Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00271644/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Suchedniów oraz
z PSZOK sierpień – grudzień 2022 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5
1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@suchedniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnychz nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Suchedniów oraz
z PSZOK sierpień – grudzień 2022 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fa13ed6-097e-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003442/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Suchedniów oraz z PSZOK do końca 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271644/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GNI.271.8.2022.AJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Suchedniów oraz
z PSZOK sierpień – grudzień 2022 r.”.
2. Charakterystyka terenu objętego odbiorem odpadów komunalnych - dane dotyczące Gminy Suchedniów:
obszar Gminy Suchedniów wynosi 7, 495 ha,
liczba mieszkańców na dzień 31.12.2021 r. wynosiła – 9 756
liczba gospodarstw domowych wynosi - 2953 (2191 w zabudowie jednorodzinnej,
762 w zabudowie wielorodzinnej,
liczba budynków jednorodzinnych zamieszkanych – 2514
liczba budynków wielorodzinnych - 29.
3. Odbiorem zostaną objęte:
odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne),
odpady komunalne zbierane w sposób selektywny "u źródła" z podziałem na frakcje:
papier i tektura,
szkło,
tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, zmieszane odpady opakowaniowe,
meble i inne odpady wielkogabarytowe,
popiół,
bioodpady,
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
4. Zamawiający szacuje, że do odbioru, transportu i zagospodarowania w ramach usługi zostaną przeznaczone odpady w ilości:
Odpady zebrane „u źródła”:
Kod odpadu i waga:
200301 – 610,00 Mg
150107 – 60,00 Mg
150102
150105 – 50,00 Mg
150106 - 60,00 Mg
150101 – 10,00 Mg
200307 – 46,00 Mg
200135
200136 – 5,00 Mg
200201 – 90,00 Mg
200199 – 54,00 Mg
Odpady zebrane z PSZOK:
Kod odpadu i waga:
150107 – 1,50 Mg
150106 – 2,50 Mg
150102 – 3,00 Mg
150101 – 1,50 Mg
200307 – 20,00 Mg
160103 – 5,00 Mg
170101 – 5,00 Mg
170107 – 5,00 Mg
200201 – 2,00 Mg
200132 – 0,50 Mg
200134 – 0,25 Mg
200136 – 1,00 Mg
200199 – 2,50 Mg
Odbiór odpadów odbywał się będzie zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów stanowiącym załącznik nr 8 i 9 do SWZ.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 2 do SWZ – SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 911975,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1054187,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 911975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Fart Bis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572386966
7.3.3) Ulica: ul. Ściegiennego 268a
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Gospodarowanie odpadami - Podwykonawca nieznany na etapie oferty
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "FART BIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "FART BIS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 911975,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUCHEDNIÓW
więcej: przetargi SUCHEDNIÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- USŁUGA - ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW Nr sprawy: TECH/141/MP/2024
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.