Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00285431/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
- 2023/BZP 00354188/01 - Wynik z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji w budynku biurowym Nadleśnictwa Gubin oraz docieplenia i wykonania elewacji w budynku mieszkalnym przy siedzibie biura
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna 19
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 3590-100
1.5.8.) Numer faksu: +48 3590-101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gubin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gubin.zielonagora.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b9d9dc5-1729-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji w budynku biurowym Nadleśnictwa Gubin oraz docieplenia i wykonania elewacji w budynku mieszkalnym przy siedzibie biura2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9d9dc5-1729-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00228799/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont elewacji w budynku biurowym Nadleśnictwa Gubin oraz docieplenie i wykonanie elewacji w budynku mieszkalnym przy siedzibie biura
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285431
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie elewacji budynku biurowego Nadleśnictwa Gubin, znajdującego się na ul. Dolnej 19, 66-620 Gubin, oraz docieplenie i wykonanie elewacji w budynku mieszkalnym przy siedzibie Nadleśnictwa Gubin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
(1) Dokumentacja Projektowa;
(2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
(3) Przedmiar robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Odrzucenie ofert nastąpiło na podstawie art.266 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych - oferty są niezgodne z przepisami ustawy. Podczas weryfikacji podpisów elektronicznych certyfikowanym programem Sigillum Sign, stwierdzono występowanie niezgodności w postaci:- w odniesieniu do oferty złożonej przez firmę JANK-BUD Janusz Kina ostrzeżenie w raporcie z weryfikacji podpisów brzmiało: Certyfikat nie został utworzony przez urządzenie QSCD. Zgodnie z obowiązującymi przepisami kwalifikowany podpis elektroniczny winien być składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego. W celu uznania podpisu elektronicznego za kwalifikowany podpis elektroniczny, muszą zostać spełnione łącznie następujące przesłanki: posiadanie kwalifikowanego certyfikatu oraz złożenie podpisu za pomocą kwalifikowanego urządzenia (QSCD). Brak spełnienia jednej z powyższych przesłanek prowadzi do niemożności uznania podpisu za kwalifikowany podpis elektroniczny. Tym samym, oferta Wykonawcy została odrzucona.
W przypadku oferty złożonej przez firmę Polmar Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, podczas weryfikowania poprawności podpisu elektronicznego, stwierdzono występowanie komunikatu informującego o wprowadzeniu zmian nieobjętych podpisem. Ponieważ nie jest możliwe ustalenie, jakie zmiany wprowadzono po podpisaniu oferty, zaistniała podstawa do odrzucenia oferty na podstawie art.226 ust. 1, pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249902,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368072,85 PLN
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie
- Ochrona mienia wraz z porządkowaniem placu nadleśnictwa
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI CHEMICZNEJ w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Reymonta zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- remont cokołu kamiennego budynku Narodowego Starego Teatru, Plac Szczepański 1 w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.