eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sękowa › WYKONANIE LOKALNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ORAZ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KRZYWA



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE LOKALNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ORAZ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KRZYWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sękowa 252

1.5.2.) Miejscowość: Sękowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3518016 wew. 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszulap@sekowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/759855

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE LOKALNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ORAZ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KRZYWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aa894e5-e46b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067227/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie lokalnej oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzywa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197529

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3194000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie lokalnej oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzywa” według Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej także „PFU”), tj. zaprojektowanie mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą i sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 1,5 km w miejscowości Krzywa, położonej na terenie Gminy Sękowa (wraz z uzyskaniem wynikających z przepisów opinii, decyzji, zgód, uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia na budowę) i realizacja robót budowlano-montażowych dot. robót opisanych w PFU oraz niewymienionych a koniecznych do wykonania dla prawidłowej realizacji zamówienia oraz przeprowadzenie rozruchu i prób eksploatacyjnych wraz z dostarczeniem kompletnego wyposażenia BHP, p.poż, wyposażenia konserwacyjnego, szkolenia personelu Zamawiającego a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
Realizacja całego zakresu zamówienia w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy, obejmuje m.in.:
a) sporządzenie koncepcji budowy mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków,
b) sporządzenie projektu budowlanego w zakresie budowy oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami, decyzjami, pozyskaniem map dla celów projektowych, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie,
c) sporządzenie projektów wykonawczych,
d) obsługę geodezyjną,
e) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie sporządzonych projektów (wykonanie mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 1,5 km (odc. A – D [w tym B-B1, C-C1, B2-C2] wg Ark Nr 1 i 2 części graficznej PFU),
f) dostawę maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zadania,
g) wykonanie prac związanych z ogrodzeniem, zagospodarowaniem placu budowy, drogą dojazdową, wylotem ścieków oczyszczonych, umocnieniem brzegów potoku zielenią ochronną,
h) przeprowadzenie rozruchu, wymaganych prób i badań, oraz przygotowanie dokumentów związanych z pozwoleniem na użytkowanie i uzyskanie pozwolenia na eksploatację,
i) wykonanie rozruchu oczyszczalni,
j) dostarczenie kompletu wyposażenia: sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wyposażenia konserwacyjnego, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków,
k) przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni,
l) wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń,
m) inwentaryzację powykonawczą,
n) oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych,
o) nadzór autorski projektanta,
p) wykonanie badań czynników oddziaływania oczyszczalni ścieków na środowisko do odbioru końcowego i odbioru pogwarancyjnego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2998740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4661700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2998740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „POLSKIE CENTRUM WODY PIESZCZOCH” SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370454243

7.3.3) Ulica: ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2998740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.