eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziadowa Kłoda › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Dziadowa Kłoda z podziałem na 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Dziadowa Kłoda z podziałem na 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dziadowa Kłoda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oleśnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Dziadowa Kłoda

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-504

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 786 92 80

1.5.8.) Numer faksu: 62 785 18 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@dziadowakloda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziadowakloda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dziadowakloda.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Dziadowa Kłoda z podziałem na 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44422af3-1948-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019394/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Dziadowa Kłoda z podziałem na 2 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301655/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.271.8.2022.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 600000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 300 000,00 zł. (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dziadowa Kłoda.
a) Waluta kredytu: złoty polski (PLN)
b) Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2027r.
c) Wykorzystanie kredytu nastąpi do dnia 31 grudnia 2022r.
d) Kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo lub w transzach na wniosek Zamawiającego
e) Uruchomienie transz kredytu nastąpi w dowolnych terminach i kwotach. Przewidywane są trzy transze. Wysokość transz i termin ich uruchomienia określone będą przez Zamawiającego na piśmie z wyprzedzeniem min. 7 – dniowym.
f) Raty odsetkowe płatne od faktycznie wykorzystanej kwoty, w okresach miesięcznych - w ostatnim dniu kalendarzowym każdego miesiąca
g) Harmonogram spłat rat kapitałowych- zgodnie z zapisami SWZ
h) Odsetki od wykorzystanego kredytu winny być naliczane od dnia pierwszej wypłaty transzy kredytu, w kwartalnych okresach obrachunkowych. Pierwszym dniem pierwszego okresu obrachunkowego jest dzień postawienia kredytu do dyspozycji. Kolejne okresy obrachunkowe rozpoczynają się w następnym dniu po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego. Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu.
i) Płatność rat odsetkowych w dniu płatności raty kapitałowej za poprzedzający kwartał, za który zostały naliczone na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank. Informacja zostanie przekazana do 5 dnia miesiąca, w którym przypada płatność raty kapitałowej i odsetkowej.
j) W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający zobowiązuje się uregulować wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.
k) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M notowanej pierwszego dnia okresu obrachunkowego powiększoną o marżę banku.
l) Zamawiający nie przewiduje prowizji w związku z obsługą, przygotowaniem i udzieleniem kredytu.
m) Odsetki winny być naliczane po uruchomieniu poszczególnych kolejnych transz i tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu.
n) Możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat.
o) Zmniejszenie kwoty kredytu, w przypadku nieprzewidzianego wzrostu dochodów budżetowych gminy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
p) Marża Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu w czasie trwania obowiązującej umowy.
q) Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Zamawiający zastrzega sobie:
a) Bank nie będzie żądał: opłat za przedterminową spłatę kredytu, opłaty administracyjnej za zarządzanie, za złożenie wniosku kredytowego oraz innych opłat,
b) zmniejszenie kwoty kredytu bez dodatkowych kosztów,
c) zmianę kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów
d) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą,
e) odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty,
f) zmiany harmonogramu spłaty kredytu – bez dodatkowych kosztów, jeżeli wystąpią okoliczności zmuszające Zamawiającego do zmiany terminów spłaty,
g) Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 5 680 000,00 zł. (słownie: pięć milionów sześćset osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu dla Gminy Dziadowa Kłoda, w tym na wyprzedzające finansowanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dziadowej Kłodzie, finansowanego z udziałem środków UE.
a) Waluta kredytu: złoty polski (PLN)
b) Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2023r.
c) Wykorzystanie kredytu nastąpi do dnia 31 grudnia 2022r.
d) Kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo lub w transzach na wniosek Zamawiającego
e) Uruchomienie transz kredyty nastąpi w dowolnych terminach i kwotach. Przewidywane są trzy transze. Wysokość transz i termin ich uruchomienia określone będą przez Zamawiającego na piśmie z wyprzedzeniem min. 7 – dniowym.
f) Raty odsetkowe płatne od faktycznie wykorzystanej kwoty, w okresach miesięcznych -
w ostatnim dniu kalendarzowym każdego miesiąca
g) Harmonogram spłat rat kapitałowych: zgodnie z zapisami SWZ
h) Odsetki od wykorzystanego kredytu winny być naliczane od dnia pierwszej wypłaty transzy kredytu, w kwartalnych okresach obrachunkowych. Pierwszym dniem pierwszego okresu obrachunkowego jest dzień postawienia kredytu do dyspozycji. Kolejne okresy obrachunkowe rozpoczynają się w następnym dniu po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego. Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu.
i) Płatność rat odsetkowych w dniu płatności raty kapitałowej za poprzedzający kwartał, za który zostały naliczone na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank. Informacja zostanie przekazana do 5 dnia miesiąca, w którym przypada płatność raty kapitałowej i odsetkowej.
j) W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający zobowiązuje się uregulować wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.
k) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M notowanej pierwszego dnia okresu obrachunkowego powiększoną o marżę banku.
l) Zamawiający nie przewiduje prowizji w związku z obsługą, przygotowaniem i udzieleniem kredytu.
m) Odsetki winny być naliczane po uruchomieniu poszczególnych kolejnych transz i tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu.
n) Możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat.
o) Zmniejszenie kwoty kredytu, w przypadku nieprzewidzianego wzrostu dochodów budżetowych gminy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
p) Marża Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu w czasie trwania obowiązującej umowy.
q) Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Zamawiający zastrzega sobie:
a) Bank nie będzie żądał: opłat za przedterminową spłatę kredytu, opłaty administracyjnej za zarządzanie, za złożenie wniosku kredytowego oraz innych opłat,
b) zmniejszenie kwoty kredytu bez dodatkowych kosztów,
c) zmianę kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów,
d) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą,
e) odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty,
f) zmiany harmonogramu spłaty kredytu – bez dodatkowych kosztów, jeżeli wystąpią okoliczności zmuszające Zamawiającego do zmiany terminów spłaty,
g) Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta Wykonawcy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta Wykonawcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.