eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko Wyżne › Rozbudowa drogi gminnej nr 114902R ul. Mostowa wraz z rozbiórką i budową mostu przez rzekę Wisłok w miejscowości Krościenko Wyżne



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa drogi gminnej nr 114902R ul. Mostowa wraz z rozbiórką i budową mostu przez rzekę Wisłok w miejscowości Krościenko Wyżne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440577

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Południowa 9

1.4.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne

1.4.3.) Kod pocztowy: 38-422

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kroscienkowyzne.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312625

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00296004/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r.

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 114902R ul. Mostowa wraz z rozbiórką i budową mostu przez rzekę Wisłok w miejscowości Krościenko Wyżne” obejmujące rozbudowę istniejącej drogi gminnej ul. Mostowej na odcinku ok. 282 m i dostosowaniu jej parametrów do wymogów drogi klasy „L”. W ramach inwestycji przewidziano rozbiórkę istniejącego i budowę nowego mostu przez rzekę Wisłok o długości 44 m, wraz z odtworzeniem (remontem) umocnień brzegów rzeki. W celu uporządkowania infrastruktury uzbrojenia trenu przewidziano przebudowę i zabezpieczenie sieci: gazowej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci telekomunikacyjnych. Dodatkowo zaprojektowano budowę kanału technologicznego oraz rozbudowę istniejącego oświetlenia drogi.
2. W celu realizacji inwestycji, o której mowa powyżej konieczne jest wykonanie następujących robót budowlanych w szczególności:
1) Rozbudowa drogi gminnej nr 114902R:
a) poszerzenie istniejącej jezdni;
b) podniesienie niwelety drogi ponad poziom wód zalewowych;
c) przebudowa zjazdów;
d) przebudowa i budowa systemu odwodnienia drogi;
2) Budowa mostu nad rzeką Wisłok:
a) rozbiórka istniejącego mostu;
b) budowa nowego mostu po istniejącym śladzie;
c) remont umocnienia brzegów rzeki Wisłok;
3) Przebudowa i zabezpieczenie sieci infrastruktury technicznej terenu:
a) przebudowa podwieszonych do konstrukcji istniejącego mostu sieci:
b) wodociągowej, gazowej oraz teletechnicznej;
c) budowa kanału technologicznego.
4) Wycinka istniejących drzew i krzewów w projektowanym pasie drogowym.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach:
1) Etap I obejmujący wykonanie:
a) robót budowlanych w branży drogowej w tym:
 wymagań ogólnych,
 robót przygotowawczych,
 robót ziemnych;
b) robót budowlanych w branży mostowej w tym:
 robót przygotowawczych,
 fundamentów
 korpusu podpór i konstrukcji oporowych;
c) robót budowlanych w branży sanitarnej – odwodnienie drogi (roboty ziemne i demontaże);
d) robót budowlanych w branży sanitarnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci gazowych (roboty ziemne i demontaże);
e) robót budowlanych w branży sanitarnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci wodno-kanalizacyjnej (roboty ziemne i demontaże),
f) robót budowlanych w branży telekomunikacyjnej (demontaż sieci);
g) robót budowlanych w branży elektrycznej (demontaże).
2) Etap II obejmujący wykonanie:
a) robót budowlanych w branży drogowej w tym:
 podbudowy,
 nawierzchni,
 robót wykończeniowych,
 oznakowania dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
 elementów ulic,
 innych robót;
b) robót budowlanych w branży mostowej w tym:
 ustroje nośne;
 urządzeń dylatacyjnych,
 odwodnienia,
 hydroizolacji,
 wyposażenia pomostu,
 robót przyobiektowych,
 robót nawierzchniowych i zabezpieczających,
 próbnego obciążenia obiektu mostowego.
c) robót budowlanych w branży sanitarnej – odwodnienie drogi (montaż sieci i wyposażenia);
d) robót budowlanych w branży sanitarnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci gazowych (montaż sieci i roboty towarzyszące);
e) robót budowlanych w branży sanitarnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci wodno-kanalizacyjnej (montaż sieci i roboty towarzyszące),
f) robót budowlanych w branży telekomunikacyjnej (montaż sieci);
g) robót budowlanych w branży elektrycznej (budowa linii).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SWZ.

W terminie 3 dni roboczych od dnia udzielenia zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia, harmonogram rzeczowo – finansowy, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy. Harmonogram należy sporządzić w ujęciu miesięcznym.

Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji zamówienia do:
1) prowadzenia dziennika budowy,
2) wykonania we własnym zakresie i na własny koszt harmonogramu rzeczowo-finansowego robót oraz jego aktualizacji w trakcie realizacji robót,
3) montażu i demontażu we własnym zakresie i na własny koszt obiektów zaplecza tymczasowego budowy oraz poniesienia kosztów amortyzacji lub zużycia tych obiektów, doprowadzenia i wyposażenia we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza tymczasowego w niezbędne media wraz z kosztami ich zużycia, uzyskania wymaganych warunków technicznych, urządzenia i wykonania we własnym zakresie i na własny koszt placu budowy, tymczasowych sieci elektrycznych, energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, oświetlenia placu budowy, wywozu z placu budowy gruzu i utylizacji odpadów, itp.,
4) zapewnienia na koszt własny pełnej obsługi geodezyjnej w tym inwentaryzacji powykonawczej w 3 kompletach, komplet powinien zawierać: mapę powykonawczą wykonanych robót i dodatkowe egzemplarze map na roboty branży sanitarnej w skali 1:500,
5) zapewnienia na koszt własny nadzoru geotechnicznego przez uprawnionego geologa przy wykonywaniu fundamentów w celu potwierdzenia zgodności założeń wynikających w dokumentacji geotechnicznej z warunkami rzeczywistymi na budowie podczas prowadzenia robót ziemnych,
6) wykonania na koszt własny ewentualnych napraw sieci uszkodzonych podczas prowadzenia prac związanych realizacją przedmiotu zamówienia,
7) dokonania na koszt własny zmian w dokumentacji projektowej wprowadzonych na wniosek Wykonawcy i wynikających z przyczyn zależnych od Wykonawcy. W takim przypadku wszelkie kwestie formalne wymagane prawem budowlanym, jak też koszt robót budowlanych wynikających z tych zmian leżą w gestii Wykonawcy. Zmiana taka wymaga akceptacji Projektanta, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego,
8) zapewnienia na własny koszt stałych i bezpiecznych dojść i dojazdów dla istniejących budynków położonych w bliskim sąsiedztwie wykonywanych robót,
9) czyszczenia na własny koszt kół środków transportowych oraz dróg z zanieczyszczeń spowodowanych transportem ziemi i gruzu z terenu budowy,
10) poniesienia kosztów wszelkich badań jakości materiałów, robót, prób i rozruchów, odbiorów technicznych wymaganych przepisami, z wyłączeniem badań i prób wykonywanych na dodatkowe żądanie Zamawiającego,
11) wykonania i utrzymania w stanie nadającym się do użytku wszystkich robót tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy wraz z pokryciem ich kosztów,
12) montażu i demontażu na koszt własny tymczasowych dróg dojazdowych niezbędnych do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia,
13) wykonania na koszt własny odbiorów technicznych wymaganych przepisami i wydanymi warunkami oraz poniesienia kosztów nadzoru wykonywanych robót przez poszczególnych właścicieli urządzeń, z uwzględnieniem dodatkowych kosztów wynikających ze spełnienia wymagań wynikających z wydanych warunków,
14) wykonania na koszt własny dokumentacji powykonawczej oraz projektu zmian w przypadku zmian wprowadzonych z inicjatywy Wykonawcy,
15) uzyskania na koszt własny wymaganych zezwoleń oraz opłat za zajęcie niezbędnego na cele budowy terenu,
16) opracowania instrukcji użytkowania i konserwacji obiektów oraz sprzętu i urządzeń dostarczonych i zamontowanych wraz z poniesieniem ich kosztów,
17) zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt istniejących elementów narażonych na uszkodzenie lub zniszczenie podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
18) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należytego ładu, porządku, opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wraz z wykonaniem jego zaleceń, obejmujących m.in. oznakowanie robót i zabezpieczenie warunków bhp, p.poż., wykonanie niezbędnych zabezpieczeń stanowisk roboczych i miejsc wykonywanych robót,
19) wszystkie inne, nie wymienione wyżej ogólne koszty budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót budowlanych objętych ww. zamówieniem oraz podyktowane przepisami technicznymi i prawnymi.
Pozostałe wymagania:
1) Po zakończeniu robót Wykonawca uporządkuje we własnym zakresie i na własny koszt teren wykonywanych robót i doprowadzi do stanu poprzedniego wraz z naprawą ewentualnych szkód użytkownikowi oraz osobom trzecim w terminie nie późniejszym niż termin odbioru końcowego przedmiotu umowy i przekaże go Zamawiającemu w terminie ustalonym na dzień odbioru przedmiotu umowy. W przypadku nie uprzątnięcia tego terenu po zakończeniu robót, Zamawiający po bezskutecznym upływie dodatkowego odpowiedniego terminu wyznaczonego Wykonawcy na piśmie na uprzątnięcie terenu prac, obciąży Wykonawcę kosztami sprzątania.
2) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wykonywanych robót budowlanych od wszystkich ryzyk, które mogą wystąpić w czasie realizacji umowy oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem prac z tytułu szkód na mieniu lub osobach trzecich, jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac budowlanych na kwotę 5 000 000,00 zł każda. Wykonawca ma obowiązek okazać Zamawiającemu polisy ubezpieczeniowe, o których mowa w zdaniu pierwszym, w terminie do 10 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
3) Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren wykonywanych robót pracownikom Zamawiającego oraz organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą.

Po zmianie:
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r.

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 114902R ul. Mostowa wraz z rozbiórką i budową mostu przez rzekę Wisłok w miejscowości Krościenko Wyżne” obejmujące rozbudowę istniejącej drogi gminnej ul. Mostowej na odcinku ok. 282 m i dostosowaniu jej parametrów do wymogów drogi klasy „L”. W ramach inwestycji przewidziano rozbiórkę istniejącego i budowę nowego mostu przez rzekę Wisłok o długości 44 m, wraz z odtworzeniem (remontem) umocnień brzegów rzeki. W celu uporządkowania infrastruktury uzbrojenia trenu przewidziano przebudowę i zabezpieczenie sieci: gazowej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci telekomunikacyjnych. Dodatkowo zaprojektowano budowę kanału technologicznego oraz rozbudowę istniejącego oświetlenia drogi.
2. W celu realizacji inwestycji, o której mowa powyżej konieczne jest wykonanie w szczególności następujących robót budowlanych :
1) Rozbudowa drogi gminnej nr 114902R:
a) poszerzenie istniejącej jezdni;
b) podniesienie niwelety drogi ponad poziom wód zalewowych;
c) przebudowa zjazdów;
d) przebudowa i budowa systemu odwodnienia drogi;
2) Budowa mostu nad rzeką Wisłok:
a) rozbiórka istniejącego mostu;
b) budowa nowego mostu po istniejącym śladzie;
c) remont umocnienia brzegów rzeki Wisłok;
3) Przebudowa i zabezpieczenie sieci infrastruktury technicznej terenu:
a) przebudowa podwieszonych do konstrukcji istniejącego mostu sieci:
b) wodociągowej, gazowej oraz teletechnicznej;
c) budowa kanału technologicznego.
4) Wycinka istniejących drzew i krzewów w projektowanym pasie drogowym.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach:
1) Etap I obejmujący wykonanie:
a) robót budowlanych w branży drogowej w tym:
 wymagań ogólnych,
 robót przygotowawczych,
 robót ziemnych;
b) robót budowlanych w branży mostowej w tym:
 robót przygotowawczych,
 fundamentów
 korpusu podpór i konstrukcji oporowych;
c) robót budowlanych w branży sanitarnej – odwodnienie drogi (roboty ziemne i demontaże);
d) robót budowlanych w branży sanitarnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci gazowych (roboty ziemne i demontaże);
e) robót budowlanych w branży sanitarnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci wodno-kanalizacyjnej (roboty ziemne i demontaże),
f) robót budowlanych w branży telekomunikacyjnej (demontaż sieci);
g) robót budowlanych w branży elektrycznej (demontaże).
2) Etap II obejmujący wykonanie:
a) robót budowlanych w branży drogowej w tym:
 podbudowy,
 nawierzchni,
 robót wykończeniowych,
 oznakowania dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
 elementów ulic,
 innych robót;
b) robót budowlanych w branży mostowej w tym:
 ustroje nośne;
 urządzeń dylatacyjnych,
 odwodnienia,
 hydroizolacji,
 wyposażenia pomostu,
 robót przyobiektowych,
 robót nawierzchniowych i zabezpieczających,
 próbnego obciążenia obiektu mostowego.
c) robót budowlanych w branży sanitarnej – odwodnienie drogi (montaż sieci i wyposażenia);
d) robót budowlanych w branży sanitarnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci gazowych (montaż sieci i roboty towarzyszące);
e) robót budowlanych w branży sanitarnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci wodno-kanalizacyjnej (montaż sieci i roboty towarzyszące),
f) robót budowlanych w branży telekomunikacyjnej (montaż sieci);
g) robót budowlanych w branży elektrycznej (budowa linii).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SWZ.

W terminie 3 dni roboczych od dnia udzielenia zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia, harmonogram rzeczowo – finansowy, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy. Harmonogram należy sporządzić w ujęciu miesięcznym.

Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji zamówienia do:
1) prowadzenia dziennika budowy,
2) wykonania we własnym zakresie i na własny koszt harmonogramu rzeczowo-finansowego robót oraz jego aktualizacji w trakcie realizacji robót,
3) montażu i demontażu we własnym zakresie i na własny koszt obiektów zaplecza tymczasowego budowy oraz poniesienia kosztów amortyzacji lub zużycia tych obiektów, doprowadzenia i wyposażenia we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza tymczasowego w niezbędne media wraz z kosztami ich zużycia, uzyskania wymaganych warunków technicznych, urządzenia i wykonania we własnym zakresie i na własny koszt placu budowy, tymczasowych sieci elektrycznych, energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, oświetlenia placu budowy, wywozu z placu budowy gruzu i utylizacji odpadów, itp.,
4) zapewnienia na koszt własny pełnej obsługi geodezyjnej w tym inwentaryzacji powykonawczej w 3 kompletach, komplet powinien zawierać: mapę powykonawczą wykonanych robót i dodatkowe egzemplarze map na roboty branży sanitarnej w skali 1:500,
5) zapewnienia na koszt własny nadzoru geotechnicznego przez uprawnionego geologa przy wykonywaniu fundamentów w celu potwierdzenia zgodności założeń wynikających w dokumentacji geotechnicznej z warunkami rzeczywistymi na budowie podczas prowadzenia robót ziemnych,
6) wykonania na koszt własny ewentualnych napraw sieci uszkodzonych podczas prowadzenia prac związanych realizacją przedmiotu zamówienia,
7) dokonania na koszt własny zmian w dokumentacji projektowej wprowadzonych na wniosek Wykonawcy i wynikających z przyczyn zależnych od Wykonawcy. W takim przypadku wszelkie kwestie formalne wymagane prawem budowlanym, jak też koszt robót budowlanych wynikających z tych zmian leżą w gestii Wykonawcy. Zmiana taka wymaga akceptacji Projektanta, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego,
8) zapewnienia na własny koszt stałych i bezpiecznych dojść i dojazdów dla istniejących budynków położonych w bliskim sąsiedztwie wykonywanych robót,
9) czyszczenia na własny koszt kół środków transportowych oraz dróg z zanieczyszczeń spowodowanych transportem ziemi i gruzu z terenu budowy,
10) poniesienia kosztów wszelkich badań jakości materiałów, robót, prób i rozruchów, odbiorów technicznych wymaganych przepisami, z wyłączeniem badań i prób wykonywanych na dodatkowe żądanie Zamawiającego,
11) wykonania i utrzymania w stanie nadającym się do użytku wszystkich robót tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy wraz z pokryciem ich kosztów,
12) montażu i demontażu na koszt własny tymczasowych dróg dojazdowych niezbędnych do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia,
13) wykonania na koszt własny odbiorów technicznych wymaganych przepisami i wydanymi warunkami oraz poniesienia kosztów nadzoru wykonywanych robót przez poszczególnych właścicieli urządzeń, z uwzględnieniem dodatkowych kosztów wynikających ze spełnienia wymagań wynikających z wydanych warunków,
14) wykonania na koszt własny dokumentacji powykonawczej oraz projektu zmian w przypadku zmian wprowadzonych z inicjatywy Wykonawcy,
15) uzyskania na koszt własny wymaganych zezwoleń oraz opłat za zajęcie niezbędnego na cele budowy terenu,
16) opracowania instrukcji użytkowania i konserwacji obiektów oraz sprzętu i urządzeń dostarczonych i zamontowanych wraz z poniesieniem ich kosztów,
17) zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt istniejących elementów narażonych na uszkodzenie lub zniszczenie podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
18) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należytego ładu, porządku, opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wraz z wykonaniem jego zaleceń, obejmujących m.in. oznakowanie robót i zabezpieczenie warunków bhp, p.poż., wykonanie niezbędnych zabezpieczeń stanowisk roboczych i miejsc wykonywanych robót,
19) wszystkie inne, nie wymienione wyżej ogólne koszty budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót budowlanych objętych ww. zamówieniem oraz podyktowane przepisami technicznymi i prawnymi.
Pozostałe wymagania:
1) Po zakończeniu robót Wykonawca uporządkuje we własnym zakresie i na własny koszt teren wykonywanych robót i doprowadzi do stanu poprzedniego wraz z naprawą ewentualnych szkód użytkownikowi oraz osobom trzecim w terminie nie późniejszym niż termin odbioru końcowego przedmiotu umowy i przekaże go Zamawiającemu w terminie ustalonym na dzień odbioru przedmiotu umowy. W przypadku nie uprzątnięcia tego terenu po zakończeniu robót, Zamawiający po bezskutecznym upływie dodatkowego odpowiedniego terminu wyznaczonego Wykonawcy na piśmie na uprzątnięcie terenu prac, obciąży Wykonawcę kosztami sprzątania.
2) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wykonywanych robót budowlanych od wszystkich ryzyk, które mogą wystąpić w czasie realizacji umowy oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem prac z tytułu szkód na mieniu lub osobach trzecich, jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac budowlanych na kwotę 5 000 000,00 zł każda. Wykonawca ma obowiązek okazać Zamawiającemu polisy ubezpieczeniowe, o których mowa w zdaniu pierwszym, w terminie do 10 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
3) Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren wykonywanych robót pracownikom Zamawiającego oraz organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej – suma gwarancyjna co najmniej 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SWZ okres realizacji zadania. Jeżeli ważność polisy wygasa przed terminem wykonania zamówienia, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu aktualnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/innego dokumentu ubezpieczenia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej oraz:
a) wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową/rozbudową/przebudową mostu o wartości minimum 5 000 000,00 złotych (słownie: pięć milionów złotych 00/100) brutto.
b) wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej:
- jednym kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności mostowej, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
- jednym kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej, będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
- jednym kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
- jednym kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
- jednym kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych i klimatyzacyjno-wentylacyjnych, będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
- jednym kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
- jednym kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej – suma gwarancyjna co najmniej 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SWZ okres realizacji zadania. Jeżeli ważność polisy wygasa przed terminem wykonania zamówienia, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu aktualnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/innego dokumentu ubezpieczenia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej oraz:
a) wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową/rozbudową/przebudową mostu o wartości minimum 5 000 000,00 złotych (słownie: pięć milionów złotych 00/100) brutto.
b) wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej:
- jednym kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności mostowej lub inżynieryjnej mostowej wydane zgodnie z ustawą z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem MIiR z 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które pozwalać będą na pełnienie wskazanych funkcji w zakresie objętym umową oraz będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
- jednym kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub inżynieryjnej drogowej wydane zgodnie z ustawą z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem MIiR z 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które pozwalać będą na pełnienie wskazanych funkcji w zakresie objętym umową oraz będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;

- jednym kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych i klimatyzacyjno-wentylacyjnych, będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
- jednym kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
- jednym kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-12-17 12:00

Po zmianie:
2021-12-21 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-12-17 12:15

Po zmianie:
2021-12-21 11:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-01-16

Po zmianie:
2022-01-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.