eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › Remont elewacji w budynku biurowym Nadleśnictwa Gubin oraz docieplenia i wykonania elewacji w budynku mieszkalnym przy siedzibie biura



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji w budynku biurowym Nadleśnictwa Gubin oraz docieplenia i wykonania elewacji w budynku mieszkalnym przy siedzibie biura

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gubin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna 19

1.5.2.) Miejscowość: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 3590-100

1.5.8.) Numer faksu: +48 3590-101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gubin@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gubin.zielonagora.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b9d9dc5-1729-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji w budynku biurowym Nadleśnictwa Gubin oraz docieplenia i wykonania elewacji w budynku mieszkalnym przy siedzibie biura

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9d9dc5-1729-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00228799/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont elewacji w budynku biurowym Nadleśnictwa Gubin oraz docieplenie i wykonanie elewacji w budynku mieszkalnym przy siedzibie biura

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285431

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 254100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odnowienie elewacji budynku biurowego Nadleśnictwa Gubin, znajdującego się na ul. Dolnej 19, 66-620 Gubin, oraz docieplenie i wykonanie elewacji w budynku mieszkalnym przy siedzibie Nadleśnictwa Gubin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
(1) Dokumentacja Projektowa;
(2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
(3) Przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Odrzucenie ofert nastąpiło na podstawie art.266 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych - oferty są niezgodne z przepisami ustawy. Podczas weryfikacji podpisów elektronicznych certyfikowanym programem Sigillum Sign, stwierdzono występowanie niezgodności w postaci:
- w odniesieniu do oferty złożonej przez firmę JANK-BUD Janusz Kina ostrzeżenie w raporcie z weryfikacji podpisów brzmiało: Certyfikat nie został utworzony przez urządzenie QSCD. Zgodnie z obowiązującymi przepisami kwalifikowany podpis elektroniczny winien być składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego. W celu uznania podpisu elektronicznego za kwalifikowany podpis elektroniczny, muszą zostać spełnione łącznie następujące przesłanki: posiadanie kwalifikowanego certyfikatu oraz złożenie podpisu za pomocą kwalifikowanego urządzenia (QSCD). Brak spełnienia jednej z powyższych przesłanek prowadzi do niemożności uznania podpisu za kwalifikowany podpis elektroniczny. Tym samym, oferta Wykonawcy została odrzucona.
W przypadku oferty złożonej przez firmę Polmar Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, podczas weryfikowania poprawności podpisu elektronicznego, stwierdzono występowanie komunikatu informującego o wprowadzeniu zmian nieobjętych podpisem. Ponieważ nie jest możliwe ustalenie, jakie zmiany wprowadzono po podpisaniu oferty, zaistniała podstawa do odrzucenia oferty na podstawie art.226 ust. 1, pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249902,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368072,85 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.