Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00238894/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2023 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 200
1.5.2.) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-110
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielopole.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielopole.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7727791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2023 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f82e1f86-fec8-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00517643/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRz.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim pod adresem 39-110 Wielopole Skrzyńskie 265.Zamówienie polega na świadczeniu cyklicznych dostaw artykułów spożywczych w okresie od dnia 01-07-2023 r. do 31-12-2023 r.
Część I – owoce, warzywa, produkty mleczne, produkty zbożowe, pozostałe artykuły spożywcze.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ „Formularz cenowy”, który należy złożyć wraz z ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170-9 - Warzywa mrożone
15500000-3 - Produkty mleczarskie
41110000-3 - Woda pitna
4.5.5.) Wartość części: 101936,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim pod adresem 39-110 Wielopole Skrzyńskie 265.Zamówienie polega na świadczeniu cyklicznych dostaw artykułów spożywczych w okresie od dnia 01-07-2023 r. do 31-12-2023 r.
Część II – pieczywo i wyroby piekarskie.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ „Formularz cenowy”, który należy złożyć wraz z ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 13349,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96279,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96279,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96279,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa SMYK Cabaj Matylda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180000944
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada
7.3.5) Kod pocztowy: 39-107
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA SMYK Cabaj Matylda
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA SMYK Cabaj Matylda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96279,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14065,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14065,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14065,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa SMYK Cabaj Matylda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180000944
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada
7.3.5) Kod pocztowy: 39-107
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA SMYK Cabaj Matylda
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA SMYK Cabaj Matylda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14065,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Wielopolu Skrzyńskim"
- Przebudowa odcinka istniejącej telekomunikacyjnej linii napowietrznej w ramach zadania pn.: "Budowa trzech boisk wielofunkcyjnych przy Szkołach Podstawowych w Gliniku, Broniszowie i Brzezinach"
- Przebudowa dróg gminnych Nr 107734R Brzeziny - Rędziny i Nr 107703R Broniszów Zapole, w ramach kompleksowej modernizacji sieci dróg lokalnych
więcej: przetargi WIELOPOLE SKRZYŃSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w roku 2024 na potrzeby Gdańskiej Szkoły Szermierki
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- Dostawa mrożonek dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.