eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłowice › Budowa wodnego placu zabaw na terenie Osiedla Pawłowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wodnego placu zabaw na terenie Osiedla Pawłowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY PAWŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000542764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 60

1.5.2.) Miejscowość: Pawłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pawlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.pawlowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wodnego placu zabaw na terenie Osiedla Pawłowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-344185f1-04df-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000435/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa wodnego placu zabaw na terenie Osiedla w Pawłowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.34.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Zakres prac obejmuje:
a) rozbiórce istniejących ciągów pieszych z kostki brukowej;
b) przebudowie kolidujących sieci wod-kan oraz kanalizacji deszczowej i budowie nowych przyłączy,
c) budowie niecki wodnego placu zabaw z urządzeniami zabawowymi (elementami rekreacyjnymi)
i instalacjami systemowymi oraz poliuretanową nawierzchnią systemową;
d) montażu zbiorników podziemnych stacji uzdatniania wody z częścią technologiczną;
e) dostawa i montażu prefabrykowanego kontenera zaplecza sanitarno-socjalnego,
f) wykonaniu sieci i instalacji elektrycznej, oświetlenia i monitoringu terenu;
g) zagospodarowaniu terenu wraz z ogrodzeniem i montażem elementów małej architektury: ławek, koszy, stojaków na rowery, regulaminu, wagonika górniczego z wodotryskiem
h) w formie strumienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po rozstrzygnięciu postępowania, a przed planowanym podpisaniem umowy, w dniu 25 października 2021 uzyskał informację o ogłoszeniu wyników I naboru rządowego Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”, w wyniku którego otrzymał promesę dofinansowania przedmiotowego zadania w kwocie 2.700.000,00 zł.
W związku z faktem, iż warunkiem otrzymania dofinansowania jest przeprowadzenie postępowania dopiero po uzyskaniu promesy, podpisanie umowy w przedmiotowym postępowaniu prowadziłoby do utraty dofinansowania czyli braku dbałości o interes publiczny.
Zamawiający zgodnie z ustawą o finansach publicznych jest zobowiązany do wydawania środków publicznych w sposób celowy i oszczędny.
Mając na uwadze powyższe dbając o interes publiczny Zamawiający unieważnia czynność wyboru oferty firmy FORTINO sp. z o.o. i unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.