eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa 2 sztuk ambulansów sanitarnych typu C na potrzeby Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 2 sztuk ambulansów sanitarnych typu C na potrzeby Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SĄDECKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492007357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śniadeckich 15

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 442 09 49

1.5.8.) Numer faksu: 18 534 08 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.spr.pl/portal/index.php?id=13; www.miniportal.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 2 sztuk ambulansów sanitarnych typu C na potrzeby Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4374dd4-0c50-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086692/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa 2 szt .ambulansów sanitarnych typu C

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275850/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 805100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 2 sztuk ambulansów sanitarnych typu C na potrzeby Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 2 części, zwane zamiennie „Zadaniami”:
2.1. Część I: Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wersja 1;
2.2. Część II: Dostawa ambulansu drogowego typu C wersja 2.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań określony został w Załączniku nr 1
i Załączniku nr 2 do specyfikacji.
4. Wykonawca zapewni, że dostarczone pojazdy:
a) są fabrycznie nowe, w pełni sprawne, bez wad, nie demonstracyjne, nie będące przedmiotem ekspozycji,
b) ich standard zabudowy obejmuje co najmniej zabudowę medyczną, nosze główne wraz
z transportem noszy,
c) są wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022r.,
d) ich zabudowa medyczna wykonana została nie wcześniej niż w 2022 r., zaś Wykonawca posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyposażenie medyczne zabudowy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
e) są gotowe do użycia.
5. Zakupione pojazdy muszą spełniać m.in. następujące wymagania:
a) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym
b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
c) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 grudnia 2019r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego obowiązujących dla ambulansów sanitarnych C „lub równoważnych
d) norm: PN-EN 1789+A2 lub ją zastępującą dla pojazdu „lub równoważną” oraz PN-EN 1865 lub ją zastępującą „lub równoważną” dla sprzętu do transportowania pacjenta - nosze główne i transporter noszy, łącznie z mocowaniem
e) posiadać ważne homologacje (na samochód wraz z zabudową), wystawione zgodnie z przepisami ustawy o ruchu drogowym
f) spełniać warunki określone w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach
6. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie samochodów, wskazanych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, gdyż Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób określony w tych projektowanych postanowieniach umowy.
7. Na dostarczone pojazdy Wykonawca musi udzielić gwarancji w następującym zakresie :
a) na pojazd bazowy: min. 24-miesięcznej gwarancji;
b) na zabudowę medyczną: min. 24-miesięcznej gwarancji;
c) na powłokę lakierniczą: min. 24-miesięcznej gwarancji;
d) na perforację nadwozia: min. 60-miesięcznej gwarancji;
e) na wyposażenie medyczne: min. 24-miesięcznej gwarancji;

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192160-1 - Nosze

4.5.5.) Wartość części: 402550,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 2 sztuk ambulansów sanitarnych typu C na potrzeby Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 2 części, zwane zamiennie „Zadaniami”:
2.1. Część I: Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wersja 1;
2.2. Część II: Dostawa ambulansu drogowego typu C wersja 2.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań określony został w Załączniku nr 1
i Załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.
4. Wykonawca zapewni, że dostarczone pojazdy:
a) są fabrycznie nowe, w pełni sprawne, bez wad, nie demonstracyjne, nie będące przedmiotem ekspozycji,
b) ich standard zabudowy obejmuje co najmniej zabudowę medyczną, nosze główne wraz
z transportem noszy,
c) są wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022r.,
d) ich zabudowa medyczna wykonana została nie wcześniej niż w 2022 r., zaś Wykonawca posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyposażenie medyczne zabudowy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
e) są gotowe do użycia.
5. Zakupione pojazdy muszą spełniać m.in. następujące wymagania:
a) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym
b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
c) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 grudnia 2019r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego obowiązujących dla ambulansów sanitarnych C „lub równoważnych
d) norm: PN-EN 1789+A2 lub ją zastępującą dla pojazdu „lub równoważną” oraz PN-EN 1865 lub ją zastępującą „lub równoważną” dla sprzętu do transportowania pacjenta - nosze główne i transporter noszy, łącznie z mocowaniem
e) posiadać ważne homologacje (na samochód wraz z zabudową), wystawione zgodnie z przepisami ustawy o ruchu drogowym
f) spełniać warunki określone w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach
6. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie samochodów, wskazanych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do specyfikacji, gdyż Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób określony w tych projektowanych postanowieniach umowy.
7. Na dostarczone pojazdy Wykonawca musi udzielić gwarancji w następującym zakresie :
a) na pojazd bazowy: min. 24-miesięcznej gwarancji;
b) na zabudowę medyczną: min. 24-miesięcznej gwarancji;
c) na powłokę lakierniczą: min. 24-miesięcznej gwarancji;
d) na perforację nadwozia: min. 60-miesięcznej gwarancji;
e) na wyposażenie medyczne: min. 24-miesięcznej gwarancji;

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192160-1 - Nosze

4.5.5.) Wartość części: 402550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BFF MEDFinance Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252027054

7.3.3) Ulica: ul. Kilińskiego 66

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-118

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Form Distribution Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220898694

7.3.3) Ulica: ul. Inwestycyjna 5

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.