Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00224765/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie remontu korytarzy budynku A wraz z łącznikiem Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390760852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kard. B. Kominka 7
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pcuz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c49c5102-f4e5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie remontu korytarzy budynku A wraz z łącznikiem Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c49c5102-f4e5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021187/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Wykonanie remontu korytarzy budynku A wraz z łącznikiem Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-43/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu korytarzy budynku A wraz z łącznikiem Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Roboty ogólnobudowlane, w tym:
a) Remont powierzchni ścian i sufitów, w tym:
I. Oczyszczeniu powierzchni starych okładzin i powłok,
II. Naprawa uszkodzonych powierzchni,
III. Wykonanie podkładów pod powierzchniowe powłoki ścienne
i sufitowe,
IV. Wykonanie powłok malarskich ściennych i sufitowych, zgodnie z wymogami użytkownika,
b) Renowacja stolarki drzwiowej, w tym:
I. Dwustronne odmalowanie powierzchni drzwi,
II. Malowanie ościeżnic,
III. Renowacja powłok malarskich grzejników żebrowych
2. Wykonanie prac porządkowych po robotach budowlanych
3. Wymagania co do prac budowlanych:
1) Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i zatwierdzonym projektem,
2) roboty remontowe wykonywane będą z zachowaniem wszelkich zasad BHP w sposób nie utrudniający funkcjonowania dla pracowników i pacjentów przychodni. Prace prowadzone mogą być w godzinach od 18:00 do 6:00 oraz w weekendy– inne godziny pracy wymagają zgody zamawiającego.
3) cena uwzględnia koszty wywozu i utylizacji odpadów,
4) wykonanie innych prac, opisanych w przedmiarach robót, wykonanym przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego lub wynikających z przyjętej technologii wykonywania prac albo z wiedzy budowlanej w celu osiągnięcia spodziewanego rezultatu.
4. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:
1) Urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp oraz stosowania wymaganych przepisami prawa zabezpieczeń i środków ochronnych w czasie epidemii koronowirusa.
2) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych;
3) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia jak w § 1, prawidłową technologią wykonywania robót;
4) Wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp;
5) Wszelkie głośne roboty remontowe należy wykonywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
6) Roboty objęte niniejszym umowa będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego.
7) Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego:
a) Sprzątanie na bieżąco po robotach, mycie po pracach malarskich.
b) Zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem.
8) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania innych elementu budynku w tym w szczególności urządzeń, wyposażenia lub też istniejących instalacji - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego na własny koszt;
9) Zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
10) Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
11) Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia);
12) Przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na przeniesienie, transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę;
13) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia;
14) Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Pozostałe warunki zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę roboty / urządzenia / materiały spełniały wszystkie wymagania postawione w zapytaniu ofertowym, zatwierdzonym projekcie i niniejszej umowie.
2) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia, wykształcenie i doświadczenie, konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3) Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym przez Wykonawcę, kalkulacji kosztów oraz wytycznych Zamawiającego będzie stanowił załącznik do Umowy. Wykonawca przedstawił Zamawiającemu harmonogram wraz ofertą. Harmonogram wymaga akceptacji Zamawiającego.
4) W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu.
5. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie robót.
6. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady przedmiotu umowy na okres min. 36 miesięcy, zapewniając, że w tym okresie przedmiot umowy będzie wolny od wszelkich wad.
7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz wynika z pomocniczego przedmiaru robót budowlanych dla branży ogólnobudowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzieleniu zamówienia na „Wykonanie remontu korytarzy budynku A wraz z łącznikiem Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym ww. postępowaniu zostały złożone dwie oferty, które zostały odrzucone.
W związku z brakiem ważnych ofert, ww. postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w zakresie części nr 2: remonty cząstkowe dróg
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i przebudowy dróg od posesji 102 do 102E i przepompowni w miejscowości Jędrzychów"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Ratowników 4-6 w Polkowicach
- " Bezwykopowa renowacja sieci kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami w ul. Kolejowej w Polkowicach."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Wymiana windy w Miejskiej Przychodni Zdrowia w Kalwarii Zebrzydowskiej
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.