eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica › Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Pierzchnicy w zakresie budowy chodnika na odcinku od ul. Św. Anny do ul. Żeromskiego (2)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Pierzchnicy w zakresie budowy chodnika na odcinku od ul. Św. Anny do ul. Żeromskiego (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 56 00

1.5.8.) Numer faksu: 41 353 81 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6659963b-0500-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Pierzchnicy w zakresie budowy chodnika na odcinku od ul. Św. Anny do ul. Żeromskiego (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6659963b-0500-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033823/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Inwestujemy w przyszłość- Rewitalizacja Pierzchnicy- Budowa chodnika przy ul. Jana Pawła II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (RPO WŚ 2014-2020) współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250743

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.7.2023.MP1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 414354,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Inwestycja polegać będzie na budowie chodnika na odcinku od ul. Św. Anny do ul. Żeromskiego w Pierzchnicy, wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych zezwoleń pozwalających na użytkowanie wybudowanego obiektu.
Przedmiot zamówienia w swoim zakresie obejmuje wykonanie:
− nawierzchni chodnika z kostki brukowej grubości 8cm na podsypce cementowo -piaskowej i podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3
− nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki brukowej grubości 8cm na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3
− ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm ograniczających chodnik
− ustawienia krawężnika betonowego o wymiarach 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem
− poręczy ochronnych U-11a
− pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
− wykonanie odwodnienia powierzchniowego poprzez budowę ścieku betonowego szczelnego z odprowadzeniem wód projektowanym kratowłazem do istniejącego odbiornika tj. przepustu 1∅ 60 cm pod ul. Św. Anny
− wykonanie urządzeń wodnych tj:
o przebudowę rowu przydrożnego poprzez wydłużenie istniejącego przepustu pod jezdnią (przepust nr 1) w km 0+013,50 drogi gminnej 364035T
(ul. Św. Anny) wraz z budową studni połączeniowej Ø 150 cm,
o przebudowę przepustu polegającą na jego wydłużeniu rurą żelbetową Ø 60 cm o L=6,0 m zakończonej ścianką czołową,
− wycinki kolidujących drzew i krzewów
− oznakowania pionowego i poziomego
W ramach wynagrodzenia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do:
- zorganizowania zaplecza na potrzeby socjalne pracowników oraz składowania niezbędnych materiałów
- ustalenie harmonogramu i organizacji prowadzenia robót w uzgodnieniu z zamawiającym,
- przygotowanie i zabezpieczenie kontenerów do gromadzenia materiałów z rozbiórki, (Wykonawca realizujący zamówienie przedstawi dokumenty utylizacyjne Zamawiającemu);
- bieżącego porządkowania terenu prowadzenia robót oraz wyjazdu na drogę publiczną w trakcie i po zakończeniu prac.
Wykonawca wybrany do wykonania zamówienia zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień w imieniu Zamawiającego - jeżeli będą wymagane.
2. Podstawę wyceny stanowi dokumentacja przekazana przez zamawiającego oraz wizja lokalna w miejscu prowadzonych robót. Obmiar robót zawarty w przedmiarze robót określa orientacyjny zakres wykonywanych robót. Wykonawca przed złożeniem oferty może zweryfikować obmiar oraz zakres robót po dokonaniu wizji w miejscu prowadzenia robót. Jakikolwiek błąd lub przeoczenie (opuszczenie) w ilości robót lub asortymencie robót nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ukończenia wszystkich robót zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonywania danych robót oraz obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- dokumentacji technicznej, w tym przedmiary robót i STWiORB - stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ.
Uwagi:

1. Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, z wyłączeniem kierownika budowy. Zamawiający przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego wyżej, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagania o którym mowa w zdaniu pierwszym określa wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436196,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436196,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436196,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo- Handlowa "LECH" Leszek Pióro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291010607

7.3.4) Miejscowość: Górno Parcele 15

7.3.5) Kod pocztowy: 26-008

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436196,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.