eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dla zadania pn.: "Park przy ul. Karmelickiej", roboty przygotowawcze, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dla zadania pn.: „Park przy ul. Karmelickiej”, roboty przygotowawcze, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zzm.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dla zadania pn.: „Park przy ul. Karmelickiej”, roboty przygotowawcze, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d7eb305-2ce2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000979/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.68 Park przy ul. Karmelickiej- etap 1 - roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233809/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.120.21.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1049525,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dla zadania pn.: „Park przy ul. Karmelickiej”, roboty przygotowawcze, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.120.21.BM. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest realizacja zadania związanego z wykonaniem robót przygotowawczych na działkach ew. nr 125/7, 125/8, 124/2 i 163/2, 163/3, 162 obręb S-60, jednostka ew. Śródmieście w Krakowie, dotyczących utworzenia Parku przy ul. Karmelickiej. Przedmiotowy teren zawiera się w granicach obszaru uznanego za pomnik historii „Kraków- Historyczny Zespół Miasta” (zarządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 8 września 1994r.- M.P. Nr 50, poz.418).
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji przysługującej Zamawiającemu.
1.4 Zakres podstawowy zamówienia obejmuje między innymi:
1.4.1 uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód na wejście w teren od zarządców infrastruktury technicznej i sąsiednich nieruchomości oraz powiadomienia ich o robotach niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania (między innymi z ZDMK, MPEC, MWUOZ, Wojewódzką Biblioteką Publiczną przy ul. Rajskiej). Do obowiązków Wykonawcy należy także organizacja komisji konserwatorskich z udziałem przedstawiciela Małopolskiego Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków,
1.4.2 wykonanie prac polegających na wymianie gruntu, usunięciu: ogrodzenia z siatki, lamp oświetlających teren, murku betonowego w pasie ulicy Dolnych Młynów, nieużywanego fragmentu sieci MPEC oraz wycince drzew samosiejek,
1.4.3 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach,
1.4.4 wykonanie sprawozdania z przeprowadzonych prac w szczególności dotyczących rzeczywistej wymiany gruntu na przedmiotowym terenie potwierdzonego przez inspektora nadzoru oraz archeologa (część opisowa oraz dokumentacja zdjęciowa).
1.4.5 Zamawiający zaznacza, iż w wycenie oferty należy uwzględnić specyfikę terenu, jego ukształtowanie oraz należy założyć, iż część robót należy wykonać w sposób ręczny zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem wytycznych innych jednostek miejskich.
1.5 Zakres zamówienia objętego prawem opcji obejmuje przeprowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych dotyczących muru zlokalizowanego między ul. Karmelicką a ul. Dolnych Młynów, będącego fragmentem dawnych stajni austriackich koszar.
1.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia przeprowadzenia prac konserwatorskich i robót budowlanych dotyczących muru zlokalizowanego między ul. Karmelicką a ul. Dolnych Młynów, będącego fragmentem dawnych stajni austriackich koszar. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych w zakresie: przeprowadzenia prac konserwatorskich i robót budowlanych dotyczących muru zlokalizowanego między ul. Karmelicką a ul. Dolnych Młynów, będącego fragmentem dawnych stajni austriackich koszar. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 29.04.2022r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji po zakładanym dniu 29.04.2022r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.7 W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące:
1.7.1 uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód na wejście w teren od zarządców infrastruktury technicznej i sąsiednich nieruchomości oraz powiadomienia ich o robotach niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania (między innymi z ZDMK, MPEC, MWUOZ, Wojewódzką Biblioteką Publiczną przy ul. Rajskiej), do obowiązków Wykonawcy należy także organizacja komisji konserwatorskich z udziałem przedstawiciela Małopolskiego Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków,
1.7.2 wykonanie prac polegających na wymianie gruntu, usunięciu: ogrodzenia z siatki, lamp oświetlających teren, murku betonowego w pasie ulicy Dolnych Młynów, nieużywanego fragmentu sieci MPEC oraz wycince drzew samosiejek,
1.7.3 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach,
1.7.4 wykonanie sprawozdania z przeprowadzonych prac w szczególności dotyczących rzeczywistej wymiany gruntu na przedmiotowym terenie potwierdzonego przez Inspektora nadzoru oraz archeologa (część opisowa oraz dokumentacja zdjęciowa).
1.8 Prace należy zrealizować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, pozwoleniem nr ZN-I.5142.381.2021 z dnia 30 czerwca 2021r. znak ZN-I.5142.381.2021.ESG, pozwoleniem nr ZR-I.5142.129.2021 z dnia 25 czerwca 2021r. MWUOZ na przeprowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych dotyczących muru zlokalizowanego między ul. Karmelicką a ul. Dolnych Młynów, będącego fragmentem dawnych stajni austriackich koszar, decyzją nr 88/6740.3/2021 z dnia 08.10.2021 r., znak: AU-01-2.6740.3.63.2021.BLE Prezydenta Miasta Krakowa dla inwestycji pn.: „Remont konserwatorski muru wraz z rekonstrukcją fragmentów muru oraz wykonaniem koniecznych przebić. Projekt w ramach zadania pn.: „Park przy ul. Karmelickiej” dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 44/2020 – na dz. 125/8 i 124/2, obr. 60 – Śródmieście przy ul. Karmelickiej w Krakowie”, decyzją nr 133/6741/2021 z dnia 12.10.2021 r., znak: AU-01-2.6741.142.2021.BLE Prezydenta Miasta Krakowa na roboty rozbiórkowe polegające na: rozbiórce lamp oświetlających teren, murku betonowego w pasie ul. Dolnych Młynów, nieużywanego fragmentu sieci MPEC z przynależnym zbiornikiem, dla zadania pod nazwą „Park przy ul. Karmelickiej” dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie, znak sprawy 44/2020, na dz. nr 125/7, 125/8, 124/2, 163/2, 163/3, 162 obr. 60 Śródmieście, oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB).
1.9 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.10 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.11 Szczegółowy opis przedmiotu został również przedstawiony w pkt 5) 9. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz
z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3195000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8334361,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3195000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRISBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6282094729

7.3.3) Ulica: ul. Lipcowa 58

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3195000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-26 do 2022-10-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie całego przedmiotu umowy w kwocie 3.195.000,00 zł brutto, w której uwzględniono należny podatek od towarów i usług VAT w stawce 23%, (wartość wynagrodzenia netto wynosi 2.597.560,98 zł), przy czym w powyższej kwocie uwzględniono zakres zamówienia podstawowego i zakres zamówienia objętego prawem opcji, zgodnie z poniższymi zapisami, tj.:
a) za wykonanie robót budowlanych w podstawowym zakresie zamówienia, które Zamawiający powierza do wykonania wraz z zawarciem umowy, wynagrodzenie wynosi kwotę brutto 1.270.000,00 zł, w której uwzględniono należny podatek od towarów i usług VAT w stawce 23%,
b) za wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych dotyczących muru zlokalizowanego między ul. Karmelicką a ul. Dolnych Młynów, będącego fragmentem dawnych stajni austriackich koszar w zakresie objętym prawem opcji, które Zamawiający może powierzyć do wykonania w przyszłości zgodnie z zapisami umowy, wynagrodzenie wynosi nie mniej niż 60% i nie więcej niż 70% łącznej wartości umowy, tj. kwotę brutto 1.925.000,00 zł , w której uwzględniono należny podatek od towarów i usług VAT w stawce 23%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.