eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rędziny › "Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni ulicy Wiatrakowej w miejscowości Kościelec"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni ulicy Wiatrakowej w miejscowości Kościelec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rędziny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 87

1.5.2.) Miejscowość: Rędziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-242

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3279085

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@redziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.redziny.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni ulicy Wiatrakowej w miejscowości Kościelec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24e32f8f-e6f4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00065414/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni ulicy Wiatrakowej w Kościelcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198817/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.07.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni ulicy Wiatrakowej w miejscowości Kościelec.
W ramach tej inwestycji zostanie również wykonany odcinek kanalizacji sanitarnej o długości 40,00 mb
– odejście od istniejącego kanału sanitarnego w ulicy Wolności (studnia 52) do studni nr 52A w ulicy Wiatrakowej.
1. Podstawowe parametry projektowanej kanalizacji deszczowej :
• odcinek z rur Ø 250/7,3 = 54,00 m
• odcinek z rur Ø 250/5,9 = 4,50 m
• studnie rewizyjne PVC Ø 600 = 2 szt.
• wpusty uliczne z rur żelbetowych Ø 500 z osadnikami = 3 szt.
2. Podstawowe parametry odtworzenia nawierzchni drogi :
• powierzchnia jezdni = 575 m2 ;
• powierzchnia pobocza = 135 m2;
• powierzchnia zjazdów = 17 m2
• konstrukcja nawierzchni :
- stabilizacja cementem = 20cm;
- podbudowa z kruszywa = 20cm
- warstwa wiążąca = 8cm
- warstwa ścieralna = 4cm.
3. Podstawowe parametry projektowanego odcinka kanalizacji sanitarnej :
• odcinek z rur PVC Ø 200/5,9 = 40,00 m
• przewiert w rurze stalowej ochronnej Ø 406,4/7,1 = 8,00 m
• przyłącza z rur PVC Ø 160 = 2 szt. = 5,00mb
4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót :
4.1. Roboty drogowe, w tym :
• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
• budowa nawierzchni jezdni ;
• budowa zjazdów ;
• utwardzenie poboczy
• roboty wykończeniowe;
4.2. Roboty kanalizacyjne, w tym :
• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
• budowa kanału deszczowego ;
• włączenie do istniejącego kanału deszczowego ;
• roboty wykończeniowe;
4.3. Roboty kanalizacyjne – kanalizacja sanitarna , w tym :
• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
• budowa kanału sanitarnego ;
• budowa przyłączy sanitarnych;
• włączenie do istniejącego kanału sanitarnego ;
• roboty wykończeniowe;
4.4 Kompletna obsługa geodezyjna inwestycji.
4.5. Projekt czasowej organizacji ruchu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426534,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574181,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426534,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN sp. z o.o., sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732909072

7.3.3) Ulica: ul. Malicka 42

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426534,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.