Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229746/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia laboratorium badawczego – liczba części 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.nowak@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://up-poznan.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia laboratorium badawczego – liczba części 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0fe897c-2b1f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005079/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.59 Wyposażenie laboratorium badawczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa dla części nr 6 zostanie zrealizowana w ramach projektu pn. „Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na rzecz Innowacyjnej Wielkopolski” nr POWR.03.05.00-00-ZR42/18.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ-262-93/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium badawczego, o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr B do Formularza oferty – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.Część nr 1 - Inkubator z chłodzeniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33152000-0 - Inkubatory
4.5.5.) Wartość części: 13965 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium badawczego, o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr B do Formularza oferty – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.Część nr 2 - Laboratoryjna szafa chłodnicza
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.5.5.) Wartość części: 12930 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium badawczego, o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr B do Formularza oferty – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.Część nr 3 - Wytrząsarka z inkubacją
4.5.3.) Główny kod CPV: 38436300-3 - Wstrząsarki inkubacyjne
4.5.5.) Wartość części: 22380 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium badawczego, o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr B do Formularza oferty – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.Część nr 4 - Zamrażarka niskotemperaturowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711120-6 - Zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 47400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium badawczego, o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr B do Formularza oferty – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.Część nr 5 - Autoklaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191110-9 - Autoklawy
4.5.5.) Wartość części: 44600 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium badawczego, o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr B do Formularza oferty – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.Część nr 6 - Wirówka na duże probówki
4.5.3.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 7636,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15596,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DONSERV Wojciech Kaca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220011445
7.3.3) Ulica: Michała Spisaka 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15362,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15903,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15362,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frost Tomasz Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270100493
7.3.3) Ulica: Dobra 9
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15362,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30344,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30344,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30344,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABID s.c. Martyna Bidas, Bartosz Bidas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223182940
7.3.3) Ulica: Dywizjonu 303 nr 139/74
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-470
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LABID S. C. Bartosz Bidas, Zbigniew Jakub Bidas
jakie przetargi wygrała firma
LABID S. C. Bartosz Bidas, Zbigniew Jakub Bidas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30344,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51941,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51941,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51941,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABID s.c. Martyna Bidas, Bartosz Bidas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223182940
7.3.3) Ulica: Dywizjonu 303 nr 139/74
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-470
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LABID S. C. Bartosz Bidas, Zbigniew Jakub Bidas
jakie przetargi wygrała firma
LABID S. C. Bartosz Bidas, Zbigniew Jakub Bidas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51941,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54858 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56180,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56180,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VWR International Sp. Z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832705185
7.3.3) Ulica: Limbowa 5
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56180,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7964,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20395,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7964,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANLAB Danuta Katryńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852047455
7.3.3) Ulica: Handlowa 6A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7964,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-88/25 Dostawa z wniesieniem i uruchomieniem zamrażarek niskotemperaturowych oraz systemu do przechowywania w ciekłym azocie wraz z przeszkoleniem personelu w podziale na 3 części.
- Sukcesywna dostawa eko-tłucznia sortowanego o frakcji 0-31,5 mm, 32-63 mm
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawę czasopism i baz danych w 2026 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.
- Wykoszenie roślinności w płacie siedliska przyrodniczego 7230 Górskie i nizinne torfowiska zasadowe o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk w obszarze Natura 2000 Jezioro Mnich PLH300029
- ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW Z TARGOWISK I KIERMASZÓW W POZNANIU ZARZĄDZANYCH PRZEZ "TARGOWISKA" SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Klubu Seniora+ w m. Radawa
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej w ramach Projektu pn. PROT-TOWING: opracowanie innowacyjnej technologii molekularnego holowania do selektywnej inaktywacji chorobotwórczych białek
- Dostawa wyposażenia do żłobka gminnego w Oblęgorku
- Dostawa aparatury medycznej w podziale na 4 części
- Dostawa specjalistycznego wyposażenia mikrobiologicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Pawłowicach w ramach projektu "Poznaj moc swoich możliwości"
więcej: Inkubatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





