eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Przebudowa budynku Publicznego Gimnazjum w Janowie Lubelskim na potrzeby Szkoły Podstawowej



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Publicznego Gimnazjum w Janowie Lubelskim na potrzeby Szkoły Podstawowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janów Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Zamoyskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 (15) 872 43 30

1.5.8.) Numer faksu: + 48 (15) 872 46 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@janowlubelski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Publicznego Gimnazjum w Janowie Lubelskim na potrzeby Szkoły Podstawowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1604484-371e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009369/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa budynku Publicznego Gimnazjum w Janowie Lubelskim na potrzeby Szkoły Podstawowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248468/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021.ES.5

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2101133,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym
pn. Przebudowa budynku Publicznego Gimnazjum w Janowie Lubelskim na potrzeby Szkoły Podstawowej.
2. Zadanie obejmuje przebudowę segmentów A, B i D wraz z zagospodarowaniem terenu, budową zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w tym:
Zadanie 1.
Przebudowa budynku na potrzeby szkoły obejmuje:
 Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
 Rozbudowa wewnętrznej klatki schodowej w segmencie B.
 Wykonanie stropu w miejscu rozbiórki klatki schodowej w segmencie A.
 Wykonanie nadproży, podciągów.
 Wymurowanie ścian zgodnie z nowym układem, zamurowania otworów.
 Wykonanie posadzek wraz z ułożeniem wykładzin obiektowych, płytek podłogowych, wycieraczek.
 Wykonanie i uzupełnienie tynków, malowanie ścian, ułożenie płytek ściennych.
 Wykonanie sufitów podwieszanych.
 Montaż zewnętrznej i wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem parapetów i podokienników.
 Montaż balustrad, poręczy schodowych oraz osłon klatki schodowej.
 Wymiana okładziny schodów zewnętrznych przy segmencie B i D.
 Wykonanie komina wentylacyjnego z wyprowadzeniem ponad dach w segmencie B.
 Wykonanie podłogi sportowej i przebudowa węzła sanitarnego w segmencie D.
 Wyposażenie sportowe do gry w koszykówkę, siatkówkę i drabinki gimnastyczne.
 Wykonanie zadaszenia wejścia do segmentu B, orynnowania, obróbek blacharskich.
 Wzdłuż segmentu A obniżenie terenu z odbudową nawierzchni, wykonanie ściany oporowej żelbetowej wraz z izolacjami pionowymi i zadaszenie poliwęglanem.
 Utwardzenie terenu z ułożeniem kostki ok. 125 m2.
 Wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych segmentów A, B i D obejmuje: demontaż istniejących i montaż nowych pionów, podejść kanalizacyjnych z rur i kształtek z PVC, montaż rewizji kanalizacyjnych, zaworów napowietrzających, przyborów sanitarnych. Wykonanie nowej instalacji wodociągowej i hydrantowej po wcześniejszym demontażu istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej. Zamontowanie nowej instalacji hydrantowej i wodno-kanalizacyjnej wraz z armaturą, obejmującą montaż nowych przyborów sanitarnych, hydrantów DN25 z miejscem na gaśnicę umieszczonych w szafkach hydrantowych. Wykonanie przejść p.poż na przejściach rur przez ściany oddzielenia pożarowego. Obudowa przewodów instalacji kanalizacyjnej płytą g-k.
 Dostosowanie segmentu B do warunków p.poż obejmuje: wykonanie przebudowy części instalacji hydrantowej w segmencie C poprzez wymianę istniejącego rurociągu DN40 na DN 50 i dobudowanie odcinka DN40 do segmentu B.
 Wykonanie instalacji wentylacji w segmentach A, B, D obejmuje: montaż higrosterowanych nawiewników okiennych i ściennych, kratek wyciągowych, tłumików kanałowych, kanałowych wentylatorów wyciągowych, montaż zbiorczych wentylatorów wyciągowych z wytłumieniem, central wentylacyjnych z odzyskiem ciepła i nagrzewnicą elektryczną wstępną, montaż izolacji akustycznej kanałów wentylacyjnych matami lamelowymi, wykonanie przejść przewodów przez ściany, obudowa kanałów wentylacyjnych z płyt g-k.
 Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych obejmuje: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, osprzętu, rozdzielnic, montaż wewnętrznych linii zasilających, rozdzielnic, wymianę wyłącznika głównego, montaż gniazd wtyczkowych, wypustów 1-fazowych, montaż oświetlenia ogólnego, instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację oświetlenia zewnętrznego, montaż instalacji przyzywowej (sanitariaty) oraz kontroli dostępu (drzwi wejściowe), instalację monitoringu i sieci strukturalnej, zasilanie urządzeń wentylacyjnych, ochronę przeciwprzepięciową i przeciwporażeniową, montaż połączeń wyrównawczych.
Zadanie 2.
Przyłącze kanalizacji sanitarnej obejmuje:
 Wykonanie kanalizacji z rur PVC200 i 160, studni kanalizacyjnych Dn400 i Dn1200, separatora tłuszczu i włączenie do istniejącej studni w ulicy Ogrodowej.
 Wykonanie przewiertów w ul. Ogrodowej i przy istniejącym drzewem z zachowaniem szczególnej ostrożności i zabezpieczeń aby zapobiec uszkodzeniom istniejącego drzewostanu (głównie systemu korzeniowego drzew).
 Rozbiórka i odtworzenie istniejących nawierzchni utwardzonych.
 Wykonanie instalacji podposadzkowej łączącej instalację wewnętrzną budynku z przyłączami kanalizacyjnymi (kuchnia, segm. A, i segm. B).
 Po wykonaniu podposadzkowej kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach kuchni ułożenie płytek podłogowych.
 Przed przystąpieniem do robót należy zlokalizować przyłącza wychodzące z budynku oraz kolizje na trasie przyłącza, potwierdzić ich rzędne rzeczywiste w celu uniknięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem.
 Wytyczenia geodezyjne wykonane przez uprawnionego geodetę przed przystąpieniem do prac, a po ich zakończeniu wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji.

Ponadto w trakcie realizacji i po wykonaniu obu zadań – robót z wszystkich branż wykonanie stosownych pomiarów, badań, prób, sprawdzeń niezbędnych do dokonania odbiorów robót częściowych i końcowych. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Należy właściwe oznakować teren budowy i prowadzić prace z zachowaniem przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie dlatego należy właściwie zorganizować i zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich. Teren prowadzenia prac budowlanych musi być uporządkowany – wszystkie materiały z rozbiórki, demontowane elementy czy odpady należy na bieżąco usuwać z terenu budowy lub przechowywać w przeznaczonych do tego pojemnikach czy kontenerach. Lokalizacja zaplecza budowy nie powinna kolidować z drogami i ciągami komunikacyjnymi oraz nie powinna zakłócać pracy jednostki edukacyjnej. Koszty organizacji placu budowy, jego utrzymania i koszty mediów niezbędnych do wykonania prac obciążają Wykonawcę. W trakcie prowadzenia prac budowlanych mają być zachowane zasady:
1) zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych;
2) zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy;
3) stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie);
4) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów;
5) stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Podczas prowadzenia robót budowlanych należy przewidzieć konieczność zapewnienia bezpiecznego dostępu do budynku szkoły i przedszkola oraz fakt, iż część obiektu (segment C) będzie użytkowana, stąd zachodzi konieczność organizacji robót w taki sposób, aby nie kolidowały z prowadzoną działalnością dydaktyczną jednostki. Przed przystąpieniem do wykonania robót szczególnie uciążliwych (hałas, pył) zachodzi konieczność uzgadniania terminów z użytkownikiem obiektu. Nie wyklucza się konieczności wykonania niektórych robót w godzinach popołudniowych oraz w soboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32524000-2 - System telekomunikacyjny

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233140-2 - Roboty drogowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2931537,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4121729,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2931537,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Jerzy Nalepa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830374086

7.3.3) Ulica: Górka 10

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2931537,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.