eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapsze Niżne › Remont i przebudowa boiska sportowego w Łapszach Wyżnych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa boiska sportowego w Łapszach Wyżnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapsze Niżne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 20

1.5.2.) Miejscowość: Łapsze Niżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-442

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 2659310

1.5.8.) Numer faksu: (18) 2659315

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lapszenizne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lapszenizne.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lapsze_nizne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa boiska sportowego w Łapszach Wyżnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8885ab70-37c1-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000034/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa boiska sportowego w Łapszach Wyżnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250748/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 311901,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest remont i przebudowa boiska sportowego w Łapszach Wyżnych.
2. Przedmiot i zakres robót budowlanych:
Planowana inwestycja polega na przebudowie i remoncie płyty boiska trawiastego
o nawierzchni trawiastej o wymiarach przebudowywanej płyty 38x90m w zakresie:
 wykonania robót odwodnieniowych płyty boiska z rur drenażowych w rowach drenażowych z zasypką filtracyjną, wykonaniu rowów powierzchniowych okalających płytę boiska, oraz odcinków kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z obszaru płyty boiska,
 wykonania robót ziemnych niwelacji terenu i profilowania podłoża pod płytę boiska sportowego,
 wykonania warstwy separacyjnej warstw konstrukcyjnych płyty boiska do gruntu rodzimego z geowłókniny,
 wykonania warstwy dolnej podbudowy płyty boiska z kruszywa mineralnego
o frakcji 0-63mm o gr. 15,0cm z zagęszczeniem mechanicznym,
 wykonania warstwy wegetacyjnej z mieszanki ziemi urodzajnej, nawozów mineralnych, torfu, i pospółki o grubości warstwy 10cm,
 wysiew nawierzchni trawiastej sportowej wraz z nawożeniem i deszczowaniem po wysiewie.

Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych.
Prace towarzyszące są to prace niezbędne do wykonania prac podstawowych w tym min.
 zorganizowanie, utrzymanie, likwidacja zaplecza budowy,
 ochrona fizyczna zaplecza budowy,
 zabezpieczenie odpadów i zanieczyszczeń wynikających z prac budowlanych,
 prace i czynności zapewniające bhp osób zatrudnionych przy robotach remontowych,
 montaż i demontaż oraz utrzymanie urządzeń do komunikacji i transportu oraz przeprowadzenia robót np. tymczasowe przejścia,
 usuwanie przeszkód, zabezpieczenia przewodów i kabli.
Do prac towarzyszących i robót tymczasowych zalicza się wszystkie roboty, które należą do świadczeń umownych, nawet, jeżeli nie są wymienione w umowie
o wykonanie robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345187,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445337,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345187,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. „TRANSKOP” s.c. Józef Janos, Stanisław Janos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352642356

7.3.3) Ulica: Dworska 3

7.3.4) Miejscowość: Falsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 34-435

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345187,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.