2) w miejscowości Pruchnik w ciągu drogi powiatowej Nr 1778R w km 0+239,
3) w miejscowości Laszki w ciągu drogi powiatowej Nr 1696R w km 0+409,
4) w miejscowości Jarosław w ciągu drogi powiatowej nr 1740R w km 0+482,
5) w miejscowości Jarosław w ciągu drogi powiatowej Nr 1742R w km 0+093.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dokonanie wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia,
2) przedstawienie zamawiającemu wstępnych rozwiązań projektowych z uwzględnieniem zastosowanych materiałów do akceptacji,
3) po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego Wykonawca opracuje kompletna dokumentację projektową wyniesionych przejść dla pieszych oraz oświetlenia dedykowanego przejść dla pieszych określonych w Części 4 ust. 1 pkt. 1 -5, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami prawa składająca się z:
a) Projektu Budowlanego i wykonawczego branży elektrycznej i drogowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami w ilości:
- branża elektryczna i konstrukcyjna – 5 egz.
- branża inżynierii ruchu - 5 egz.
b) Projektu Stałej Organizacji Ruchu - 5 egz.
c) Projektu Czasowej Organizacji Ruchu na czas wykonania -5 egz.
4) uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania,
5) realizacja robót budowlanych na podstawie wykonanych projektów wraz z doprowadzeniem terenu do stanu istniejącego przed rozpoczęciem robót,
6) zgłoszenie rozpoczęcia robót w organach administracji architektoniczno-budowlanej w imieniu Zamawiającego oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych,
7) przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót,
8) przygotowanie dokumentacji odbiorowej,
9) sporządzenia dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996505,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 996505,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996505,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551

7.3.3) Ulica: ul. Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996505,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 195 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.